سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ترفند افزایش ممبر کانال تلگرام رایگان

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 08 اسفند 1400 ساعت 12:21

%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%85%D9%85%D8%A8%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-768x432.gif

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

برای آموزش رایگان افزایش ممبر راه های زیادی وجود دارد. امروزه شبکه های اجتماعی برای کاربران بستری برای تبلیغات و بازاریابی ایجاد کرده اند. یکی دیگر از شبکه های اجتماعی دنیای دیجیتال، تلگرام است. کمتر کسی را پیدا خواهید کرد که از این رسانه استفاده نکند. بیشتر کاربران تلگرام وقت خود را صرف گروه ها و کانال های تلگرامی می کنند. به همین دلیل است که تلگرام نیز پا به عرصه ی بازاریابی و تبلیغات گذاشته است. در نتیجه مدیران گروه ها و کانال ها به دنبال افزایش ممبر یا اعضای گروه و کانال خود هستند. آسان برند برای افزایش ممبر در کانال تلگرام ترفندها و راهکارهایی را برای شما قرار داده است که شما را برای رسیدن به هدفتان کمک می کند. با آسان برند همراه باشید.

گاهی اوقات مدیران گروه و کانال تلگرام برای افزایش ممبر تلگرام از ربات ها برای ادد کردن کاربران استفاده می کنند. این عمل مانند افزایش فالوور فیک در اینستاگرام است که یک روش غیر منطقی به حساب می آید. کارشناسان آسان برند با مطالعاتی که بر روی تلگرام داشته اند، 12 راهکار افزایش ممبر در کانال تلگرام را برای شما توصیه می کنند.

البته شما می توانید به صورت تضمینی با خرید ممبر تلگرام اد  اجباری واقعی یا پاپ آپ به سرعت از رقبای خود جلو بزنید. که پیشنهاد میکنم از منوی سایت برای این خدمات کمک بگیرید.

1- افزایش ممبر کانال تلگرام با محتوای مفید و رایگان

کاربرانی که می خواهند در تلگرام کانالی رایگان ایجاد کنند باید ابتدا هدف خود را از ساخت کانال مشخص کنند. یعنی اینکه کانال شما می خواهد چه چیزی را با کاربران به اشتراک بگذارد و در واقع محتوای آن چیست. همچنین بعد از مشخص شدن هدف کانال شما نباید موضوع و لینک کانال را تغییر دهید. قابل ذکر است که بگوییم شما نباید محتوایی غیر از مطالب مرتبط عنوان کانال قرار دهید. یعنی اینکه مطالب کانال باید با موضوع آن همخوانی داشته باشد. برای مثال: در کانال آسان برند که محتوای آن برای موضوعات افزایش فالوور اینستاگرام، افزایش لایک اینستاگرام و افزایش ممبر تلگرام است که به تلگرام و اینستاگرام مرتبط می باشد نباید محتوایی در مورد سیاسی و یا مذهبی به اشتراک بگذاریم. زیرا کاربران فقط موضوع کانال را می بینند و براساس آن خود را به کانال پیوست می دهند در صورتی که محتوای کانال با موضوع همخوانی نداشته باشد اعضا کانال را ترک می کنند.

این نکته را نباید فراموش کرد که در مطالب و تصاویری که در کانال منتشر می کنید بهتر است لینک کانال را در زیر مطلب و عکستان قرار دهید. به این دلیل که ممکن است اعضای کانال محتوای کانال را برای فوروارد کنند و در نتیجه لینک کانال نیز همراه محتوا برای کاربر ارسال خواهد شد. این روش مانند اشتراک پست در دایرکت است که با اینکار به افزایش لایک اینستاگرام کمک بسزایی خواهد شد.

2- چگونه با ایجاد ارتباط با دیگر کانال ها به افزایش ممبر کانال تلگرام کمک کنیم؟

برای تبلیغات در کانال های تلگرام دو روش وجود دارد: تبلیغات دوطرفه (تبادل) و تبلیغات پولی. تبلیغات دو طرفه به این صورت است که شما لینکی از کانال دیگری را در کانال خود منتشر می کنید و در مقابل کانال مورد نظر لینک شما را در کانال خودش قرار می دهد. اما در روش تبلیغات پولی شما مقداری پولی را به مدیر کانال می دهید و مدیر لینک کانال شما را در کانال خودش منتشر می کند. این نکته قابل ذکر است که بدانید کاربران از کانال های که مداوم تبلیغ می کنند خسته می شوند و آن کانال را ترک می کنند. پس تبلیغات زیاد در کانال باعث از دست دادن اعضای کانال می شود. بهتر است در روز دو تبلیغ را در کانال خود منتشر کنید و برای افزایش ممبر واقعی در کانال تلگرام خود بهتر است تبلیغات خود را به کانال هایی دهید که به موضوع کانال شما ارتباطی داشته باشد.

%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%85%D9%85%D8%A8%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%852.gif

3- تبلیغات کانال تلگرام در شبکه های اجتماعی و سایت ها

اگر به دنبال افزایش ممبر کانال تلگرام خود هستید، لینک کانال را در شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، لاین، اینستاگرام، گوگل پلاس، لینکداین و غیره، قرار دهید. همچنین می توانید لینک کانال تلگرام خود را در وب سایت هایی که کانال های تلگرامی را معرفی می کنند به اشتراک بگذارید. با این روش شما با هزینه بسیار کم می توانید به هدفتان که افزایش ممبر کانال تلگرام است، برسید. در صورتی که کانال شما داری خدمات ویژه ای (مسابقات، جایزه دادن و غیره) برای اعضای کانال است، قرار دهید همچنین می توانید در عوض قرار دادن لینک کانال توسط مدیران رسانه های اجتماعی به آن ها خدمات ویژه ای (تخفیف، اشتراک و غیره) بدهید.

4- حفظ اعضای کانال با محتویات جذاب

اگر به دنبال حفظ اعضای کانال تلگرام خود هستید، باید محتویاتتان جذاب باشد. زمانی که عضو جدیدی به کانال می آید با دیدن محتوای جذاب شما علاقمند به ماندن در کانال شما خواهد بود. این روش مانند تکنیک افزایش فالوور در اینستاگرام است. همچنین محتویات کانال شما نباید تکراری باشد زیرا باعث یکنواختی کانال می شود و کانال دیگر جذابیتی برای اعضا ندارد. برای جذاب کردن کانال خود می توانید از عکس نوشته ها، ویدئوهای کوتاه و گیف در جهت افزایش ممبر کانال تلگرام استفاده کنید.

5- افزایش ممبر کانال تلگرام با چندین مدیر در یک کانال

یکی دیگر از راهکارهاو آموزش افزایش ممبر کانال تلگرام، مدیریت مطالب با همکاری چندین مدیر در کانال است. بدین منظور که شما افرادی که به آن ها اعتماد دارید را مدیر کانال می کنید. با این روش هر مدیر مطالبی را در کانال منتشر می کند و باعث افزایش کیفیت مطالب و انتظاراتی که اعضا از مطالب دارند، خواهد شد. با افزایش مطالب جذاب توسط مدیران کانال، مطالب بیشتری توسط اعضا در گروه های تلگرام منتشر می شود که باعث افزایش ممبر کانال تلگرام شما خواهد شد. نکته ی مهم این است که انتشار زیاد مطالب در کانال باعث کلافگی اعضای کانال می شود و آن ها کانال شما ترک خواهند کرد. پس بهتر است براساس زمانبندی مطلوبی مطالب را در کانال انتشار دهید. طبق مطالعات محققان آسان برند در ساعات 12 شب تا 9 صبح تا حد امکان مطالب را در کانال منتشر نکنید یا می توانید از ارسال مطلب خاموش در این زمان برای کانال استفاده کنید.

6- کانال عمومی و افزایش ممبر در کانال تلگرام

هنگامی که شما می خواهید کانالی را ایجاد کنید تلگرام از شما می پرسد که این کانال خصوصی است یا عمومی؟

زمانی که کاربران تلگرام به دنبال کانالی هستند و نام آن را در قسمت جستجوی تلگرام خود وارد می کنند، کانال هایی که عمومی هستند برای آن ها نمایش داده می شود. اگر کانال شما عمومی باشد همه کاربران تلگرام می توانند با جستجوی کردن کانال شما آن را پیدا کنند.

310.jpg

7- لینک کوتاه و افزایش ممبر کانال تلگرام

با انتخاب یک لینک کوتاه برای کانال خود می توانید در افزایش ممبر تلگرام کمک بسزایی کنید. این روش مانند نام کاربری در اینستاگرام برای افزایش فالوور در اینستاگرام است. افراد لینک و نام کاربری کوتاه را به راحتی می توانند در حافظیشان بسپارند.

8- اشتراک اتوماتیک مطالب با افزونه وردپرس در کانال تلگرام

با کمک افزونه Telegram for WP می توانید وردپرس را به تلگرام متصل کنید. با کمک این افزونه شما می توانید اطلاعاتی مانند ثبت نام کاربر، ثبت کامنت جدید، بازیابی رمز عبور کاربر توسط خودش و.. را با وردپرس وارد تلگرام کنید. همچنین با کمک افزونه وردپرس می توانید افرادی که برای شما ایمیلی را ارسال می کنند را در تلگرام خود دریافت کنید.

%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%85%D9%85%D8%A8%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%853.gif

9- جلوگیری از منتشر کردن پست های بلند در کانال تلگرام

حداکثر هر پست متنی در کانال تلگرام، باید 50 کلمه باید باشد. اگر حجم متن پست ها بیشتر باشد کاربران از خواندن مطالب خودداری می کنند. زیرا باید وقت زیادی را برای آن هدر دهند.

10- عکس های زیبایی را در کانال خود قرار دهید

کاربران تلگرام مانند اینستاگرام به تصاویر زیبا علاقه خاصی دارند. همچنین کاربران دیگر شبکه های اجتماعی از پست هایی که همراه با عکس منتشر شوند بیشتر استقبال می کنند.

11- ویدئوهای آموزشی با زیرنویس برای کانال تلگرام

اگر کانال تلگرم شما مطلب های آموزشی را برای کاربران منتشر می کند، حتما برایتان پیش آمده است که بعضی از مطالب با تصویر نمی توان آموزش داد. برای این نوع پست ها بهتر است از ویدئوهای آموزشی با زیرنویس مناسب برای آموزش در کانال تلگرام استفاده کنید. همچنین اگر در حین پست گذاری در کانال با مشکلاتی همچون عدم ارسال تصویر و ویدئو در تلگرام شدید می توانید از تکنیک های حل مشکلات در تلگرام استفاده کنید.

12- پیشنهادات ویژه برای اعضای کانال تلگرام

برای اعضای کانال هر چند وقت یکبار مسابقات و چالش هایی را برگزار کنید. مانند مشهورترین مسابقه که به نام عکس بچه شما آن را می شناسید. اعضای کانال با فرستادن عکس فرزند خود می توانند در این مسابقه شرکت کنند و از جوایز نفیسی که شما برای آن ها قرار داده اید می توانند بهره مند شوند. این مسابقه به این صورت است که پر بازدیدترین عکس برنده این مسابقه است. اگر کانال شما فروش محصولات یک شرکت را انجام می دهد، می توانید از تخفیف های ویژه برای خرید کردن اعضای کانال استفاده کنید. یا برای کانال های موزیک پیشنهاد می شود که بخشی را برای درخواست های اعضای کانال برای آهنگ مورد جستجویشان در نظر بگیرند.

برای افزایش سطح فروش در تلگرام می توانید از مقالات آسان برند ” برای فروش محصولات در تلگرام چه باید کرد: آموزش فروش در تلگرام ” نیز می توانید بهره مند شوید.

اگر راهکارهایی دیگری برای افزایش ممبر در کانال تلگرام می دانید می توانید آن ها را با ما در میان بگذارید.

3f21efdbef39c460f056f10a2f03277d?s=96&d=mm&r=g

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون