موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

چگونه برای کانال تلگرام بنر بسازیم

چگونه برای کانال تلگرام بنر بسازیم

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 26 اسفند 1400 ساعت 15:07

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

چطور بنر تلگرامی بسازیم؟

اگر شما هم جزء کسانی می باشید که به فکر ساخت بنر تبلیغاتی برای تلگرام هستید باید روشی جذاب پیدا کنید. تا کاربران خود مایل به مشاهده بنر شوند در صورتی که امروزه اکثر مردم تمایلی برای کلیک بر روی بنرهای تبلیغاتی متفرقه و جفنگ ندارند. زیرا با توجه به دروغگویی ها، تبلیغات بی تاثیر و طراحی غیر حرفه ای اکثرا روی بنرهای با کیفیت و کاربردی کلیک می نمایند. اگر شما بتوانید طراحی خوب و حرفه ای انجام دهید مطمئنن تاثیر گذار خواهد بود.

چطور بنر تلگرامی بسازیم؟

آیا روشی وجود دارد که بتوان مردم را راغب به کلیک بر روی بنرهای تبلیغاتی کرد؟ بله با طراحی اصولی و مدرن.

چگونه می توانیم بنرهای جذاب طراحی کنیم؟ با مشاهده نمونه ها و استفاده درست از رنگ بندی و خلاصه گویی می توانید بنر تلگرامی یا اینستاگرامی حرفه ای و جذاب درست کنید.

قبل از طراحی بنر بهتر است در مورد تبلیغات و بنر های تبلیغاتی بیشتر آشنا شویم و بعد به راحتی بنر تلگرامی را طراحی کنیم.

بنر تبلیغاتی چیست؟

بنر به شکل های قدیمی و سنتی زیاد موثر نمی باشد و باید برای تبلیغات بهینه حتی در اینستاگرام و تلگرام نیز باید بنر جذاب و دیجیتالی استفاده نمایید که زیاد مورد توجه کاربران و موتورها می باشد.

حال چگونه می توانیم یک بنر تبلیغاتی موثر بسازیم؟

تنها روشی که وجود دارد این است که بنر را باید طوری طراحی کنید که کاربران نتوانند از مشاهده آن خودداری کنند در این مقاله سعی شده است تا تمام روش های طراحی بنر توضیح داده شود برای یادگیری طراحی بنر با ما همراه باشید.

استفاده از بنر تبلیغاتی یکی از بهترین راه های جذب مشتری می باشد که باید خیلی جذاب و زیبا طراحی شود برای طراحی چنین بنری نکات زیر را باید رعایت کنید.

%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%86%D8%B1-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C.png

بنر تلگرامی چیست؟

هدف اصلی از داشتن تبلیغات در تلگرام ارسال پیام به کاربران می باشد. هر چه میزان تاثیر پیام بر روی کاربران بیشتر باشد به همان میزان احتمال تبدیل شدن کاربر به مشتری زیاد می شود. متاسفانه با وجود رقبای بی شمار همیشه باید از طرحی جدید و خلاق در تبلیغات خود استفاده کنیم.

موارد زیر را در طراحی خود رعایت نمایید:

  •  اگر تبلیغات شما دارای متن کوتاهی باشد در اینصورت جلب توجه کاربران دشوار خواهد بود سعی کنید بیشتر از متن های متحرک و زیبا استفاده کنید.
  • اندازه استانداردی را برای بنر تلگرامی انتخاب کنید اندازه انتخاب شده باید به گونه ای باشد که تمام جزئیات به راحتی دیده شوند نباید ارتفاع بنر زیاد باشد نکته مهمی که وجود دارد این است که تمام محتوا یکجا دیده شوند.
  • اندازه بنرمربعی 512*512 یا 320*320 و بنر مستطیلی 250*300 می باشد.
  • سعی کنید همیشه از تصاویر متحرک (گیف) استفاده نمایید تجربه ثابت کرده است که بنرهای متحرک بیشتر جلب توجه می کنند و دارای محبوبیت بیشتری در بین کاربران هستند.
  • حجم تصاویر متحرک را سعی کنید زیر 100 کیلو بایت باشد برای کاهش حجم تصاویر متحرک میتوانید از سایت ezgifاستفاده کنید.
  • سادگی را در طراحی خود رعایت کنید. کاربران معمولا علاقه ای به طرح های شلوغ ندارند طرح های ساده در حین جذابیت باعث انتقال سریع مفهوم می شوند.
  • متن استفاده شده در بنر باید خوانا باشد زیرا از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به اندازه استفاده شدن تاثیر گذاری بیشتری خواهند داشت.
  • سعی کنید از رنگ بندی مناسب استفاده کنید چون هر رنگ مفهوم خاصی دارد. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با تاثیر رنگ ها و کاربرد آنها به مقاله کاربرد رنگ ها در تبلیغات و بازاریابی سر بزنید.

%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%B1-1.png

مفهوم و معانی رنگ ها در طراحی بنر تلگرامی

  1. رنگ قرمز یکی از رنگهای مدرن و جذاب می باشد که نشان دهنده شور و هیجان، خشم و عشق می باشد. در صورت طراحی طرح های کلاسیک استفاده از رنگ قرمز را توصیه نمی کنیم.
  2. رنگ نارنجی نشان دهنده بازی گوشی و انرژی می باشد و باعث خود نمایی در بنر ها می شود.
  3. رنگ زرد باعث انتقال حس جوانی در مخاطب می شود بیشتر نشان دهنده دوستی و صمیمیت می باشد.
  4. رنگ سبز نماد آرامش می باشد و معمولا برای ابراز سلامتی، تازگی، ثروت، طبیعت، تندستی و رشد استفاده می گردد.
  5. رنگ آبی که یکی از رنگ های پر طرفدار می باشد و در اکثر لوگو ها استفاده می شود معمولا برای نشان دادن اعتماد، رسمیت و واضحیت به کار می رود.
  6. رنگ بنفش باعث آرامش در مخاطب می شود برای بیان خلاقیت، متفاوت بودن، عقل و لوکس بودن استفاده می شود.
  7. رنگ صورتی معمولا رنگ دخترانه می باشد برای موارد مختلفی مثل علاقه، عشق، جوانی، تازگی، شادابی و … استفاده می شود.
  8. رنگ سیاه جزء رنگ های سنتی و پرطرفدار می باشد و معمولا برای خاص بودن، مدرن بودن، قدرت، پرستیژ کاری بالا و رسمیت استفاده می شود.
  9. رنگ سفید معمولا بیانگر صداقت، پاکی ، معصومیت می باشد.
  10. رنگ قهوه ای بیشتر برای رنگ پس زمینه مناسب می باشد برای بیان حالات مردانگی، سخت بودن، جدیت، طبیعت مورد استفاده قرار می گیرد.
  11. رنگ طوسی نیز یکی دیگر از رنگ های پس زمینه مناسب می باشد که برای بیان کاربردی بودن و خنثی بودن استفاده می شود.

ابزارهای آنلاین و رایگان طراحی بنر

ساخت بنر یکی از روش های جدید و خلاقانه در تبلیغات و معرفی می باشد. خوش بختانه برای طراحی بنر حرفه ای نیاز به گرافیست ندارید و با استفاده از ابزارهای آنلاین رایگان که وجود دارد میتوانید این کار را انجام دهید. مثل ابزار، Fotor،Banner Generator Pro ،  Bannersnackچند نمونه از موارد گفته شده می باشند.  علاوه بر فتوشاب و الستریتور که بیشتر حرفه ای تر و آموزش سخت تری دارد و برای طراحی زمان بیشتری را صرف می کنند مورد استفاده قرار می گیرد.

توصیه پونیما در رابطه با طراحی بنر

همیشه به یاد داشته باشید که هدف اصلی از طراحی بنر جذب مخاطب می باشد پس باید بهترین کلمات و جذاب ترین طرح ها را برای بنر استفاده نمایید. نکته دیگر که باید به آن توجه کنید این است که چه زمانی باید از این تبلیغات استفاده کنید تا تاثیر گذار باشد.

cd17c2895c626a13e0bfe437f9272123?s=80&d=mm&r=g

نویسنده: علیرضا آقائی

https://ponima.com

بنیانگذار و مدیر سایت پونیما | ارشد مهندسی نرم افزار - متولد اردبیل - مشغول سئو، تولید محتوا و طراحی سایت وردپرس. مشاوره راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی و سئو سایت.??

ناوبری نوشته

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر