موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزش گوگل ادوردز جدید

آموزش گوگل ادوردز جدید

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 01 بهمن 1399 ساعت 15:38

اگر شما قصد دارید برای رسیدن به مخاطب خاص خود، مقداری هزینه کنید، باید بهترین مکان را برای خرج کردن در نظر بگیرید. آن مکان باید جایی باشد که  بیش از ۲۴۶ میلیون کاربر هدف، ۳.۵ بیلیون تراکنش روزانه و ۷۰۰ درصد بازگشت سرمایه وجود داشته باشد. بهترین مکان با تمامی این ویژگی ها، فقط گوگل ادوردز می باشد. دو سال بعد از تاسیس google.com، گوگل ادوردز (Google Adwords) پا به عرصه ظهور گذاشته است. این پلتفرم تبلیغاتی، در سال ۲۰۰۰میلادی با عنوان گوگل ادوردز شناخته شد، اما بعد از ۱۸ سال با توسعه این پلتفرم، نام آن به گوگل ادز(Google ads) تغییر پیدا کرد. قبل از معرفی دوره آموزش گوگل ادوردز جدید ، قصد داریم که توضیح مختصری درباره گوگل ادز و کارکرد آن در گوگل و تبلیغات کلیکی بدهیم.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ویژگی های دوره آموزش گوگل ادوردز جدید (google adwords)

دوره ای که ما در ویکی دمی برای شما آماده کرده ایم و آن را به صورت زیر نویس قرار داده ایم، تولید شده توسط استاد بزرگ و با تجربه دنیا برد بیتسول (brad batesole) است. این دوره بسیار کاربردی و جامع بوده که به صورت رایگان برای شما قرار داده شده است.

شما با مشاهده کامل دوره آموزش google ads تسلط بالایی بر این ابزار حرفه ای گوگل پیدا می کنید، به طوریکه به راحتی می توانید کمپین های مختلفی را راه اندازی و مدیریت کرده و نتیجه آنها را با فیلترهای مورد نظر بررسی نمایید.

بیو گرافی کوتاهی از Brad Batesole

برد بیتسول، یک رهبر متفکر بازاریابی بوده که در سطح بین المللی شناخته شده است.

براد رهبر تیم هایی در شرکت های معتبر از جمله LinkedIn ، LegalZoom ، Lynda.com و TMZ بوده است. او یک کارآفرین، مشاور استارتاپ و کارشناس بازاریابی رشد است و دوره های بازاریابی آموزشی او بسیار محبوب می باشد.

همچنین brad بیش از 15 سال را در سه شاخه بازاریابی رشد ، توسعه تجارت و تبلیغات مشغول به کار بوده است. وی پس از راه اندازی اولین كسب و كار موفق خود در سن 15 سالگی، با او مصاحبه ای در مجله کارآفرینی انجام دادند. براد از مهارت های خود در كار به عنوان مشاور رشد در كنار مارك های بزرگ و كوچك، از جمله Warby Parker ، Staples ، BioLite  Dickies و Urban Outfitters استفاده كرده است و همچنین او به عنوان مشاور چندین شرکت نوپا  جهت  ارائه بازاریابی و مشاوره استراتژیک به  فعالیت پرداخته است.برد علاوه بر صحبت در کنفرانس های سراسر کشور، از جمله CES و SXSW، دائماً در حال یادگیری آخرین ابزارها و فناوری های بازاریابی است. اشتیاق براد برای بازاریابی تنها با علاقه وی به پرواز  رقم می خورد.

منبع: https://www.linkedin.com/learning/instructors/brad-batesole

در صورت ارزیابی خود، می توانید به آزمون گوگل ادوردز که در انتهای این صفحه است، مراجعه نمایید.

پیش نیاز دوره آموزش گوگل ادوردز

از مهمترین پیش نیازهایی که برای یادگیری google ads نیاز است، ابتدا  آشنایی با اینترنت و بعد از آن، آشنایی نسبی با گوگل آنالیتیکس می باشد تا راحت تر بتوانید سایت خود را در هر مرحله آنالیز نمایید. این دوره شامل مفاهیم پایه ای و پیشرفته بوده که با دیدن فیلم ها می توانید، سریعتر یک کمپینی برای سایت خود ایجاد نمایید. با آموزش  google adwords، بیش از گذشته ترافیک سایت خود را افزایش دهید و مخاطبان خاص خود را به سمت سایت سوق دهید.

قبل از مشاهده فیلم آموزشی یا انجام آزمون، بهتر است که با مقاهیم اولیه و بنیادی گوگل ads آشنا شوید تا به هنگام دیدن فیلم ها دچار مشکل نشوید، البته قبل از هر چیز، ببینیم که گوگل adwords چیست  و چرا باید از آن استفاده نماییم، پس تا انتها، با ویکی دمی همراه باشید.

گوگل ادوردز یا همان گوگل ادز چیست؟

به نظر شما گوگل ادوردز چیست و منظور از آموزش google ads چیست؟ منظور از گوگل ادوردز، یک سیستم تبلیغاتی است که  تبلیغ کنندگان، کلمات هدف خود را جهت قابل کلیک بودن در نتایج جستجوی گوگل به مزایده می گذارند. یکی از راه هایی که  گوگل به کسب درآمد می رسد از طریق گوگل ادز می باشد، به طوری که تبلیغ کنندگان موظف به پرداخت، به ازای هر کلیک برای دیده شدن در گوگل می باشند.

به عبارتی دیگر، گوگل ادز، یک بستر تبلیغات پولی است که تحت کانال بازاریابی مانند پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) فعالیت می کند و مبلغان کلمات کلیدی باید به ازای هر کلیک یا به ازای دیده شدن در نتایج گوگل، مبلغی را پرداخت نمایند.

گوگل ادز یکی از راه های موثر و تاثیر گذار بوده  که مشتریان خاص هدف را با توجه به محصولات یا خدماتی که به عنوان آفر در نتایج جستجو قابل مشاهده است،  به سمت سایت  خود سوق می دهند. با یادگیری و گذراندن دوره آموزش گوگل ادوردز (google adwords)، شما می توانید ترافیک سایت و بازدیدکنندگان را افزایش دهید و حتی دریافت تماس های تلفنی را  هم بیشتر نمایید.

گوگل ادز به شما اجازه ساخت و منتشر کردن تبلیغات را به صورت همزمان هم در موبایل و هم در دسکتاپ، برای مخاطبان هدف قرار می دهد. این بدان معنی است که بیزینس شما در هر زمانی که کاربران هدف، محصول یا خدمات شما را جستجو می کنند، می توانند در نقشه گوگل یا صفحه اول گوگل در بالاترین رتبه دیده شوند. این روش یکی از بهترین  روش ها برای بدست آوردن مخاطبان هدف است که توسط تبلیغات شما در نتایج گوگل ایجاد شده است.

با گذشت زمان، google ads به شما در آنالیز و بهبود تبلیغات جهت رسیدن به مخاطبان هدف کمک می کند و همچنین باعث رسیدن به هدف کمپین تبلیغاتی شما می شود. گوگل ادوردز، به اندازه کسب و کار شما و منابع در دسترس، کاری ندارد و شما می توانید مناسب با بودجه  خود، این کمپین را ایجاد کنید. در اینجا سوالاتی مطرح می شود مانند: آیا گوگل ادوردز تاثیر گذار است و آیا کار می کند؟ آیا دوره آموزش google adwords برای همه مناسب است؟ در حالت کلی، دوره آموزش google ads برای چه کسانی مناسب است؟ و…

در صورتی که تمایل به مشاهده آزمون و یا دیدن پاسخ ها را ندارید، می توانید، ابتدا  موضوعات مورد بررسی در فیلم های google ads و سپس فیلم های آموزشی آن را مشاهده نمایید.

موضوعات مورد بررسی در دوره آموزش google ads

در دوره آموزش گوگل ادوردز ، موضوعات زیر در مدت ۳ ساعت با بهترین استاد به نام brad batesole  تولید شده است که  تیم ویکی دمی تمامی تلاش خود را برای ترجمه و گذاشتن زیر نویس آن به کار برده است. از مهمترین مواردی که در این دوره اموزشی، قرار است مطرح شود، شامل:

  • قدرت گوگل ادوردز
  • مقدمات شروع دوره
  • مروری بر Google Adwords
  • تبلیغات گوگل در کجا نمایش داده می‌شود
  • تبلیغات گوگل چگونه نمایش داده می‌شود
  • مزایای گوگل ادوردز
  • درک ساختار google ads
  • درک امتیاز کیفیت و سیستم مناقصه و روند انجام آن توسط گوگل
  • معرفی تبلیغات کلیکی یا همان ppc
  • معرفی کسب و کار خود به گوگل
  • معرفی محصولات به گوگل
  • تعریف کردن مشتری برای گوگل
  • ایجاد یک حساب کاربری در گوگل ادز
  • آموزش پنل داشبورد گوگل ادوردز
  • آشنایی با کمپین ها و ایجاد آن
  • آشنایی با گروه های محتلف و گروه بندی کردن
  • آغاز شروع به کار با ابزار گوگل ادز
  • نحوه کار کردن کلمات کلیدی
  • استفاده از ابزار ها برای پیدا کردن کلمات کلیدی
  • ارزیابی حجم جستجو کلمات کلیدی
  • آموزش استفاده از ابزار گوگل کیورد پلنر برای پیدا کردن و تحقیق کلمات کلیدی
  • هدف گذاری broad match
  • هدف گذاری exact match
  • هدف گذاری phrase match
  • هدف گذاری با negative match
  • انتخاب کمپین
  • ساخت کمپین
  • بررسی و انتخاب مخاطبین هدف
  • تنظیمات اصلی مناقصه
  • پایان ساخت کمپین
  • نوشتن متن تبلیغ گوگل ادوردز
  • اضافه کردن کلمات کلیدی
  • بررسی و ایجاد گزارش ها در google ads
  • ساخت گزارش برای کمپین های در حال اجرا
  • بررسی اطلاعات به دست آمده و بررسی conversion
  • تنظیمات conversion tracking
  • اتصال گوگل آنالیتیکس به گوگل ادز
  • نکته های طلایی بهینه سازی در گوگل ادوردز
  • راه اندازی کمپین experiments
  • بررسی امتیاز سرعت
  • استفاده از افزونه های تبلیغاتی
  • مبانی حرفه ای و پیشرفته

2

تبلیغات گوگل در کجا نمایش داده می شود؟

3

چطور تبلیغات گوگل نمایش داده می شود؟

6

درک امتیاز کیفیت و سیستم مناقصه

1

کسب و کار خود را تعریف کنید

4

انتظارات واقع بینانه داشته باشید

1

ایجاد اکانت در گوگل ادوردز

2

آشنایی با پنل داشبورد گوگل ادوردز

3

آشنایی با کمپین گوگل ادوردز

4

آشنایی با گروه های تبلیغاتی در گوگل ادوردز

5

آشنایی با تبلیغات در گوگل ادوردز

1

کلمات کلیدی چطور کار می کنند؟

3

ابزارها به ایده کلمات کلیدی کمک می کنند

4

ارزیابی حجم جستجوی کلمات کلیدی

5

استفاده از google keyword planner برای تحقیق کلمات کلیدی

6

گزینه های هدف با کلمات کلیدی

7

هدف گذاری با Broad match

8

هدف گذاری با Exact match

9

هدف گذاری با Phrase match

10

هدف گذاری با Negative match

1

انتخاب یک کمپین در گوگل ادز

2

ساخت یک کمپین در گوگل ادز

4

تصمیم گیری بر تنظیمات مناقصه

6

مروری بر افزونه های تبلیغات

2

ساخت گروه تبلیغاتی و اضافه کردن کلمات کلیدی

4

اضافه کردن گروه های تبلیغاتی و مروری بر گزینه ها

1

نگاهی به گزارش گیری در google ads

2

ساخت گزارش برای کمپین های اجرایی

3

آزمایش تبلیغات و کلمات کلیدی

5

گزارش های تبدیلات، مکان ها و تحقیق کلمات کلیدی

1

اتصال گوگل آنالیتیکس به گوگل ادز

2

منظور از conversion tracking چیست؟

3

تنظیمات conversion tracking در گوگل ادز

4

مروری بر داده های تبدیل (conversion)

1

راه اندازی کمپین expriments

2

نکته های کلیدی بهینه سازی در گوگل ادوردز

3

مروری بر بهینه سازی امتیاز

2

استفاده از افزونه های تبلیغات

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر