موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نمونه قرارداد بین کانون تبلیغاتی با مشتری

نمونه قرارداد بین کانون تبلیغاتی با مشتری

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 07 بهمن 1400 ساعت 11:13

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

این قرارداد میان شرکت: .............................. به نمایندگی خانم/ آقای: ......................................... به آدرس: ......................................................................................... تلفن:................................. که از این پس مشتری و آتلیه تخصصی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی شات به نمایندگی آقای: جواد ذاکری به آدرس: ابتدای شهرک صنعتی شمس آباد- پلاک 7- تلفن:56222286-56222243 که ازاین پس عکاس نامیده خواهد شد به شرح زیر منعقد می گردد.

موضوع قرارداد : انجام کلیه امور عکاسی 5 ست اداری 5  طراحی 5  تابلو های تبلیغاتی 5 سایر 5

ماده 1: تعهدات مشتری

-         تبصره1: کلیه حقوق عکاسی، اعم از چاپی و الکترونیکی برای عکاس محفوظ خواهد ماند و عکاس میتواند در حدود عرف و به طور مناسب از تصاویر به عنوان نمونه تبلیغاتی استفاده نماید.

-         تبصره2: بابت تجدید چاپ هر عکس در ابعاد cm........ ، مبلغ ................................ ریال از مشتری اخذ خواهد شد.

-         تبصره 3: در صورت تغییر زمان یا ملغی شدن برنامه توسط مشتری به منظور جبران بخشی از خسارات، مبلغ پیش پرداخت مسترد نخواهد شد.

-         تبصره 4: خسارات ناشی از تغییر رنگ و یا افت کیفیت تصاویر چاپی طی مرور زمان و یا بدلیل نگهداری نا مناسب از تصاویرتوسط مشتری بر عهده عکاس نخواهد بود.

-         تبصره 5: مشتری مؤظف است در صورت چاپ و یا نشر تصاویر، حقوق مالکیت فکری عکاس را رعایت کرده و همچنین مؤظف است نام عکاس را در کنار تصویر یا شناسنامه مجله / کتاب / آلبوم / وب سایت و... ذکر نماید.

ماده 2 : تعهدات عکاس

-         تبصره1: کلیه تصاویر بصورت دیجیتال بوده و تعداد آن حداقل .................... فریم و حداکثر .................. میباشد.

-         تبصره2: تعداد تصاویر نهایی جهت ارائه و یا ساخت آلبوم توسط مشتری انتخاب و توسط عکاس پردازش و روتوش می شود.

-         تبصره3: در صورتی که عکاس در موعدد مقرر جهت عکاسی در محل مشخص شده حاضر نشود و مراسم بدون حضور وی برگزار شود ملزم به پرداخت .......................... ریال بابت خسارت خواهد بود.

-         تبصره4: در صورتی که عکاس از تصاویر استفاده تجاری نماید موظف است موضوع را جهت کسب اجازه به اطلاع مشتری برساند و مشتری نیز میتواند بدین منظور حق الزحمه مناسب دریافت دارد و یا عکاس را از این کار منع نماید.

-         تبصره5: در صورت عدم ایفای تعهد از ناحیه عکاس  به دلایلی همچون خرابی تجهیزات، آتش سوزی، بیماری مؤثر عکاس و یا هر عاملی که کنترل آن از اختیار عکاس خارج و بدون سوء نیت و یا خواست باطنی وی باشد و همچنین پاک شدن یا از دست رفتن تصاویراز روی سخت افزار چه به دلیل کارکرد نادرست تجهیزات و یا خرابی مواد اولیه، عکاس مؤظف است کلیه مبالغ دریافتی را مسترد دارد و قرارداد خود به خود منفسخ خواهد شد. عکاس   نسبت به خسارات مشتری  مسئولیتی نخواهد داشت.

-         تبصره6: عکاس حق تغییر مکان استودیو برای انجام امور عکاسی را در همان شهر خواهد داشت.

ماده 3 : توافقات میان مشتری و عکاس

-         تبصره1: تمامی مراحل عکاسی توسط شخص آقای ............................... انجام خواهدشد.

تبصره2: با امضای این قرارداد طرفین بر تاریخ ...................... و ساعت .............. و در محل .................. جهت شروع کار عکاسی توافق می نمایند.

ماده 4 : مبلغ قرارداد

-         تبصره1: طراحی، تهیه و چاپ آلبوم مبلغ .................. ریال می باشد.

-         تبصره2: مبلغ این قرارداد با توجه به جمیع جهات برآورد شده و از قرار هر فریم ..................  ریال می باشد.

ماده 5 : نحوه پرداخت

-         تبصره1: مبلغ ................... ریال معادل ............ درصد مبلغ قرارداد به عنوان پیش پرداخت هنگام انعقاد این قرارداد پرداخت خواهد شد.

-         تبصره2: مواعد باقی پرداخت ها در مراحل مختلف کار و تحویل نهائی تصاویر یا پروژه می باشد و بدیهی است تا زمانی که کلیه مبالغ توسط مشتری پرداخت نشود هیچ تصویری به ایشان ارائه نخواهد شد.

ماده 6 : حل اختلاف

کلیه اختلافات و دعاوی ناشی از این قرارداد و یا راجع به آن از جمله انعقاد، اعتبار، فسخ، نقض، تفسیر و یا اجرای آن به مرکز داوری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران ارجاع میگردد که مطابق قانون رأی آن برای طرفین قطعی ولازم الاجرا خواهد بود.

داور علاوه بر مقررات حاکم، عرف عکاسی ذیربط را نیز مراعات خواهد نمود. شرط داوری حاضر، موافقت نامه ای مستقل از قرارداد اصلی تلقی         می گردد و در هر حال لازم الاجرا است.

طرفین با آگاهی کامل و مسئولیت خویش این قرارداد را در 2 نسخ (که هر کدام حکم واحد دارد) مشتمل بر 6 ماده و 17 تبصره امضاء نموده اند.

مهر و امضاء مشتری                                                                                       مهر و امضاء عکاس 

مطالب مشابه :

نمونه فرم قرارداد

نمونه فرم قرارداد. ماده یک – طرفین. در ماده يك بايد طرفين قرارداد را به خوبي و به طور كامل معرفي نمائيد.مشخصات سجلي در صورتيكه طرف، شخص حقيقي باشد و مشخصات


نمونه قرارداد پیمانکار و كارفرما

بسمه تعالي. قراردادكار. اين قرارداد مابين شركت كه در اين قرارداد كارفرما ناميده مي شود از يك طرف و آقا / خانم/شرکت كه پيمانكار ناميده مي شود از طرف ديگر با مشخصات


نمونه قرارداد کار موقت

یادداشت حقوقی - نمونه قرارداد کار موقت - - یادداشت حقوقی. ... متن قوانین رسانه های همگانی وکمیسیون نظارت براجرای قانون اساسی · متن قانون مراکزاصلاح وتربیت اطفال


نمونه اجاره نامه + قرارداد اجاره + فرم اجاره

29 آوريل 2010 ... سلام. اینجا متن ساده ای از یک قرارداد اجاره را قرار داده ام که می توانید حسب شرایط خود آنرا با نرم افزار ویرایش متن(word) به نحو دلخواه تنظیم نمایید.


یک نمونه قرارداد اجاره

خانه ی فرم و دادخواست - یک نمونه قرارداد اجاره - حداقل حق شما این است که حقوق خود را بدانید - خانه ی فرم و دادخواست.


نمونه قرارداد واگذاری سرقفلی

موضوع قرارداد (مورد مصالحه) : کلیه حقوق و دعاوی عینی , حقیقی , واقعی , فرضی , تصرفی و صنفی و احتمالی مصالح ناشی از حق کسب و پیشه یا تجارت و سرقفلی


فرم نمونه قرارداد کار

30 مارس 2011 ... برای دریافت فرم نمونه قرارداد کارگری و کارفرمایی مشمولین قانون کار بر روی گذینه زیر کلیک نمایید: دانلود: قراردادکار. اگه بالایی کار نکرد :.


نمونه متن قرارداد با مشتریان

تبصره1: کلیه حقوق عکاسی، اعم از چاپی و الکترونیکی برای عکاس محفوظ خواهد ماند و عکاس میتواند در حدود عرف و به طور مناسب از تصاویر به عنوان نمونه تبلیغاتی


دانلود رایگان متن کامل قرارداد اجرای ساختمان ( پیمان مدیریت )

حسابداری دولتی و امور مالی - دانلود رایگان متن کامل قرارداد اجرای ساختمان ( پیمان مدیریت ) - دستورالعملها و ... قرارداد حاضر به همراه شرایط عمومی ، شرایط خصوصی و دیگر اسناد و مدارک منضم به آن که مجموعا قرارداد واحد ..... پیش نویس و نمونه نامه های اداری.


فرم انواع قراردادهای پیمانکاری جزء

Academy of Construction Managment - فرم انواع قراردادهای پیمانکاری جزء - Students of Olom Tahghighat university at ... نمونه فرم خام انواع قرارداهای پیمانکاری جزء


برچسب :


نمونه متن قرارداد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر