موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

افزایش ممبر روبیکا

افزایش ممبر روبیکا

نویسنده : سعید | زمان انتشار : 08 دی 1400 ساعت 14:31

روبیکا یکی از شبکه های اجتماعی داخلی هست که به تازگی در میان کاربران موبایل ایرانی محبوبیت پیدا کرده و خیلی از کسب کارها و فروشگاه های اینترنتی در این شبکه اجتماعی فعالیت خودشون رو شروع کرده اند. در همین راستا نیاز به انجام تبلیغات در روبیکا به شدت احساس می شود. با به کمک روش پاپ آپ، امکان عضو گیری برای کانال های روبیکا رو فراهم کردیم. به این صورت که آدرس کانال شما به تعداد زیادی کاربر موبایل ارسال خواهد شد و آنها بستگی به کانال شما و خدماتی که ارائه میکنید، عضو کانال شما خواهند شد. این روش تبلیغاتی موثر ترین و کم هزینه ترین روش تبلیغ در روبیکا می باشد.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بهترین روش عضو گیری در روبیکا چیست؟

با توجه به تعداد زیاد بازدید کنندگانی که از طریق تبلیغ پاپ آپ به کانال شما سرازیر خواهند شد قطعا پست های شما تعداد قابل توجهی بازدید پیدا خواهند کرد.

جهت بالا بردن امار عضو ها در کانال شما ، بهتر است به پست های اخیر، عکس پروفایل و متن بیو کانال خود توجه ویژه ایی بکنید.

4.jpg

افزایش عضو از طریق تبلیغ پاپ آپ

افزایش عضو در این نوع تبلیغ کاملا به کانال شما بستگی داره. اتفاقی که در تبلیغ پاپ آپ روبیکا میوفته اینه که کانال شما به تعداد زیادی کاربر نمایش داده میشه، حالا اینکه چه تعداد از این کاربران عضو کانال شما بشن، کاملا به جذابیت کانال تون بستگی داره، به صورت تجربی کانال شما میتونه از 50 فالور تا 1000 عضو از این تبلیغ جذب بکنه. پس بهتره قبل از اینکه این تبلیغ رو امتحان کنید، یکم برای مخاطبانتون جذابیت ایجاد کنید.

معمولا استفاده از عکس مناسب برای پروفایل، نوشتن متن بیو خوب و جذاب، استفاده از عکس ها و محتوای جذاب برای 10 پست آخر ، برگزاری مسابقه و قرعه کشی ، تاثیر خیلی زیادی در جذب عضو برای کانال شما خواهد داشت.

تبلیغ پاپ آپ مناسب چه کانال هایی هست؟

با توجه به سبک اجرای تبلیغ پاپ آپ ، اگر کانال شما مخاطب عام داره، شک نکنید که از این تبلیغ بازخورد خوبی میگیرید.

در صورتی که یک کانال تازه تاسیس دارید و هنوز تعداد عضو هاتون کم هست، بهتره ابتدا تعداد عضو های خودتون رو افزایش بدید سپس اقدام به انجام این تبلیغ بکنید

لیست قیمت تبلیغ پاپ آپ روبیکا

در زیر سه طرح از رایج ترین سرویس های تبلیغات پاپ آپ روبیکا رو برای شما لیست کردیم که شما میتونین از طریق سایت، واتزاپ ، تلگرام و یا به صورت تلفنی سفارش خودتون رو ثبت کنید.

  • جذب تا 100 عضو
  • امکان اجرا در 2 سرور
  • بین 6 ساعت تا 2 روز
  • جذب تا 300 عضو
  • امکان اجرا در 2 سرور
  • بین 3 ساعت تا 2 روز
  • جذب تا 500 عضو
  • امکان اجرا در 2 سرور
  • بین 6 ساعت تا 2 روز
برخی از سوالات رایج در خصوص تبلیغ پاپ آپ

باید بگیم خیر، چون جذب عضو کاملا به میزان جذابیت و کاربرد کانال شما برای مخاطبین داره.

خیر، این تبلیغ منجر به بلاک شدن کانال شما نخواهد شد.

ما به واسطه زیر ساختی که داریم، کانال شما رو هم زمان برای تعداد زیادی کاربر موبایل باز خواهیم کرد، کاربران اگر از کانال شما خوششون بیاد، شما به این تبلیغ واکنش نشان خواهند داد، در غیر این صورت، کانال شما رو بدون هیچ واکنشی میبندن.

طبیعتا چون زیر ساخت ما کاربران مشخصی داره، انجام این تبلیغ دفعه دوم بازدهی کمتری نسبت به دفعه اول خواهد داشت. ولی ما سعی کردیم با اضافه کردن سرور های مختلف، امکان اجرای این تبلیغ برای چند بار را فراهم کنیم

شرایط خاصی نداره؛ کافیه وارد پنل ما بشید و درخواستتون رو ثبت کنید. بعد از ثبت درخواست، تیکت بزنید و از زمان دقیق این تبلیغ مطلع بشید، فقط باید توجه کنید زمان اجرای تبلیغ، به هیچ عنوان پست نباید بذارید وگرنه تبلیغ متوقف میشه و هزینه عودت داده نخواهد شد

3.9

12 امتیاز ثبت شده

عالی67%

خوب0%

متوسط8%

ضعیف8%

افتضاح17%

نظر

نوامبر 29, 2020

عالی من عضو کانالم 42657733513 هست عالی بود

?

نوامبر 27, 2020

@cliping99

?

نوامبر 27, 2020

سلام بیاین کانالم اگه شبا با گریه و دلتنگی میخوابین
و حرف دلتو بزن و نابودش کن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر