موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

موشن گرافیک تبلیغاتی

موشن گرافیک تبلیغاتی

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 24 دی 1399 ساعت 17:09

[تعداد: ۱۶   میانگین: ۴.۲/۵]

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در این بخش قصد داریم به معرفی ۱۵ نمونه موشن گرافیک خارجی ساخته شده اشاره کنیم. نمونه هایی بسیار عالی برای تعیین سطح موشن گرافیک، به نظر ما این موشن گرافیکها همگی در سطح B و B+ حضور دارند.

Motion-Graphics.gif

هدف از نمایش این ویدئوهای تبلیغاتی این است که شما با دیدن این موشن گرافیک ها و مقایسه آنها با موشن گرافیک های داخل بازار ایران تفاوتها را راحت تر لمس کنید.

برای کسانی که با مقوله موشن گرافیک آشنایی لازم را ندارند شاید سوال باشد که موشن گرافیک چیست؟ برای درک این موضوع پیشنهاد می کنم ابتدا مقاله مربوط به توضیح موشن گرافیک را مطالعه کنید و سپس به دیدن نمونه های درج شده در زیر بپردازید.

به طور خلاصه می توان گفت موشن گرافیک به معنی حرکت و انیمیت دادن به گرافیک است. موشن گرافیک ها که اغلب به صورت دو بعدی ساخته می شوند در تبلیغات و معرفی خدمات یا محصولات بسیار پر کاربرد هستند.

یکی از مهمترین استفاده های موشن گرافیک در تبلیغات است که امروزه برندها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ با ساخت این ویدئوهای تبلیغاتی اقدام به تبلیغ خود می کنند.

در ادامه شاهد ۱۵ نمونه موشن گرافیک ساخته شده توسط شرکتها و کمپانی های خارج از کشور هستیم. لازم به ذکر است کلیه تیزرهایی که در زیر می بینید توسط شرکت شایگان قابل ساخت و راه اندازی است.

نمونه موشن گرافیک Slack

پلتفرم Slack که یک پلتفرم ارتباطی است به این منظور ساخته شده تا بتواند کلیه نیازهای یک مجموعه کاری به ارتباط را مرتفع سازد. جالبی این پلتفرم این است که می تواند هر روز با قابلیت های پیشنهادی شما بروز شود و خود را ادغام سازد.

این پلتفرم به صورت اپلیکیشن در اختیار شماست و تا هنگامی که شما از تعداد نفرات محدودی برای ارتباطات شرکتی خود استفاده می کنید به صورت رایگان قابل استفاده است.

ویدئو موشن گرافیک تبلیغاتی Slack به شما نشان می دهد که چطور می توانید توسط این پلتفرم ارتباطات موثرتری داشته باشید.

نمونه موشن گرافیک Cloud IoT گوگل

پلتفرم Google Cloud IoT به شما این امکان را می دهد که جریان داده های مورد نیاز را توسط Cloud Dataflow که یک مدل برنامه نویسی یکپارچه است بدست بیاورید. این پلتفرم از سنسورهایی مجهز در اینترنت برای بدست آوردن اطلاعات مدنظر که به صورت Cloud ذخیره سازی شده است استفاده می نماید.

در ویدئوی نمونه موشن گرافیک بهتر درک خواهید کرد که این پلتفرم چگونه کار می کند. ببینید و لذت ببرید.

نمونه موشن گرافیک Deloitte

Deloitte یک مشاوره قوی با ارائه اطلاعاتی جامع از راه حل های طراحی شده به منظور افزایش عملکرد شرکتها و سازمانها برای رسیدن به اهدافشان است.

ویدئوی پیشرو به شما نشان می دهد که Deloitte چگونه به شما کمک می کند تا بتوانید به صورت استراتژیک شرکتهای زیر مجموعه و فعالیت های خود را برای رسیدن به اهدافتان مدیریت کند.

نمونه موشن گرافیک CISCO

توسط CISCO می توانید مراقبت های بهداشتی خود را با دنیای دیجیتال متحول کنید! در پلتفرم سیسکو بیماران، پزشکان و پرونده های پزشکی برای افزایش دسترسی، کیفیت و بهره وری بیشتر متصل می شوند.

ویدئویی که در زیر می بینید نشان می دهد که چطور سیسکو صنعت را با راه حل های نوآورانه خود با هدف داشتن جامعه ای سالمتر هدایت می کند.

نمونه موشن گرافیک Tracto

Tracto یک پلتفرم رمزگذاری شده برای انجام معاملات بین مشتری و کارفرماست که توسط آن می توانید تجربه ای امن، فوری و کاملا خصوصی را در معاملات تجربه کنید.

Tracto با هدف پایین آوردن نرخ جرم و تخلف در معاملات بیزینسی اینترنتی طراحی شده است. در نمونه ویدئوی تبلیغاتی زیر می بینید که چطور تراکنش های امن با کمترین درصد کارمزد با Tracto انجام می شود.

نمونه موشن گرافیک Gemalto

Gemalto یک پلتفرم برای استفاده از فن آوریهایی است که نیاز به تعیین هویت دارند. در بسیاری از وبسایتهای دولتی و خصوصی برای استفاده از امکانات می بایست پس از ثبت نام تعیین هویت انجام شود.

در ویدئوی زیر نشان داده می شود که این عملیات چطور توسط Gemalto بهینه سازی شده است.

موشن گرافیک پلتفرم Meltwater

MeltWater یک پلتفرم مانیتورینگ پخش است که کسب و کارها را قادر می سازد تا با ردیابی، تجزیه و تحلیل ورودی ها، پوشش آنلاین و شبکه های اجتماعی صنعتشان پیشرفت کند.

در ویدئوی موشن گرافیک زیر مشاهده می کنید که چطور می توانید با Meltwater به این امر نائل آیید.

موشن گرافیک پلتفرم Zendo

پلتفرم Zendo راهکارهایی را برای نظارت، حفاظت و بهبود امنیت منزل شما معرفی می کند. Zendo یک اتوماسیون امنیتی خانه است که در یک پلتفرم تمام مواردی که شما نیاز دارید در خصوص امنیت منزل مسکونی خود داشته باشید را یکجا به شما می دهد.

در ویدیوی تبلیغاتی زیر خواهید دید Zendo چگونه به شما کمک خواهد کرد که منزل خود را حفاظت کنید.

موشن گرافیک PayPal

PayPal یک شرکت آمریکایی است که دارای سیستم پرداخت اینترنتی در سراسر جهان است. البته این سیستم بدلیل تحریم بانکهای ایرانی در ایران کاربرد ندارد اما تقریبا اکثریت دنیا با این سیستم کار می کنند.

در نمونه موشن گرافیک زیر خواهید دید که چگونه PayPal راهکارهایی امن و آسان را برای پرداخت های آنلاین به شما پیشنهاد می دهد.

نمونه ی موشن گرافیک Renas

RENAS یکی از پلتفرمی هایی است که در زمینه محیط زیست و حفظ آن فعالیت دارد. این پلتفرم در تلاش است با جمع آوری و بسته بندی مناسب، بازیافت های مناسب و ارائه راه کارهای کاربردی به حفظ محیط زیست و همچنین صرفه جویی در هزینه ها کمک کند.

در ویدیوی موشن گرافیک زیر خواهید دید RENAS چطور به حفظ محیط زیست کمک می کند.

موشن گرافیک پلتفرم JOBBER

برنامه Jobber به شما کمک می کند تا کارمندان و وظایفی که به آنها می سپارید را مدیریت و ساماندهی کنید. Jobber این امکان را می دهد که با کارمندانتان همواره در ارتباط باشید، وظایف به آنها بدهید و انجام وظایف سپرده شده به آنها را کنترل کنید.

دی ویدیو موشن گرافیک زیر خواهید دید که Jobber چگونه به شما کمک می کند تا براحتی کسب و کارتان را مدیریت کنید.

موشن گرافیک پلتفرم Brightpearl

Brightpearl یک برنامه مدیریت انبار و فروش برای فروشگاه های اینترنتی متوسط و کوچک است. در این پلتفرم سعی می شود کنترل فروش و جنس های انبار چک شود تا بتوان راحتر ارزش وجودی اجناس موجود و میزان فروش را بدست آورد.

در موشن گرافیک ساخته شده این مجموعه خواهید دید Brightpearl چطور به شما کمک می کند فروشگاه و انبار خود را مدیریت کنید.

موشن گرافیک Lightspeed

Lightspeed System Web Filter یک پلتفرم مدیریت جامع برای مدارس است که با محتوای فیلتر شده (توسط خود مدرسه) محتوای آموزشی با کیفیت بالا را در اختیار دانش آموزان مدرسه (از طریق کانشکنی که مدرسه به دانش آموزان می دهد) قرار می دهد.

در نمونه موشن گرافیک زیر خواهید دید پلتفرم Lightspeed System Web Filter چگونه کار می کند.

موشن گرافیک MES ICT

راهکارهای MES ICT بمنظور بررسی وضعیت محصولات تولیدی ایجاد شده است و در قالب مجموعه از برنامه های کاربردی به مخاطبان ارائه می شود. این راهکارها با هدف تجزیه و تحلیل عملکرد عملیات تولید ایجاد شده اند تا ضعف های تولید را کاهش داده و باعث صرفه جویی در هزینه ها شود.

ویدئوی گرافیکی زیر نشان می دهد که چگونه این راهکارها بر روی فرآیند تولید تاثیر می گذارد.

نمونه موشن گرافیک Dropbox

Dropbox یک سرویس میزبان مبتنی بر وب است که با ذخیره سازی ابری خود، جایگاهی امن برای نگهداری فایل های شخصی مخاطبان خود می باشد.

در ویدیوی تبلیغاتی زیر خواهید دید Dropbox چگونه به شما کمک می کند تا فایلهای خود را در اینترنت ذخیره کنید و از فضای هارددیسک خود استفاده های بهتری کنید.

موشن گرافیک راهکاری برای توسعه کسب و کار

نمونه های موشن گرافیک بالا به منظور آشنایی شما عزیزان با روند ساخت موشن گرافیک و کیفیت آن نمایش داده شد. دیدید که برندها و کسب و کارهای مختلف دنیا با ساخت موشن گرافیک سعی دارند عملکرد و مزیت های خود را به مخاطبان نمایش دهند.

در موشن گرافیک های بالا دیدید که هم برندهای معتبر و هم استارتاپ ها با ساخت موشن گرافیک سعی کرده بودند به بهترین شکل خود را معرفی کنند.

اگر شما بدنبال ساخت موشن گرافیک هایی با این جزییات و کیفیت هستید می توانید با مجموعه شایگان تماس بگیرید. ما در شایگان می توانیم ویدئوهای سفارشی شما را با بالا ترین کیفیت ممکن بسازیم.

قابلیتهای دپارتمان ساخت تیزر مجموعه شایگان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و همچنین برای دیدن نمونه کارهای مجموعه شایگان در زمینه موشن گرافیک از طریق لینک زیر اقدام فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر