موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

شعار تبلیغاتی برای درمانگاه

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 30 دی 1399 ساعت 10:59

شرکت آواپزشک جهت تدوین شعار برند «آوا» با همیاری سایت تخصصی کافه بازاریابی، به بهترین شعار پیشنهادی جایزه ارزنده ای اهدا می نماید.                       

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

2015-08-29_14-44-32.jpg

آشنایی با برند آواپزشک: شرکت آواپزشک تولید کننده لوازم یکبارمصرف پزشکی است. با ۲۰ سال سابقه تنها تولیدکننده سرسوزن در ایران است و بیش از ۹۰ درصد نیاز سرنگ سازان داخلی به سرسوزن را تأمین می کند. در حوزه تزریقات عمومی چند نوع سرنگ؛ و سرنگ مخصوص واکسیناسیون و سرسوزن های استریل تولید می کند.برای بیماران دیابتی ۳ محصول و در حوزه های دندانپزشکی، چشم پزشکی، دامپزشکی، پوست و زیبایی و گوارش سرسوزن های تخصصی (و گاهاً سرنگ) تولید می کند. با توجه به محصولات جدید آواپزشک که در سال ۹۴ توسط وزیر محترم بهداشت رونمایی شده (که اغلب برای اولین بار در کشور تولید شده است) از آواپزشک خواسته شده تا زمینه تولید برخی از محصولات پر مصرف دیگر مانند آنژیوکت را به سرعت فراهم نماید که این خود نشان دهنده این است ادعای پیشرو و پیشتاز بودن صرفاً یک شعار تبلیغاتی نیست.

 مخاطب شناسی برند آواپزشک: حوزه مصرف محصولات آوا، تمامی مراکز درمانی مانند بیمارستان، درمانگاه، آزمایشگاه و داروخانه (داروخانه به عنوان پخش کننده و واسط شرکت و مصرف کنندگان) است. در برخی محصولات مانند سرسوزن های تخصصی، پزشک متخصص محصول را انتخاب و خرید می کند، که طیف سنی شان معمولاً بیش از ۳۰ سال می باشد.

در مورد محصولات تزریق در حوزه عمومی، معمولاً کارشناس خرید مراکز درمانی (بیمارستان، داروخانه، آزمایشگاه) برای خرید از یک برند تصمیم گیری می کند اما پرستار کیفیت آن را تأیید می نماید و در فرآیند انتخاب محصول نقش دارد و مصرف کننده آن محصول است (مانند سرنگ های تزریق و یا سرنگ های نمونه گیری).  طیف سنی این افراد نیز معمولاً بالاتر از ۲۳ سال می باشد.

در حال حاضر در مجموع بیش از ۲۰ محصول شرکت، ۳ محصول حوزه دیابت (سرنگ انسولین، سرسوزن قلم انسولین و لانست خونگیری آوا) مخاطب در حوزه عمومی دارد که در انتخاب و خرید این دسته از مخاطبان (که خود مصرف‌کننده اصلی محصول محسوب می شوند)، پزشک دیابت و داروخانه بیشترین نقش را دارد.  ولیکن با توجه به درگیری مصرف کننده که بیمار دیابتی است با محصول، یکی از مخاطبان اصلی محصولات دیابتی، خود مصرف کننده نهایی است.

شعار قبلیبرند آواپزشک: شعار قبلی “آواپزشک پلی به سوی سلامتی” است. در حوزه تزریق از شعار “تزریق بدون درد حق شماست” استفاده شده و در مورد شعار برند “آوا، نوای سلامتی” و ” با بهترین کیفیت، ساخت ایران” از پیشنهادهای قبلی است. همچنین از عبارت “آواپزشک پیشتاز (پیشرو) در عرصه تولید تجهیزات پزشکی” در اغلب تبلیغات استفاده شده است.

تصویر مطلوب برند آواپزشک در ذهن مخاطب: آواپزشک در حوزه تولید تجهیزات پزشکی یکبارمصرف (در حوزه تزریق و نمونه برداری) پیشتاز و پیشرو است و محصولات آوا از نظر سطح کیفی با برندهای معتبر جهانی قابل رقابت است. در نتیجه، تصویر ذهنی مورد انتظار از برند آوا، برندی با کیفیت، با قدمت، برندی مادر، برند معتبر، برند پیشرو، برند تولید کننده، و برند اصیل ایرانی است.

ملاحظات، کلمات و پیام کلیدی برند آواپزشک: محصولات نامرغوب چینی به علت قیمت پایین تر بخش عمده ای از بازار را به خود اختصاص داده اند، این دغدغه وجود دارد که لوازم مصرفی پزشکی غیر استاندارد سلامت بیمار را به خطر بیندازد. لذا یکی از مزیتهای محصولات ما، سطح کیفی محصولات آوا نسبت به قیمت مناسب است. همچنین کلمات کلیدی این صنعت: سلامتی؛ زندگی؛ درد کمتر! ؛ وسیله شفا یافتن؛ آرامش؛ ایمنی بیمار؛ بازیابی سلامتی؛ تولیدکننده؛ تأمین کننده؛ بهبود سلامتی؛ بازیابی حس زندگی؛ کیفیت جهانی در عین ایرانی بودن

  • استفاده از نام شرکت”آواپزشک” ضرورتی ندارد (اختیاری است). البته برند “آوا” نسبت به آواپزشک که برای محصولات شرکت انتخاب شده است، اولویت بیشتری دارد. با این حال، از کلیه پیشنهادات خلاقانه استقبال می شود.

برای مشارکت به سایت کافه بازاریابی بروید (روی عکس زیر کلیک کنید. )

             kafemarketing_%D8%B4%D8%B9%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%88%D8%A7%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%81%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C(1).jpg

(به علت پایان مهلت مسابقه، لینک ها حذف شده است.)   

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر