موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

یافتن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

یافتن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

نویسنده : سعید | زمان انتشار : 03 آذر 1399 ساعت 15:01

250-250-galaxys20plus-6156461.jpg

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ارتباط با مردم یکی از مهمترین اهداف رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌های آنلاین است. فیس‌بوک، توییتر، TikTok، اینستاگرام و سایر رسانه‌های اجتماعی روش‌های مختلفی برای جستجوی مخاطبان دارند. در این مقاله ۱۹کالامگ نحوه یافتن دوستان و آشنایان و مخاطبین در اینستاگرام، تنها با استفاده از شماره تلفن را به شما آموزش خواهد داد.

نکته:

این روزها اینستاگرام هر روز آپدیت‌های جدیدی را ارائه می‌دهد و قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد در جدیدترین به روز رسانی خود قابلیت کاربردی و مفید امکان و نحوه حذف همزمان کامنت‌های اسپم در اینستاگرام را ارائه داده است.

Find-Someone-on-Instagram-19kala-001.jpg

می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی مختلف برای پیدا کردن افراد مختلفی که علایق مشترکی با شما دارند؛ استفاده کنید و آنها را به لیست دوستان خود اضافه کنید یا فعالیت‌های آنها را دنبال کنید. متداول‌ترین روش برای پیدا کردن افراد در شبکه‌های اجتماعی، جستجوی نام کاربری یا نام‌های رسمی آنهاست.

اما این یک روش کارآمد برای یافتن شخصی نیست که شما او را بشناسید زیرا افراد زیادی در این برنامه‌ها نام‌های مشابه دارند. همچنین، این امر بسیار زمان‌بر است. پیدا کردن شخص با شماره تلفن او یک راه حل موثر است. ما در ۱۹کالامگ؛ این راه حل را در دو متد مختلف و مرحله به مرحله به شما آموزش خواهیم داد.

جهت اطلاع از آخرین تخفیفات و آفرهای گوشی موبایل و سایر محصولات به صفحه اینستاگرام

instageram-150x150.jpg۱۹kalacom19 مراجعه کنید!


یافتن دوستان و آشنایان در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن

دسترسی به مخاطبین برای پیدا کردن دوستان خود، ویژگی مشترکی در فیس بوک و توییتر است. با این حال، خیلی‌ها نمی‌دانند که می‌شود با استفاده از شماره تلفن‌ها، افرادی که دوست دارند را نیز در اینستاگرام پیدا کنید.

اگر نام کاربری، نام کامل، یا نام کاربری دوست خود را در اینستاگرام به یاد ندارید، مشکلی نیست. برای پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن می توانید البته به شرطی که پیج پرایوت نداشته باشند یا درخواست شما را برای فالو کردن قبول کنند.

پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن

روش ۱: با استفاده از گزینه‌های داخلی

مرحله ۱:

برنامه اینستاگرام را بر روی تلفن خود راه اندازی کرده و روی نماد پروفایل در گوشه پایین سمت چپ برنامه ضربه بزنید.

Find-Someone-on-Instagram-19kala-01.png

مرحله ۲:

در صفحه پروفایل خود، روی نماد منو در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا گزینه پروفایل نشان داده شود. (Discover people) را انتخاب کنید.

Find-Someone-on-Instagram-19kala-02.png

مرحله ۳:

در صفحه Find People، به بخش مخاطبین بروید و روی دکمه Connect contacts ضربه بزنید.

Find-Someone-on-Instagram-19kala-03.png

مرحله ۴:

اگر برای اولین بار از این ویژگی استفاده می‌کنید، اینستاگرام درخواست اجازه دسترسی به مخاطبین تلفن شما را خواهد کرد. برای دسترسی به لیست مخاطبین خود، به گزینه Allow ضربه بزنید.

Find-Someone-on-Instagram-19kala-04.png

این نکته به برنامه امکان می‌دهد تا برنامه به لیست مخاطبین شما دسترسی پیدا کند و افرادی را که از قبل در اینستاگرام حضور دارند شناسایی کند.

مرحله ۵:

پس از اعطای دسترسی به مخاطبین در این برنامه، اینستاگرام به طور خودکار شماره تلفن‌های شما را به حسابتان همگام سازی می‌کند. همه حساب‌های اینستاگرام مرتبط با یک شماره تلفنی در مخاطب شما در بخش مخاطبین در صفحه Find / Discover افراد ظاهر می‌شوند. سپس می‌توانید انتخاب کنید که آنها را دنبال کنید یا خیر؟

مرحله ۶:

Find-Someone-on-Instagram-19kala-06.png

اگر هیچ یک از شماره‌های تلفن موجود در لیست شما با یک حساب اینستاگرام مرتبط نباشد، پیام “مخاطب در دسترس نیست” نمایش داده می‌شود.

اگر نمی‌توانید دوستان خود را با شماره تلفنشان پیدا کنید، فقط دو دلیل وجود دارد: یا با استفاده از یک شماره متفاوت ثبت نام کرده‌اند یا اصلاً به اینستاگرام خود شماره اضافه نکرده‌اند.

روش ۲: بگذارید اینستاگرام دوستان شما را پیدا کند.

مرحله ۱:

برنامه اینستاگرام را راه اندازی کنید و به بخش Profile of برنامه بروید.

Find-Someone-on-Instagram-19kala-0001.png

مرحله ۲:

روی نماد منوی در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و در انتهای صفحه تنظیمات را انتخاب کنید.

Find-Someone-on-Instagram-19kala-0002.png

مرحله ۳:

در صفحه تنظیمات برنامه ، “دنبال کنید و دوستان را دعوت کنید” (Follow and invite friends) را انتخاب کنید.

Find-Someone-on-Instagram-19kala-0003.png

مرحله ۴:

در صفحه بعد، گزینه Follow contact را انتخاب کنید و اینستاگرام تمام نام‌های کاربری (حساب‌های اینستاگرام) متصل به یک شماره تلفن را در لیست مخاطبین خود فهرست می‌کند.

Find-Someone-on-Instagram-19kala-0004.png

مرحله ۵:

اگر هیچ یک از شماره‌های تلفن مدنظر شما در اینستاگرام نباشد، پیامی با این مضمون نمایش داده می‌شود که: “مخاطب در دسترس نیست” . هر وقت مخاطب شما با استفاده از شماره تلفن مدنظرتان به اینستاگرام می‌پیوندد یا شماره تلفن خود را به حساب اینستاگرام می‌افزاید، در بخش مخاطبین برنامه ظاهر می‌شود.

نکته: فراموش نکنید تلاش برای پیدا کردن شخصی که شما آن را به خوبی نشناسید و از روی کنجکاوی می‌تواند غیر‌اخلاقی تلقی شود. همچنین با استفاده از دو روش ذکر شده در بالا، نمی‌توانید افرادی را پیدا کنید که شماره تلفن خود را به حساب‌های اینستاگرام خود وارد نکرده‌اند.


نکته: خاطر نشان می‌شود که اینستاگرام در نسخه‌های جدید این مراحل را حذف کرده و شما به راحتی می‌توانید از گزینه Discover people لیست حساب‌های پیشنهادی را مشاهده کنید و اگر به این لیست نگاهی بیاندازید می‌توانید ببینید که کدام یک از پروفایل‌هایی که اینستاگرام به شما پیشنهاد می‌دهد جزء افرادیست که در لیست تماس‌های گوشی شما وجود دارد. برای مثال در زیر نام پروفایل افراد مشخص می‌کند که این فرد جزء کانتکت‌های شماست یا اینکه توسط یکی از فالوورهای شما فالو شده است.


این روزها امکاناتی که شرکت‌های سازنده روز‌به‌روز به گوشی‌های موبایل اضافه می‌کنند، باعث شده این دستگاه جای همه سرگرمی‌های گذشته را برای اکثر افراد پر کند. شاید بتوان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها را یکی از متداول‌ترین کاربردهای گوشی موبایل در این روزها قلمداد کرد. حتی با ساده‌ترین گوشی‌های موبایل نیز می‌توان از این رسانه‌ها استفاده کرد.

گرچه استفاده زیاد از این رسانه‌ها توصیه نمی شود و این امر نگرانی برخی از افراد را در پی داشته است. از‌این‌رو سازندگان را برآن داشته تا آپشن‌هایی را برای مدیریت بهتر زمان استفاده از این رسانه‌های اجتماعی ارائه دهند.

از طرفی هم، از نقاط مثبت این رسانه‌ها نیز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. برای مثال جدا از سرگرمی و برقراری ارتباطات راحت‌تر، این روزها پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام به ابزار درآمدزایی بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند. حتی این ابزارهای آنلاین، نقش موثری در انتقال اطلاعات و آموزش ایفا می‌کنند. نظر شما در مورد استفاده از این رسانه‌ها چیست؟ نظرات خود را با ۱۹کالا به عنوان یک مرجع موبایل معتبر به اشتراک گذارید.

250-250-galaxys20plus-6156461.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر