موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کد تایید گوگل چیست

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 23 دی 1399 ساعت 15:30

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

جستجو

پاک کردن جستجو

بستن جستجو

برنامه‌های Google

منوی اصلی

ارسال بازخورد درباره...

محتوا و اطلاعات این راهنماتجربه کلی درمورد مرکز راهنمایی

در اقدامی پیشگیرانه برای حفظ سلامتی کارشناسان پشتیبانی‌مان دربرابر بیماری کووید-۱۹، تعداد اعضای فعال تیم را محدود کرده‌ایم. چون ممکن است برقراری ارتباط با ما بیش از حد معمول طول بکشد، از شکیبایی شما سپاس‌گزاریم. اگر کووید-۱۹ روی کسب‌وکار شما تأثیر گذاشته است، ببینید چطور اطلاعات به‌روزشده را به مشتریانتان ارائه دهید.

کد تأیید چیست؟

Google هر کسب‌وکار شخصی را در اصل با استفاده از یکی از این دو روش تأیید می‌کند: تأیید تلفنی یا تأیید از طریق کارت پستال. در هر حالت Google یک کد تأیید منحصربه‌فرد ۵ تا ۶ رقمی را از طریق کارت پستال یا تلفن ارسال می‌کند تا بتواند وابستگی‌تان را با این کسب‌وکار تأیید کند. به‌محض تأیید وابستگی‌تان با این کسب‌وکار، می‌توانید اطلاعات تجاری دقیق و به‌روزی را در اختیار کاربران قرار دهید.

هر کد تأییدی که دریافت می‌کنید منحصر به حساب کسب‌وکارتان و آن فهرست خاصی است که درخواست تأیید آن را دارید. لطفاً این کد را به هیچ‌کس ندهید و بدانید که Google هرگز با کسب‌وکارتان تماس نمی‌گیرد و کدتان را نمی‌پرسد.

برای تأیید کسب‌وکار لطفاً این مراحل را دنبال کنید.

کد خود را ایمن نگه‌دارید

اگر می‌خواهید با یک شخص ثالث سر و کار داشته باشید تا به شما در مدیریت کسب‌وکارتان در Google کمک کند، مانند «بهینه‌سازی موتور جستجو» یا شرکت بازاریابی، نباید کد تأیید خودتان را به آن‌ها بدهید. کدتان منحصر به حساب کسب‌وکار خودتان است و باید فقط برای همان حساب استفاده شود. برای هم‌رسانی مدیریت فهرست کسب و کارتان با یک شخص ثالث مورد اطمینان، این مراحل را دنبال کنید:

  1. فهرست‌تان را تأیید کنید و کد تأییدتان را خودتان در داشبورد وارد کنید، کدتان را به اشخاص ثالث ندهید.
  2. به محض تکمیل مراحل تأیید، می‌توانید یک شریک شخص ثالث مطمئن را به‌عنوان مدیر صفحه‌تان اضافه کنید. سپس می‌توانید انتقال مالکیت این فهرست را به آن شخص ثالث انجام دهید.

مفید بود؟

چگونه می‌توانیم آن را بهبود ببخشیم؟

false

جستجوی مرکز راهنمایی

true

99729

false

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر