موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

خرید گوگل ادز

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 16 مرداد 1400 ساعت 08:40

1آیا اکانت اختصاصی ساخته شده شارژ اولیه دارد ؟

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

خیر، در زمان ساخت اکانت می بایست شارژ مورد نظر خود را نیز از بین افزونه های موجود انتخاب نمایید.

2اگر من از قبل اکانت ادوردز داشته باشم، برای شروع خدمات از شما باید هزینه ساخت اکانت را بپردازم؟

در صورتی که دارای اکانت اختصاصی فعال (در بین شرکت های موجود یا به صورت شخصی) هستید، اکانت اختصاصی استاندارد به صورت رایگان برای شما ساخته می شود. همچنین کارشناسان ما می توانند کمپین های اکانت قبلی شما را به صورت رایگان به اکانت جدید انتقال دهند.

3آیا می توانم اکانت ساخته شده توسط شما را خودم شارژ کنم؟

خیر. اکانت شما با پروفایل پیمنت آژانس تبلیغاتی جی ادز ساخته می‌شود و ما نمی‌توانیم آن را در اختیار شما بگذاریم. در صورتی که بعد مدتی به هر دلیلی دوست داشتید خودتان شارژ اکانت‌تان را انجام دهید، با استفاده از کارت اعتباری و اطلاعات هویتی خودتان یک اکانت جدید بسازید، ما به صورت رایگان اطلاعات اکانت جی ادز شما را به اکانت جدیدتان انتقال خواهیم داد.

4چه کسانی به اکانت ساخته شده دسترسی دارند؟

شرکت جی ادز و ایمیل های مورد نظر مشتری به اکانت اختصاصی دسترسی خواهند داشت. دسترسی جی ادز تنها جهت برای انجام پرداخت های مالی و بررسی عدم مغایرت تبلیغات با قوانین کشور و قوانین گوگل می‌باشد و هیچ گونه تغییری در اکانت از جانب ما صورت نخواهد گرفت.

5مدت اعتبار اکانت چقدر است؟

اکانت اختصاصی خریداری شده برای همیشه در اختیار مشتری خواهد بود و در هر زمانی می‌تواند برای شارژ آن اقدام نماید. در صورتی که اکانت مشتری بیش از 15 ماه هیچ فعالیتی نداشته باشد، به صورت خودکار از سوی گوگل کنسل می‌شود.

6آیا می توانم به چند نفر از همکارانم برای ادیت کمپین ها دسترسی بدهم؟

بلی. امکان ارسال دسترسی با سطوح مختلف برای ایمیل‌های مختلف وجود دارد.

7آیا می توان در یک اکانت برای چندین سایت تبلیغات انجام داد؟

در یک اکانت اخنصاصی امکان تبلیغ برای چند سایت که کلمات کلیدی مشابهی ندارند وجود دارد برای این‌کار می‌توانید برای تبلیغات هر سایت کمپین جداگانه ای ایجاد کنید. در صورتیکه که سایت های مورد نظر شما کلمات کلیدی مشابهی دارند، می‌بایست برای هر کدام اکانت جداگانه‌ای ایجاد نمایید.

8آیا کمپین نویسی اولیه برای مشتری به همراه سفارش ساخت اکانت انجام می شود؟

از آنجایی که اکانت اختصاصی مناسب کسانی است که آشنایی کامل با تبلیغات در گوگل دارند بنابراین مدیریت اکانت تماما بر عهده مشتری می باشد و جی ادز هیچ گونه تغییری در اکانت مشتری ایجاد نمی کند. در صورتیکه که تمایل دارید مدیریت اکانت شما توسط متخصصان جی ادز انجام شود لازم است اکانت مدیریت شده تهیه بفرمایید.

9آیا امکان تبلیغ در گوگل برای دامنه های IR وجود دارد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر