موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

متن تبلیغات برای خشکشویی

متن تبلیغات برای خشکشویی

نویسنده : معین | زمان انتشار : 09 اسفند 1400 ساعت 20:15

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پنل پیامکی صنف خشکشویی :

چندی پیش با یکی از مغازداران صنف خشکشویی صحبتی داشتم . وی از انباشته شدن لباس ها در مغازه ی خود اعلام نارضایتی می نمود و اینکه امکان تماس تلفنی به آنان را هر روز نداشته و فضای مغازه ی وی بخاطر فراموشی مشتریانش اشغال شده است. به وی پیشنهاد پنل پیامکی را نمودم و پس از مدت کوتاهی تاثیر چشمگیر سامانه پیام کوتاه را در حل بسیاری از مشکلات خود و جذب مشتریان جدید مشاهده نمود.

 در این مقاله نیز سعی بر این داریم نحوه ی استفاده از سامانه پیام کوتاه را جهت صنف خشکشویی به طور کامل شرح دهیم.

برای شروع با ثبت نام و دریافت پنل اس ام اس و خط هدیه ی رایگان از شرکت ایده پردازان تنها با شارژ پنل امکان استفاده از سامانه پیامکی امکان پذیر می باشد.

امکانات پیشنهادی

دفترچه تلفن

پنل پیامکی شرکت ایده پردازان به صورت رایگان ماژول دفترچه تلفن  را  در اختیار شما قرار می دهد تا اطلاعات مشتریانتان را وارد نموده و به آنان به سهولت ارسال پیامک انجام دهید  به طور مثال بلافاصله پس از تحویل البسه از مشتری زمان تحویل را جهت یادآوری در سامانه پیامکی در قالب یک پیامک زماندار تنظیم نمایید تا در روز موعود پیامک به مشتری ارسال گردد.

نکته ) جهت ارسال پیامک به مشتری در زمان خاص تنها کافیست در مرحله نهایی ارسال پیامک ساده ، تاریخ و زمان ارسال پیامک را مطابق با روز تحویل تنظیم نمایید.

ماژول دریافت پیامک

بخش پیامک های دریافتی که برای کلیه خطوط پنل پیامک انبوه شرکت ایده پردازان فعال می باشد این امکان را می دهد تا کلیه ی انتقادات و پیشنهادات در قالب یک پیامک به شما ارائه گردد.

منشی پیامکی

 این ماژول ارائه ی امکان منحصر به فردی را به مشتریان شما خواهد داد که می تواند وجه تمایزی بین شما و رقبایتان باشد. با استفاده از منشی پیامکی می توانید نرخ شست و شو و اتوشویی البسه های متفاوت را به مشتریان خود اعلام نمایید. به طور مثال مشتریان با ارسال کلمه ی لباس عروس به سامانه پیامکی شما نرخ آن را دریافت خواهند نمود. جهت انجام این کار کافیست برای هر کلید واژه یک پاسخ تنظیم نمایید.

همچنین می توانید کلیه لیست قیمت را در قالب یک پیامک تنظیم نمایید و کاربران با ارسال کلمه ی مورد نظر شما مانند قیمت ، لیست قیمت را دریافت نمایند. جهت انجام این کار ماژول پاسخ تبلیغاتی نیز قابل استفاده خواهد بود.

ماژول تبریک تولد و یا رویداد

یکی از ماژول های پنل پیامک انبوه شرکت ایده پردازان ، ماژول تبریک تولد و یا رویداد می باشد ، شما می توانید با تبریک مناسبت ها به مشتریان خود تخفیفات ویژه ایی در آن روز به آنان ارائه نمایید. به طور مثال : کاربر گرامی سالگرد پیوندتان مبارک ! کلیه لباس های شب شما امروز نیم بها شسته و اتو خواهد شد!

پیشنهاد ما :

  • جهت ارسال پیامک هایی با تعداد بالا به مشتریان خود همراه با نام و نام خانوادگی و اطلاعاتشان ماژول ارسال هوشمند و جهت ارسال متن های متفاوت به مشتریان خود به صورت یکجا ماژول ارسال پیامک متناظر پیشنهاد می گردد.
  • خرید خط ۳۰۰۰ و یا۱۰۰۰ جهت خدماتی کردن خط و دریافت پیامک های ارسالی پنل پیامکی به کلیه خطوط بلک لیست به شما پیشنهاد می گردد.

تبلیغات

با استفاده از ماژول های ارسال بر اساس نقشه ی گوگل و یا شهر کدپستی که به صورت رایگان بر روی پنل پیام انبوه قرار گرفته اند می توان به افرادی که در آن منطقه سکونت داشته و یا مشغول به کار می باشند پیامک تبلیغاتی ارسال نموده و آنان را از وجود خشکشویی در آن منطقه آگاه نمایید.

پیشنهاد ما :

  • شما می توانید بازه های زمانی خاصی را جهت تخفیف طی پیامک تبلیغاتیاعلا و ارسال نمایید تا حجم زیادی از مشتریان به شما مغازه ی شما سرازیر شوند!
  • جهت ارسال به منطقه مورد نظرتان نیز استفاده از ماژول ارسال از دکل ایرانسل ( BTS ) نیز پیشنهاد می گردد.

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۹/۰۸/۲۱

هرکدام از ما حداقل یکبار در سال برای دریافت خدمات...

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۹/۰۳/۲۸

سامانه های پیامکی یکی از پرکاربرد ترین راه های تبلیغاتی...

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۸/۱۱/۰۲

نحوه کارکرد پیامک سفید در آینده برای تمام کاربران سامانه...

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر