موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزش تبلیغات رایگان در گوگل ادوردز

آموزش تبلیغات رایگان در گوگل ادوردز

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 20 دی 1399 ساعت 12:31

تبلیغ رایگان در گوگل به راحتی قابل انجام است. تبلیغ در گوگل ادوردز برخلاف دیگر تبلیغات اینترنتی کاملاً رایگان است بدین معنی که سایت شما را دهها هزار کاربر اینترنتی مشاهده می کنند و تا وقتی که سایت شما را باز نکرده و کلیک نشده باشد گوگل هزینه ای از شما دریافت نمی کند و تبلیغات رایگان در گوگل برای شما انجام می دهد. فقط تنها زمانی که کاربر وارد سایت می شود، هزینه یک کلیک از حساب بودجه روزانه شما کسر می شود. البته هزینه تبلیغات در گوگل بستگی به مبلغی دارد که شما برای هر کلیک در نظر گرفته اید، که گوگل حتی برای این کلیک ها هم برای شما تخفیفی قائل شده است.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

چگونه کوپن گوگل را دریافت کنیم

گوگل گهگاه کوپن‌ها (ووچر ها) یا اعتبارهای تشویقی (Promotional Credit) بین صاحبان حساب‌ها توزیع می‌کند. این کوپن‌ها (ووچر ها) اعتبار رایگانی است که گوگل برای تبلیغ وب‌سایت‌تان در ادوردز در اختیار شما می‌گذارد. معمولاً این کوپن ‌ها مخصوص حساب‌های جدید هستند. منظور از حساب جدید حسابی است که در 14 روز گذشته ایجاد شده باشد.

اگر حسابی از 14 روز قدیمی‌تر باشد حتی اگر اطلاعات پرداخت آن تکمیل نشده باشد یا آگهی از آن حساب فعال نشده باشد گوگل آن را یک حساب جدید به شما نمی آورد. اگرچه این قاعده همیشگی نیست و گاه این اعتبارها در حساب‌های قدیمی‌تر نیز فعال می‌شوند.

معمولا گوگل کوپن های تبلیغاتی را برای مشتریان جدید ادوردز پیشنهاد می کند تا بتواند آن ها را به صرف هزینه های بیشتر بر روی تبلیغات کلیکی تشویق نماید.

ممکن است یک پیشنهاد مقدماتی مانند “با 25 دلار، 50 دلار دریافت کنیم.” برای دریافت اعتبار 50 دلاری باید کد تبلیغاتی را ظرف 14 روز از زمان ایجاد حساب کاربری خود وارد کنید و پس از ورود کد، می بایست حداقل 25 دلار در حساب خود داشته باشید. پس از پرداخت 25 دلار، اعتبار50 دلاری را در حسابتان مشاهده خواهید کرد.

معمولاً برای هر کمپین یک کد اعتبار تشویقی قابل استفاده است. استفاده از بیش از یک کد در حساب می تواند موجب تعلیق شدن (Suspend) حساب شما شود. اگر یک حساب جدید ساخته اید احتمال این‌ که گوگل به همین زودی‌ها برایتان یک ایمیل حاوی کد تشویقی بفرستد زیاد است.

بعد از اینکه تبلیغ کننده مقدار خاصی از هزینه را صرف تبلیغات خود کرد می تواند از کوپن ها یا بسته های تشویقی استفاده کند.

یادتان باشد بعد از ساخت اکانت می توانید به راحتی از کوپن های رایگان گوگل برای تازه وارد ها استفاده کنید. برای این کار کافی است به آدرس زیر بروید:

www.services.google.com/fb/forms/adwordscoupon/

مشخصات مورد نیاز را تکمیل کنید و منتظر بمانید تا کوپن برای شما ایمیل شود. سپس وارد حساب کاربری خود شوید و روی گزینه billing کلیک کنید. در این قسمت روی more action و بعد coupon کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود کوپن دریافتی را وارد کنید. در این قسمت روی accept کلیک کنید. خواهید که حساب شما به 75 دلار (یا هر واحد پولی که انتخاب کرده اید) افزایش می یابد.

مراقب سوءاستفاده ها از کوپن رایگان گوگل باشید

به این نکته توجه داشته باشید که هر فردی که کمپین ادوردز داشته باشد، می تواند از این کوپن ها (ووچر ها) استفاده کند. اما متأسفانه برخی افرادی هستند که برای کلاه برداری و سوء استفاده از دیگران این کوپن ها را می گیرند و به ازای مقداری پول به افراد دیگر می فروشند و یا تحت عناوینی همچون تبلیغات رایگان گوگل یا تبلیغات مجانی گوگل ادوردز یا کوپن رایگان گوگل به مشتریان ارائه می کنند. در برخی موارد اتفاق می افتد که حتی این کوپن ها استفاده شده باشند و فاقد اعتبار باشند. پس برای دریافت کوپن از گوگل به هر کسی اطمینان نکنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر