موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ورود به دایرکت اینستاگرام

ورود به دایرکت اینستاگرام

نویسنده : سعید | زمان انتشار : 03 خرداد 1400 ساعت 13:59

ممکن است با دیدن عنوان این نوشته به این نتیجه برسید که قرار نیست چیز تازه ای یاد بگیرید. اما اشتباه نکنید! این نوشته برای شما که سالهاست از اینستاگرام استفاده می کنید و شمایی که همین امروز برای اولین بار از اینستاگرام استفاده کرده اید حرف های تازه ای دارد. کافیست همراه ما باشید تا با یک ویژگی کاربردی دیگر از اینستاگرام آشنا باشید. اهمیت دایرکت اینستاگرام چه بعنوان یک پیام رسان ساده و چه بعنوان یک ابزار خوب برای بازاریابی در بستر اینستاگرام بسیار زیاد است. در این نوشته بناست این موضوع  را به طور جامع بررسی کنیم که: دایرکت اینستاگرام کجاست؟ و چه امکاناتی در اختیار ما قرار می دهد. لطفا تا انتهای نوشته همراه باشید. راستی اگر بدنبال اطلاعات بیشتر درباره تگ کردن در اینستاگرام هستید این مقاله را هم در بلاگ نشانت بخوانید.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دایرکت اینستاگرام کجاست؟

ذات شبکه ی اجتماعی اینستاگرام بر پایه ی به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهاست. موضوع مهم این است که اینستاگرام به نیاز کاربران مبنی بر صحبت کردن و یا چت کردن به صورت خصوصی بی توجه نبوده است. به همین منظور بخش پیامرسانی این اپلیکیشن تحت عنوان Direct از سال 2013 در نرم افزار موجود شده است. این موضوع سه سال بعد از تولد اینستاگرام اتفاق افتاد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد که به طور خصوصی با یک یا چند نفر در دایرکت اینستاگرام صحبت کنند. اگر نیاز به آموزش نصب اینستاگرام دارید در مطلب دیگری توضیح داده ایم اما اینستاگرام چه ویژگی هایی برای دایرکت خود در نظر گرفته است؟

آموزش دریافت دایرکت

چه نوع پیام هایی از طریق دایرکت اینستاگرام ارسال می شود؟ در این و بخش بعدی می خواهیم به سوالات عمده و اطلاعات جانبی مفید در مورد دایرکت اینستاگرام بپردازیم. دانستن هر چه بیشتر این اطلاعات به استفاده ی درست تر از این امکانات کمک زیادی می کند. با این حال اگر تصور می کنید به دانستن این اطلاعات تمایلی ندارید به تیتر “آموزش ارسال دایرکت” در همین نوشته مراجعه کنید. به هر حال در دایرکت اینستاگرام امکان ارسال انواع پیام ها به شرح زیر موجود است:

  • متن های ساده یا تکست
  • عکس ها و ویدئوهایی که بیشتر تولید کرده اید و اینک در گالری گوشی شما موجود است.
  • عکس ها و ویدئوهایی که در حین مکالمه از طریق دایرکت تولید کرده اید و به روش های مختلف به اشتراک گذاشته اید.
  • پروفایل اینستاگرام خودتان و یا سایر افراد
  • پست ها و استوری های خودتان و سایر افراد
  • هشتگ های مختلف با حفظ فرمت
  • لوکیشن به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام

این موارد عمده ی پیام هایی هستند که در دایرکت اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود. البته هر مورد ممکن است دارای نکات یا محدودیت هایی باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

بیشتر بدانید: راهکار افزایش فروش در اینستاگرام

ورود به دایرکت اینستاگرام دیگران

دایرکت اینستاگرام چگونه کار میکند؟ شما می توانید به تمامی کسانی که آنها را دنبال کرده اید پیام دایرکت ارسال کنید. در صورتیکه متقابلا آنها نیز شما را دنبال کرده باشند، ‌پیام شما بدون هیچ مانع خاصی به دست گیرنده می رسد. در صورتیکه این دنبال کردن متقابل نباشد، یعنی فقط شما دنبال کننده باشید، پیام دایرکت شما به طرف مقابل ارسال می شود اما طرف مقابل می تواند پیام شما را بپذیرد و پاسخ دهد و یا نپذیرد و آن را حذف کند. در چنین حالتی پیام ارسالی شما تحت عنوان درخواست یا request به طرف مقابل ارسال می شود. در این حالت شخص می تواند این درخواست را قبول کند و پیام شما را باز کرده و پاسخ دهد؛‌ همچنین می تواند آن را حذف کند. در حالت آخر شخص می تواند شما را مسدود یا بلاک کند. تمامی این ویژگی های تعبیه شده در دایرکت اینستاگرام در جهت حفظ حریم خصوصی کاربران است. با احتمال بالایی شما نیز از اینکه اشخاص ناشناس نتوانند به سادگی به شما پیام دهند، خوشحال می شوید.

بیشتر بدانید: نحوه گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام

چرا از دایرکت اینستاگرام استفاده می کنیم؟

در اینستاگرام امکان اشتراک گذاری یک اطلاعات به تمام کسانی که شما را دنبال کرده اند وجود دارد. شما این کار را از طریق به اشتراک گذاری پست و استوری انجام می دهید. اگر صفحه ی شما خصوصی نباشد حتی افراد بیشتری که عملا دنبال کننده ی شما نیستند نیز به آن محتوا دسترسی دارند. اما تصور کنید که می خواهید نوعی از محتوا را فقط به افراد خاصی از دنبال کنندگانتان ارسال کنید. در این صورت به اشتراک گذاشتن آن از طریق پست و استوری منطقی نیست. راه هایی مثل ایجاد صفحه ی جدید با آن افراد نیز جالب به نظر نمی رسد. ایجاد یک گروه اینستاگرامی و اضافه کردن افراد به آن نیز به دور از ادب است. شاید ایجاد ویژگی close friend یا دوستان نزدیک در استوری اینستگرام به ذهن شما برسد، ‌اما آن نیز معمولا زحمت زیادی به همراه دارد. پس تنها یک راه پیش روی شماست و آن استفاده از دایرکت اینستاگرام است. اگر بدنبال گذاشتن فیلم برای استوری خود هستید حتما راهنمای ما در مقاله دیگر را بخوانید

البته این تنها کاربرد دایرکت اینستاگرام نیست. شما ممکن است از طریق این فضا با فرد جدیدی آشنا شوید و بخواهید به او به طور خصوصی پیام دهید و یا برعکس این موضوع ممکن است اتفاق بیفتد. به طور ساده دایرکت اینستاگرام به شما اجازه می دهد که به صورت هدفمندتر و خصوصی تر به اشخاص و گروه ها پیام دهید. از این طریق افراد نامرتبط به آن موضوع خاص نیست از پیام های نامربوط و مزاحم از نظر خودشان رنج نخواهند برد. بعلاوه در مورد دایرکت اینستاگرام و در واقع در مورد حریم خصوصی آن ویژگی های زیادی وجود دارد که به آنها پرداختیم.

آموزش ارسال دایرکت

حال که اطلاعات نسبتا جامعی در مورد دایرکت اینستاگرام و کاربرد آن دریافتیم نوبت به استفاده از این ویژگی اینستاگرام می رسد. اول بهتر است ببینیم دایرکت اینستاگرام در کدام بخش این نرم افزار قرار دارد.هر پیامی که به صورت دایرکت به شما ارسال می شود یک پیغام مبنی بر دریافت پیام جدید به گوشی همراه شما ارسال می شود. این اعلان شبیه به زمانی است که یک اعلان جدید برای لایک یا کامنت یا هر فعالیت دیگری در صفحه تان دریافت می کنید. این پیام را در بخش اعلان ها یا نوتیفیکیشن های گوشی همراه خود می بینید.

آموزش ارسال دایرکت

وقتی که وارد برنامه ی اینستاگرام خود شوید، در صفحه ی خانه یک آیکون به شکل موشک در سمت بالای گوشه ی صفحه ی خود می بینید. وقتی که پیام جدیدی برای شما ارسال شده باشد بر روی این آیکون یک عدد مشاهده می کنید. کافیست بر روی آن بزنید تا وارد صفحه ی دایرکت های خود شوید. حال در این قسمت چه بخش هایی در انتظار شماست؟ این بخش اینستاگرام را از بالای صفحه مرور می کنیم:

  • نوشتن پیام جدید در دایرکت اینستاگرام

 اگر بخواهید به کسی پیامی در دایرکت اینستاگرام ارسال کنید، کافیست آیکون قلم در گوشه ی بالای صفحه را بزنید.با زدن ضربه بر روی آن وارد صفحه ی new message یا پیام جدید می شوید. در این بخش می توانید با جستجوی آیدی کاربر مورد نظرتان در بخش search او را پیدا کرده و وارد صفحه ی چت با وی شوید. البته در بخش بعدی پیشنهاداتی از میان فالورها و فالویینگ های شما برایتان ظاهر می شود که اینستاگرام تصور می کند ممکن است بخواهید به آن ها پیام دهید. با انتخاب یک گزینه از پیشنهادات یا جستجوی یک آیدی و پیدا کردن آن و بعد از زدن دکمه ی chat وارد صفحه ی چت آن شخص می شوید. پیام مورد نظرتان را بنویسید و ارسال کنید. اگر بیش از حد دایرکت یا پیام تکراری بفرستید شادوبن می شوید اگر میخواهید بدانید شادوبن چیست؟ چگونه از شادوبن اینستاگرام خارج شویم؟ در مطلب دیگری برایتان توضیح داده ایم.

نوشتن پیام جدید در دایرکت اینستاگرام

  • برقراری ویدئو چت در دایرکت اینستاگرام: در این بخش شما می توانید از امکان ویدئوکال در دایرکت اینستاگرام بهره ببرید. کافیست با زدن آیکون ویدئو و بعد از آن انتخاب شخص مورد نظر دکمه ی start ظاهر شده در گوشه ی سمت راست بالای تصویر با شخص مورد نظر در فضای دایرکت ویدئوکال یا تماس ویدئویی برقرار کنید.

برقراری ویدئو چت در دایرکت اینستاگرام

  • باکس جستجو: در این بخش می توانید به جستجوی افراد بپردازید و گفتگو را آغاز کنید. البته کاربرد دیگر این باکس جستجو پیدا کردن دایرکت های قدیمی تر است.
  • بخش primary  و general: در این بخش میتوانید دایرکت های ارسال شده را در دو گروه اصلی و عمومی تقسیم بندی کنید. برای اینکه یک دایرکت را در یکی از این دو دسته قرار دهید. نحوه این کار بسیار ساده است و در بخش تنظیمات به صورت مجزا به آن پرداخته می شود.
  • درخواست های پیام های جدید: اعلان این پیام ها را در بخش دایرکت به رنگ آبی می بینید. کافیست طبق مسیری که گفته شد به بخش دایرکت بروید و به قسمت میانه ی بالایی صفحه نگاه کنید. اگر چنین پیغامی برای شما آمده باشد یعنی در صورتیکه پیغامی از شخصی که او را فالو ندارید دریافت کنید، این پیام در بخش درخواست ها دیده می شود.بر روی نوشته ی لینک مانند آبی بزنید. دقت کنید که این مورد صرفا در صورت داشتن پیام هایی از این دست دیده می شود و در حالت عادی وجود ندارد.

درخواست های پیام های جدید

نکته ی مهم در خصوص این پیام ها این است که شما می توانیدبدون اینکه پاسخی به طرف مقابل بدهید پیام او را بخوانید اما نادیده بگیرید. همچنین می توانید آن را بلاک یا مسدود کنید. طبعا گزینه قبول یعنی accept هم موجود است. اما تا قبل از زدن این دکمه کاربر ارسال کننده ی درخواست متوجه خواندن شدن پیام از طرف شما نمی شود.

  • پیام های جدید: پیام جدید با رنگی مشکی و پررنگ همراه با یک نقطه ی آبی رنگ در جلوی آن قرار دارد. البته این برای مواقعی است که پیام از طریق کسانی که شما آنها را فالو کرده اید دریافت شود. در صورتیکه شخصی برای اولین بار به شما پیغام ارسال کند آن را در بخش دیگری مشاهده می کنید. در مورد این بخش در بند بعدی توضیح داده ایم.

پیام های جدید

  • بخش دوربین: در انتهایی ترین بخش دایرکت به دکمه ی بزرگی به اسم camera  میرسیم. با زدن بر روی این دکمه وارد فضای استوری اینستاگرام می شوید. می توانید مانند روال عادی گذاشتن استوری در اینستاگرام و در نهایت زدن دکمه ی next پیام خود را در قالب استوری به دایرکت شخص یا اشخاص مورد نظر ارسال کنید.

دایرکت اینستاگرام افراد و حساب های کاربری از شش بخش گفته شده تشکیل شده است. حال در بخش بعدی به همین ترتیب به بررسی تنظیمات موجود در دایرکت اینستاگرام می پردازیم.

تنظیمات دایرکت اینستاگرام

چه تنظیماتی در دایرکت اینستاگرام قابل انجام است؟ اینستاگرام برای راحتی کاربران تنظیمات زیادی در بخش دایرکت قرار داده است. این تنظیمات شامل بخش کلی دایرکت اینستاگرام و تنظیمات مربوط به صفحه ی چت افراد است.  در بخش کلی می توانید هر یک از این تنظیمات را انجام دهید. طبق روال از بالای قسمت چپ به سمت پایین به ترتیب بررسی می شود، توصیه می شود برای درک هر قسمت همزمان با مطالعه ی این بخش هر تنظیم را تست کنید؛‌ نگران نباشید تمامی تنظیمات بجز حذف کردن قابل بازگشت هستند:

  • تنظیمات بخش primary – general:

همانطور که گفتیم این بخش برای دسته بندی دایرکت ها در دو گروه اصلی و عمومی است. هنگامیکه پیغام جدیدی برای شما ارسال می شود در بخش درخواست ها قرار می گیرد. شما با باز کردن پیام و زدن دکمه ی accept دو گزینه پیش روی خود مشاهده میکنید: این پیغام از شما می پرسد که آیا قصد دارید این دایرکت را به بخش general انتقال دهید یا بخش primary؟ تصمیم شما در این بخش دایرکت را به یکی از این دو تب ارسال می کنید. اینکه کدام دایرکت ها را در کدام دسته بندی قرار دهید به شما بستگی دارد. در صورتیکه بخواهید گروه بندی یک پیام را در دایرکت اینستاگرام تغییر دهید،‌ کافیست انگشت خود را بر روی آن نگه دارید، اولین گزینه move to General   یا  move to primary است که می توانید آن را انتخاب کنید. به همین سادگی پیغام شما به تب مورد نظر ارسال می شود. این کار قابل بازگردانی است و میتوانید با تکرار مجدد این روند گروه بندی پیام را تغییر دهید.

تنظیمات بخش primary – general

  • نشان دار کردن دایرکت های اینستاگرام:

در صورتیکه بخواهید یک پیغام خوانده شده را به حالت خوانده نشده در بیاورید کافیست در فضای دایرکت اینستاگرام بر روی دایرکت مورد نظر انگشت خود را نگه دارید. گزینه ی دوم mark as Unread است یعنی نشان دار کردن بعنوان نخوانده. البته در این صورت دقت کنید که شخص مقابل شما متوجه این موضوع می شود که پیغام او را خوانده اید.

در این بخش همچنین می توانید از ویژگی پرچم برای پیام ها استفاده کنید. به همین ترتیب انگشت خود را روی دایرکت مورد نظر نگه دارید و گزینه ی flag را انتخاب کنید. با این کار مثلث نارنجی رنگی در گوشه ی دایرکت ایجاد می شود و دایرکت مورد نظر از بقیه متمایز می شود.

  • حذف کردن دایرکت یا بی صدا کردن آن:

اگر تمایل داشتید بعد از خواندن یک دایرکت یا حتی قبل از خواندن آن می توانید دایرکت مورد نظر را به طور کامل پاک کنید. انگشت خود را روی آن نگه دارید و گزینه ی delete را انتخاب کنید.

همچنین می توانید با بی صدا کردن دایرکت، در صورتیکه پیغامی از شخص مورد نظر دریافت شد؛‌اعلانی دریافت نکنید. همین موضوع برای ویدئوکال هم صادق است و می توانید با انتخاب گزینه ی mute video chats هیچ اعلانی مبنی بر درخواست ویدئوکال از شخص مورد نظر دریافت نکنید.

ناگفته نمانداینگونه تنظیمات در صورتیکه دایرکت های زیادی داشته باشید بسیار کمک کننده خواهند بود. در ادامه تنظیمات مربوط به داخل دایرکت ها بررسی می شود. در ابتدای ورود به یک دایرکت بجز یک صفجه ی سفید و چند گزینه ی ساده چیزی مشاهده نمی کنید. در بخش بالایی یک صفحه ی چت در دایرکت اینستاگرام از سمت راست:

  • آیکون اطلاعات چت: این بخش detail چت و برخی تنظیمات آن است. دراین بخش می توانید دایرکت مورد نظر را بیصدا کنید تا اعلانی از آن دریافت نکنید. بخش ویدئو چت آن را بی صدا کنید. گروه بندی آن را تغییر دهید. تعداد افراد حاضر در آن دایرکت را مشاهده کنید( این موضوع را به طور مفصل در نوشته ی تشکیل گروه در اینستاگرام بررسی می کنیم). در ادامه می توانید چت مورد نظر را محدود کنید( در مورد ویژگی جدید اینستاگرام restrict جستجو کنید). نهایتا می توانید دایرکت مورد نظر را گزارش دهید و بلاک کنید.  

آیکون اطلاعات چت

همانظور که می بینید غالب تظیماتی که در بخش قبلی از فضای کلی دایرکت اینستاگرام قابل انجام بود از داخل چت ها نیز قابل انجام است.

  • آیکون بعدی آیکون پرچم است که در بخش قبلی کاربرد آن را توضیح دادیم. به تنظیمات نشان دار کردن پیام های دایرکت مراجعه کنید.
  • آیکون ویدئو چت: با استفاده از این آیکون می توانید با شخص مورد نظر ویدئوچت کنید. البته در صورتیکه وی نیز درخواست شما را قبول کند.
  • نام کاربری و نام شخص:‌بدیهی است که نام و نام کاربری و البته عکس پروفایل شخصی که با او در دایرکت قرار دارید در این بخش قابل مشاهده باشد. با زدن بر روی این بخش به صفحه ی پروفایل او هدایت میشوید.

به پایین صفحه ی چت می رویم و این گزینه ها را از سمت راست به چپ مشاهده می کنیم:

  • علامت + : با زدن این علامت چندین گزینه برای شما ظاهر می شود، البته دو عدد از این گزینه ها بدون زدن بعلاوه نیز قابل رویت هستند.آیکون استیکر قلب، آیکون quick reply ، آیکون گیف، آیکون ارسال عکس و بلندگو برای ضبط صدا. با زدن مجدد روی آن (که حالا به ضربدر تبدیل شده) این منوی کوچک بسته می شود.
  • محل نوشتن پیام: به سادگی پیام متنی خود را در این بخش بنویسید و دکمه ی send را بزنید. پیام شما در یک حباب در داخل صفحه ی چت ظاهر می شود. در صورتیکه شخص مقابل آن پیام را ببیند یک نوشته ی کوچک به اسم seen در پایین آن ظاهر می شود. شخص مقابل شما در چت می تواند با زدن دو ضربه بر روی حباب پیام شما آن را لایک کنید در این صورت یک آیکون کوچک قلب در زیر پیام شما ظاهر می شود. همین موضوع به صورت متقابل و برای شما هم وجود دارد.
  • آیکون دوربین آبی رنگ: با استفاده از این ویژگی می توانید همانند حالت گذاشتن استوری در اینستاگرام یک استوری بسازید با این تفاوت که این استوری صرفا به همین دایرکتی که داخل آن هستید ارسال می شود. البته یک نکته ی مهم در این بخش وجود دارد و آن این است که اگر شما با استفاده از امکان استوری در چت و دوربین عکسی بگیرید این عکس می تواند طی سه حالت به شخص حاضر در همان دایرکت ارسال شود. حالت اول view once است یعنی عکس گرفته شده تنها یکبار قابل دیدن است. حالت دوم allow reply است یعنی شخص می تواند جواب عکس شما را با گرفتن عکس بدهد. حالت سوم نیز keep in chat است یعنی می تواند عکس گرفته شده را چندین بار ببیند. توصیه می شود همواره حالت دوم یا سوم را انتخاب کنید و دکمه ی دایره شکل send را بزنید.با زدن ضربدر در گوشه ی بالای صفحه از این محیط خارج شوید.

آیکون دوربین آبی رنگ

  • اطلاع از ساعت ارسال پیام ها:‌ برای دیدن این موضوع که در حالت عادی مشخص نیست، صفحه ی چت را با انگشت به سمت چپ هدایت کنید. جهت فلش ها نشان دهنده ی پیام های ارسال شده و دریافت شده به تفکیک است.

بخش به بخش دایرکت اینستاگرام در فضای کلی و در فضای خصوصی آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این محیط به ظاهر ساده امکانات بسیاری در اختیار شما قرار میدهد که در صورت داشتن اطلاعات کافی می توانید از آن بهترین استفاده را داشته باشید.

بیشتر بدانید: پیج فیک چیست؟

ارسال پست ها به دایرکت

اگر به بخش پست های اینستاگرام دقت کرده باشید، منظورمان دقیقا زیر عکس و قبل از کپشن است، آیکون موشک مانندی را مشاهده میکنید. همین آیکون در بخش استوری نیز قرار دارد.با زدن بر روی این آیکون لیستی از فالورها و فالووینگ های شما از پایین صفحه ظاهر می شود. در جلوی اسم هر یک از این افراد دکمه ی send دیده می شود. با زدن این دکمه های آبی رنگ پست مزبور به دایرکت اینستاگرام این افراد ارسال می شود. آنها می توانند این پست را باز کنند (البته در صورت خصوصی نبودن صفحه*)، آن را لایک کنند و کامنت بگذارند. همین موضوع برای استوری هم صادق است و افراد می توانند استوری را مشاهده کنند و با ادمین آن ارتباط بگیرند.

مطابق معمول در صورتیکه افرادی که پست را برای آنها ارسال می کنید جز دنبال کنندگان متقابل شما نباشند این پیغام یه صورت یک درخواست پیام جدید به دایرکت اینستاگرام افراد ارسال می شود و آنها نسبت به رد و قبول این درخواست مختار هستند.

دایرکت اینستاگرام در نسخه ی وب

دایرکت اینستاگرام در نسخه ی وب

اضافه شدن ویژگی دایرکت اینستاگرام به نسخه ی تحت وب به جرئت از خوشحال کننده ترین اتفاقات اخیر به حساب می آمد. برای رسیدن به آن چندگام ساده دارید:

  • مرورگر را باز کنید و آدرس instagram.com را تایپ کنید.
  • با زدن نام کاربری و رمز عبور وارد صفحه ی خود شوید.
  • آیکون موشک مانند در ردیف سایر آیکون ها از جمله عکس پروفایل شما در بالای سمت راست صفحه دیده میشود.

امکانات دایرکت اینستاگرام در نسخه ی وب

دایرکت اینستاگرام در نسخه ی وب امکانات به مراتب کمتری دراختیار شما قرار می دهد.اما بخش درخواست پیام جدید،‌ پیام جدید،‌گروه بندی و امکان ارسال دایرکت کماکان برقرار است.

سخن پایانی

به جرئت می توان گفت که کامل ترین و جامع ترین آموزش دایرکت اینستاگرام توسط این مقاله در اختیار شما قرار گرفت. این ادعای ماست و اگر فکر می کنید نکته ای از قلم افتاده است در بخش نظرات ما را همراهی کنید.

در واقع دایرکت اینستاگرام با وجودی که طراحی ساده ای دارد و شاید به گرد پای پیامرسان های حرفه ای نرسد اما در نوع خود جز پرامکانات ترین هاست. فراموش نکنید که اینستاگرام یک پلتفرم مبتنی بر تصویر است و از بخش  گفتگو و چت در آن یعنی در واقع دایرکت اینستاگرام باید با در نظر این موضوع توقع داشت. با اینهمه نقش اساسی دایرکت اینستاگرام در پیشبرد اهداف و استراتژی های اینستاگرام بر کسی پوشیده نیست. به این موضوع در نوشته های دیگری می پردازیم. تا آن روز اگر دغدغه ی رشد کسب و کارتان را دارید سایر نوشته های مجله ی نشانت را مطلقا از دست ندهید.

در صورتی که قصد همکاری با اینفلوئنسرها با بودجه کم را دارید از مشاوره و خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ سایت نشانت استفاده کنید.

مشاوره و سفارش کمپین

سوالات متداول

دایرکت اینستاگرام کجاست؟

دایرکت اینستاگرام در واقع قابلیت پیامرسانی اینستاگرام است که با این نام معروف شده است. این ویژگی در داخل خود برنامه است و قابلیت های بسیاری دارد که در واقع اصلی ترین و ساده ترین آن ارسال پیام است. برای رسیدن به دایرکت اینستاگرام کافیست به صفحه ی خانه ی اینستاگرام خود بروید و بر روی آیکون موشک دربالای سمت راست صفحه بزنید. فضای دایرکت شما در همین قسمت قرار دارد.

چگونه دایرکت اینستاگرام را مخفی کنیم؟

از منوی همبرگری (سه خطی) اینستاگرام وارد تنظیمات شوید سپس از قسمت Privacy گزینه Activity Status را بزنید و Show Activity Status را غیرفعال کنید.

چگونه در اینستاگرام پیام مخفی و نابود‌شونده ارسال کنیم؟

با رفتن به دایرکت در مقابل ایدی شخص مورد ایکون دوربینی وجود دارد که با زدن روی آن میتوانید برای شخص مورد نظر متن و یا عکس یکبار مصرف بفرستید که فقط یکبار میتواند آن را ببیند که با یکبار دیده شدن قابلیت تماشای دوباره و یا اسکرین شات گرفتن ندارند.

چگونه پیام فرستاده شده دایرکت را پاک کنیم؟

با نگه داشتن روی پیام فرستاده شده و زدن Unsend میتوانید پیام های فرستاده شده و دیده شده را از دایرکت فرد مقابل پاک و مخفی کنید

مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن در دایرکت اینستاگرام

از منوی همبرگری (سه خطی) اینستاگرام وارد تنظیمات شوید سپس از قسمت Privacy گزینه Activity Status را بزنید و Show Activity Status را غیرفعال کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر