موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

حذف تبلیغات فیلتر شکن

حذف تبلیغات فیلتر شکن

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 11:53

امروزه درآمد بسیاری از برنامه ها انتشار تبلیغات آزار دهنده است . این برنامه ها تبلیغات خود را بدون در نظر گرفتن رضایت کاربر منتشر میکنند برای مثال هنگام کار با گوشی بدون هیچ پیش زمینه ای با یک صفحه تبلیغات رو به رو میشوید و جالب اینجاست که نمیدانید این تبلیغ مربوط به کدام برنامه است.امروز ما با معرفی برنامه StopAD شمارا از شر تمامی تبلیغات آزار دهنده خلاص میکنیم . این برنامه کامل ، بطور دقیق تبلیغات درون گوشی شما و حتی تبلیغات موجود در سایت ها را میبندد و ازین به بعد میتوانید سر تا سر فضای گوشی خود را بدون تبلیغ کنید . اینروز ها اکثر تبلیغات ویدیویی هستند و حجم دیتا بسیاری را مصرف میکنند .با جلوگیری از تبلیغ ها نه تنها از شر تبلیغات خلاص میشوید بلکه میتوانید در مصرف اینترنت خود نیز صرفه جویی کنید . با ما همراه باشید.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

stop ads

نصب برنامه

متاسفانه برنامه StopAD بنا به دلایلی در مارکت ها وجود ندارد و برای دانلود باید با دستگاه اندرویدی وارد سایت آن که در  زیر آورده ایم شوید و سپس دکمه دانلود را انتخاب کنید.

این برنامه تنها 7 مگابایت حجم دارد .

https://stopad.io/android

پس از ورود به سایت گزینه دانلود را مشاهده میکنید که با انتخاب آن دانلود آغاز میشود.

و همچنین میتوانید برنامه را از لینک زیر دریافت کنید .

دانلود اپلیکیشن StopAD

ویدیو نحوه بلاک کردن تبلیغات در سایت ها

فعالسازی برنامه | یک بار برای همیشه

پس از نصب برنامه را اجرا کنید و با اسکرول (کشیدن انگشت) میتوانید صفحه های معرفی را رد کنید و در آخر Start را بزنید تا وارد برنامه شوید.

برنامه تنها با روشن کردن یک دکمه فعال میشود و نیاز به هچیگونه تنظیمات خواصی ندارد . برای فعالسازی دکمه روشن/خاموش برنامه را که در بالای صفحه قرار دارد بزنید تا فعال شود.

برنامه فعال

این برنامه بصورت یک فیلترشکن فعال میشود و بدین ترتیب تبلیغات شمارا بلاک میکند .

دقت داشته باشید که این برنامه اگر یک بار تبلیغات شمارا بلاک کند دیگر نیاز به فعال کردن برنامه برای بلاک کرن آن تبلیغ ندارید. این برنامه هر بار تبلیغات موجود در گوشی شمارا برسی و بلاک میکند.

معرفی امکانات برنامه | آسان و خودکار

همانطور که میدانید هر برنامه کامل دارای امکانات و قابلیت های شخصی سازی زیادی است .

منوی برنامه

  • Static: در این بخش میتوانید مقدار تبلغات بلاک شده ، مقدار حجم صرفه جویی شده و مقدار زمان تسریع شده را بر روی مدار و بر حسب تاریخ و زمان مشاهده کنید.

بخش استاتیک برنامه

  • Domain restore : با وارد کردن آدرس سایت در این قسمت ، تبلیغات بلاک شده بازمیگردند و دیگر بلاک نمیشوند. پس اگر میخواهید تبلیغات سایتی را بلاک نکنید آدرس آن سایت را در این قسمت وارد کنید.

بخش دامین ریستور برنامه

  • White listed Apps: با اضافه کردن برنامه در این بخش دیگر تبلیغات آن برنامه آزاد میشود و بلاک نمیشود.

بخش لیست سفید برنامه

Settings

این بخش مربوط به تنظیمات برنامه است . پیشنهاد میشود آنها را مطابق میل خود تنظیم کنید.

تنظیمات برنامه

  • Update filter list (آپدیت لیست فیلتر ها): با انتخاب این گزینه لیست فیلتر ها بروزرسانی میشود و برنامه دوباره گوشی شمارا برای یافتن برنامه های تبلیغ دهنده میگردد.
  • StopAD auto start(شروع خودکار برنامه): با فعال کردن این گزینه برنامه همراه روشن شدن گوشی شما فعال میشود.
  • Unstoppable stopad(فعال کردن اعلان فعال برنامه): با غیر فعال کردن این گزینه دیگر در نوار اعلان کشویی بالا اسمی از برنامه stopad دیده نمیشود.
  • Auto update filters(بروزرسانی خودکار فیلتر ها): با فعال کردن این گزینه لیست فیلتر ها بصورت خودکار بروزرسانی میشوند.
  • Filers auto updateperiod(زمان آپدیت خودکار فیلتر ها): در این بخش میتوانید زمانی را برای بروزرسانی خودکار لیست فیلتر ها انتخا کنید.
  • UpdateoverWI-FIonly(بروزرسانی فقط با وای فای): اگر این گزینه فعال باشد بروزرسانی لیست فیلتر ها فقط با وای فای صورت میگیرد.

قابلیت های برنامه | یک تیر و چند نشان

مسدود کردن آگهی

مسدود کردن آگهی

  • پنجره های باز شونده
  • تبلیغات شروع خودکار بنری
  • تبلیغات شروع خودکار صوتی و تصویری
  • تبلیغات درون برنامه

حفاظت از حریم شخصی

حفاظت از حریم شخصی

برنامه StopAD ردیابی های آنلاین را غیرفعال می کند تا موتورهای جستجوگر، تبلیغ کنندگان و مجرمان اینترنتی نتوانند وقتی که شما آنلاین هستند اطلاعات شخصی شما را جمع آوری کنند و بدین ترتیب میتوانید یک وبگردی امن را تجربه کنید.

4 برابر سریع تر

4 برابر سریع تر

صفحات وب سریع تر بارگذاری می شوند، زیرا شما منتظر بارگیری آگهی ها نیستید، آنها فقط مسدود شده اند و بدین ترتیب میتوانید یک وبگردی پر سرعت را تجربه کنید.

صرفه جویی در داده های موبایل

صرفه جویی در داده های موبایل

تبلیغات = حجم اینترنت= پول . با مسدود کردن آگهی ها بر روی گوشی شما ، ترافیک خود را ذخیره می کنید و درنتیجه پول کمتری برای خرید اینترنت خود صرف می کنید و بدین ترتیب میتوانید یک وب گردی کم هزینه را تجربه کنید.

جمع امتیازها: 4 میانگین: 2.8

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر