موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

چگونه موزیک خود را در گوگل ثبت کنیم

چگونه موزیک خود را در گوگل ثبت کنیم

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 07 فروردین 1401 ساعت 17:58

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

موسیقی گوگل (که قبلا موسیقی بتا توسط گوگل) در نهایت به ما می آید. شما برای موسیقی گوگل هنوز امضا کنم؟ چگونه شما در مورد آن چیست؟ اگر شما یکی است که مایل به اشتراک گذاری موسیقی با دوستان موسیقی گوگل را قادر می سازد شما را به راحتی بگویید برای موسیقی. در حال حاضر چگونه شما سهم خریداری شده یا غیر خریداری آهنگ گوگل در Google +در اندکی از راه های مختلف می توانید ببینید.

موسیقی گوگل در حلقه های Google + به اشتراک گذاری

پیدا کردن آهنگ های شما هستند به اشتراک بگذارید و دکمه مثلث به کردهاید هنگام ورود به حساب Google موسیقی مورد 'به اشتراک گذاشتن آهنگ'. آن را به نشان دادنسهم در گوگل +' ویندوز به عنوان زیر کلیک کنید.

share-in-google.png

برخی از نظر دادن و انتخاب کنید که برای به اشتراک گذاشتن Google با غرق در افکار و در نهایت سهم به را کلیک کنید. توجه داشته باشید که این قابلیت به اشتراک گذاری تنها برای آهنگ های Google خریداری شده است و دوستان خود را قبل از خرید موسیقی آهنگ کامل برای تنها یک بار لذت ببرید. علاوه بر این، شما آهنگ های آپلود شده خود را در محافل Google + اشتراک گذاری با دوستان نیست.

به اشتراک گذاری موسیقی گوگل غیر خریداری شده

در بازار آندروید گوگل را که در آن شما خرید آهنگ های گوگل از، شما می توانید سهم یا خریداری شده یا غیر خریداری آهنگ به عنوان شما می خواهم.

  • 1. ماوس بیش از آهنگ Google به اشتراک بگذارید.
  • 2. دکمه 'سهم' ظاهر می شود.
  • 3. آن به مطرح کردن پنجره سهم در Google + کلیک کنید.
  • 4. اضافه کردن نظرات و حلقه های گوگل +.
  • 5. 'سهم' کلیک کنید.
  • 6. در حال حاضر هر کسی به اشتراک گذاشتن این موسیقی غیر خریداری شده با (از جمله عمومی) قادر خواهید بود به بازی نمونه این آهنگ 90 ثانیه تا 30 ثانیه. صورت خرید آهنگ شما می توانید از یک بازی کامل رایگان با همه شریک در محافل گوگل +. این همین کار را با چه شما در موسیقی گوگل است.

share-google-music-google-plus.jpg

به طور خلاصه

تفاوت های به اشتراک گذاری موسیقی گوگل خریداری شده و غیر خریداری موسیقی گوگل به اشتراک گذاری که "گوش دادن یک بار به صورت رایگان" و "گوش دادن به پیش نمایش" است. در حالی که متفاوت دومی از 30 تا 1:30 در زمان نامحدود سابق زمانی بازی کامل است. اگر شما عشق آهنگ توسط دوستان خود به اشتراک گذاشته شده به همین دلیل است که نه آن را به کامپیوتر رایگان ثبت کنید بدون محدودیت هر?

راهنمایی: پس از محاکمه برخی از پیدا کردن که موسیقی گوگل خود را در فنجان چای نیست، اما رایگان آهنگ در موسیقی گوگل خواهید؟ ، آن را آسان برای دانلود موسیقی گوگل برای iTunes.

سوالات مربوط به محصول? صحبت می کنند به طور مستقیم به تیم پشتیبانی ما >>

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر