موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی ناخواسته در کروم

جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی ناخواسته در کروم

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 15:42

block-adds-pop-up-in-chorome.jpg

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تاحالا شده بخواهید در گوگل سرچ یا وبگردی کنید یا آهنگی که میخواهید رو دانلود کنید؟ سایتی را باز کنید و همزمان چند صفحه دیگه ناخواسته باز بشه!؟ اگه شما هم مشکل باز شدن صفحات ناخواسته و تبلیغاتی در کروم رو دارید و میخواهید ترفند جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی را یاد بگیرید، این مطلب را بخونید! در این مقاله روش جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی ناخواسته در کروم به وسیله افزونه ها یا همون extensions در مرورگرهای مختلف را بهتون آموزش میدیم.

باز شدن خود به خود مرورگر کروم

بعضی از وب سایت های نامعتبر داری ویروس ها یا بد افزارهایی هستند که از طریق باز شدن صفحات ناخواسته مرورگر کروم وارد سیستم ما می شوند و باعث دردسر های بزرگتر میشوند. پس بهتر است که ما با نصب افزونه های جلوگیری از باز شدن صفحات ناخواسته مرورگر در کروم از این اتفاق جلوگیری کنیم.

باز شدن خودکار صفحه ها در مرورگر کروم و باز شدن خودکار صفحه در فایرفاکس و بعضی از این صفحه های ناخواسته باعث میشن که سیستم شما ویروس بگیره یا یه سری محتوا را ناخواسته دانلود کنه! پس بهتره که این افزونه ها (extensions) را حتما به مرورگرهاتون اضافه کنید.

طریقه جلوگیری از باز شدن صفحات ناخواسته در کروم

برای جلوگیری از باز شدن صفحه های ناخواسته در مرورگر کروم (chrome) کافیست مرورگر کروم را باز کنید و مراحل زیر را طی کنید:

  • مرورگر کروم را باز کنید.
  • آیکون سه نقطه بالا سمت راست را بزنید.
  • به گزینه more tools بروید و سپس روی زیرمنوی Extensions کلیک کنید.

مانند شکل زیر:

go-to-extension-chrome.jpg

با صفحه ای مشابه تصویر زیر مواجه می شوید. روی گزینه سه خطی CHOROME.jpg کلیک کرده و گزینه Open Chrome Web Store را بزنید.

افزودنی های مرورگر کروم

open-chrome-web-store-1.jpg

سپس در قسمت سرچ، متن pop up یا pop up blocker را تایپ کنید.

search-popup-in-chrome.jpg

سپس یکی از برنامه های پیشنهادی مربوط را نصب کنید.

نکته: معمولا اولین برنامه در لیست بهترین برنامه است!

با زدن گزینه add to chrome این افزونه به مرورگر شما اضافه شده و سپس از باز شدن صفحه های ناخواسته و تبلیغاتی در مرورگر کروم جلوگیری به عمل می آورد.

ممنون از اینکه همراه میزبان فا مگ بودید با مشکل باز شدن صفحات ناخواسته به صورت خودکار در کروم (حذف پاپ آپ و صفحات تبلیغاتی ناخواسته) بعد انجام اینکار و اضافه کردن این افزونه ها به مرورگر کروم خود، می تونید تمام صفحات مزاحم و تبلیغات را دیگه روی صفحه مانیتورتون نبینید. اینکار موجب جلوگیری از باز شدن خود به خود مرورگر می شود.

چه راه های آسونتری میشناسید برای اینکه کلا اینجور تبلیغات و صفحات مزاحم را مسدود کینم؟!


ac62f0db6ee31b9f1ef9a9f0df939d3f?s=180&d=mm&r=g

داوود صادقی

داوود سال هاست که به تکنولوژی علاقه مند شده و به فعالیت در شبکه های اجتماعی و تولید محتوای اصولی مطابق با الگوریتم های روز روی آورده، او سابقه خوبی در زمینه بلاگری در اینستاگرام دارد و اکنون مدیریت شبکه های اجتماعی میزبان فا را نیز برعهده گرفته است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر