موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

100 فالوور رایگان

100 فالوور رایگان

نویسنده : معین | زمان انتشار : 11 مهر 1400 ساعت 09:59

اینستاگرام یک برنامه فضای مجازی برای اشتراک ویدئو و عکس است که در سال 2010 میلادی منتشر شد. در سال 2012 با انتشار اینستاگرام برای دستگاه های اندرویدی، این برنامه محبوبیت بسیاری بدست آورد و در همان سال بیش از 50 میلیون کاربر آنرا دانلود کردند. تا به امروز اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدار ترین برنامه های فضای مجازی به شمار میرود و کاربران زیادی از طریق اینستاگرام به دنبال تبلیغ از کسب و کار خود، هنرنمایی، کسب درآمد و… هستند. عده ای دیگر هم برای مصارف شخصی از این برنامه استفاده می کنند.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

با وجود وبسایت ها و ابزار های مختلف که با قیمت های هنگفت، اقدام به فروش فالوور می کنند و ادعا دارند که این فالوور ها واقعی و فعال بوده ولی بعد از خرید متوجه میشیم که بیش از 90 درصد این فالوور ها فیک بوده و یا حتی ربات هستند! بنابراین بهتر است پول خود را صرف اینگونه فالوور ها نکنید که حتی ممکن است در آینده برای اکانتتان مشکل ایجاد کنند.

اگر شما یک حساب کاربری برای کسب و کار خود دارید، بهتر است برای افزایش فالوور هایتان یک سری نکات ابتدایی را رعایت کنید.

نکات ابتدایی موثر برای افزایش فالوور

انتخاب عکس پروفایل مناسب

انتخاب یک عکس متناسب با کسب و کار و یا فعالیت خود (به عنوان مثال لوگوی شرکت و….) یکی از نکات ضروری برای بهتر دیده شدن و جذب مشتری ها برای صفحه خود است.

یوزرنیم (نام کاربری)

سعی کنید در حد امکان یک نام کاربری کوتاه و منحصر به فرد برای اکانت خود انتخاب کنید که به راحتی قابل دسترسی و پیدا شدن باشد. اگر نام کاربری مورد نظرتان قابل استفاده نیست، میتوانید از اعداد و یا علامت های مختلف مانند _ و یا . در آن استفاده کنید.

نام

نام صفحه شما نیز همانند یوزرنیم قابل جستجو است و به همین علت انتخاب یک نام منحصر به فرد میتواند صفحه شما را بیشتر در معرض دید کاربران قرار دهد.

بیوگرافی

در قسمت بیوگرافی میتوانید تا 150 کلمه در مورد خودتان و یا فعالیت و کسب و کارتان توضیح مختصری بدهید. این بخش صفحه شما را با افرادی که به صفحه شما مراجعه می کنند بیشتر آشنا می کند و کاربران میتوانند با خواندن بیوگرافی پیج شما، اقدام به فالو کردن بکنند. بنابراین اگر از یک بیو منحصر به فرد استفاده کنید، شانس بیشتری برای جذب دنبال کنندگان خواهید داشت.

نکات مهم برای افزایش فالوور

بعد از انجام مراحل ابتدایی، به مراحل مهمتر برای افزایش فالوور میرسیم که با رعایت آنها به راحتی میتوانید در کمترین زمان ممکن به صد هزار فالوور برسید.

1. گذاشتن پست بطور منظم

در ابتدا برای بهتر دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن توسط کاربران، حدود 2 الی 5 بار در روز پست بگذارید و درصورت امکان تعداد را افزایش دهید. معمولاً بعد از گذشت یک روز از ارسال یک پست، آن پست به اصطلاح مرده خواهد بود و دیگر از طریق آن پست نمیتوانید فالوو بدست بیارید. بنابراین سعی کنید هر روز فعال باشید و پست هایی بگذارید که چشم مخاطبان را بگیرد و مورد پسند آنها واقع شود.

اگر مدتی غیر فعال باشید و هیچگونه فعالیتی نداشته باشید خواهید دید که فالوور های شما به مرور زمان کمتر میشوند، به همین خاطر سعی کنید حتی اگر وقت فعالیت در پیج خود را ندارید، حداقل روزی یک پست بگذارید و یا یک ادمین بطور موقت برای پیج خود قرار دهید.

تجربیات نشان میدهند که افرادی که روزانه بین 5 تا 10 پست میگذارند، روزانه حدود 100 فالوور بدست میاورند که در برخی موارد این تعداد حتی تا 1000 فالوور در روز هم افزایش داشته است!

2. زمان گذاشتن پست مهم است

بهترین زمان برای پست گذاشتن در روز، ساعت 6-7 بعد از ظهر، 12-1 ظهر، 3-4 بعد از ظهر و 8-10 شب است. در این مواقع اکثر کاربران بیشترین استفاده از اینستاگرام را دارند بنابراین اگر در این ساعات پست بگذارید شانس بیشتری برای گرفتن لایک بیشتر و در نهایت فالوور بیشتر خواهید داشت.

3. هشتگ، هشتگ و هشتگ!

به جرات میتوان گفت اگر شما حتی روزی 100 بار هم پست بگذارید، بدون استفاده از هشتگ ها شانس بسیار کمتری برای رشد صفحه خود خواهید داشت. در هر پست از هشتگ های مرتبط با پست/فعالیت پیج خود استفاده کنید.

شاید صفحاتی در اینستاگرام را دیده باشید که هرگز از هشتگ استفاده نمی کنند، این موضوع به این علت است که اینگونه صفحات به اندازه کافی دارای فالوور هستند و یا مخاطبان ثابت خود را دارند و نیازی به استفاده از هشتگ ها را ندارند.

در هر پست میتوانید نهایت 30 هشتگ قرار دهید. به عنوان مثال اگر پیج شما یک پیج تفریحی است میتوانید از هشتگ های مرتبط با آن استفاده کنید، به عنوان مثال هشتگ هایی مانند #خنده #تفریح #جوک و… هشتگ های پرطرفدار هستند و افراد زیادی میتوانند از طریق این هشتگ ها پیج شما را پیدا کنند و درصورت پسندیدن مطالب، پیج شما را فالو کنند.

4. پست های صفحات دیگر را کپی نکنید

سعی کنید در ساخت مطالب و محتوا خلاق باشید و از ارسال مطالب تکراری که صفحات دیگر بخصوص صفحات بزرگ آنها را ارسال میکنند خودداری کنید. اینکار باعث افزایش اعتبار پیج شما در بین کاربران شده و باعث استقبال بیشتر آنها از مطالب شما میشود.

روزانه هزاران پیج جدید ساخته میشود که تقریبا همه آنها مطالب قدیمی و تکراری را پست میکنند و انتظار دارند پیجشان رشد کند که ممکن است هیچوقت به خواسته خود نرسند! بنابراین بزرگترین علت شکست افرادی که پیج جدید راه اندازی میکنند، نداشتن ابتکار و خلاقیت در ساخت مطالب و محتوای جذاب و منحصر به فرد است.

5. حفظ یکپارچگی

اکثر اوقات افرادی که به پیج شما سر میزنند، نهایتاً 6 تا 10 پست اول شما را نگاه میکنند و در واقع تصمیم گیری اینکه پیج شما را فالو کنند یا نه بستگی به این پست ها دارد. بنابراین فقط یک موضوع را دنبال کنید و در محور همان موضوع پست بگذارید و از ارسال مطالب بی ربط و خارج از موضوع، خودداری کنید.

6. صفحات مرتبط با فعالیت خود را فالو کنید

به عنوان مثال اگر شما دارای یک پیج ورزشی هستید، تمامی پیج های ورزشی معروف را فالو کنید و پست هایشان را لایک کنید و زیر پست های جدیدشان کامنت بگذارید.

اینکار باعث میشود تا طرفداران ورزش پیج شما را بشناسند و درصورت تمایل شما را فالو کنند.

7. صبور باشید

نکته آخر و البته کلیدی، داشتن صبر است. با توجه به افزایش روز افزون صفحات اینستاگرام و افزایش رقابت ها، ممکن است جذب فالوور و نگهداری آنها کمی سخت به نظر برسد ولی هرگز تسلیم نشوید زیرا سخت ترین مرحله ممکن است جذب اولین فالوور ها باشد ولی پس از اینکه پیج شما کمی رشد کرد، سختی کار از بین خواهد رفت و کاربران بیشتری از صفحه شما بازدید خواهند کرد.

به یاد داشته باشید هدف ما جذب فالوور واقعی و فعال است بنابراین هر چقدر صبر ما بیشتر باشد نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر