موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تبلیغ کانال در بله

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 08 آذر 1399 ساعت 20:28

پیام رسان بله ، یکی از پیام رسان‌های مالی ایرانی با پشتیبانی بانک ملی است که در ادامه به معرفی، مرور امکانات و قابلیت‌ها و همچنین بررسی نقاط ضعف و قوت و نقایص آن خواهیم پرداخت.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بازار پیام رسان‌های داخلی یکسالی است که داغ شده و ایجاد محدودیت برای تلگرام به عنوان محبوب ترین پیام رسان عمومی، باعث شد نقش این پیام رسان‌های داخلی افزایش یافته و توجه به آنها نیز بیشتر شود. این پیام رسان‌ها که در تنها دو هفته توانستند به اندازه کل رشدشان از آغاز فعالیت تا روز ایجاد محدودیت برای تلگرام، به تعداد کاربران خود بیافزایند، بعضا مورد انتقادهایی نیز قرار گرفتند که بخشی از این انتقادات منطقی و قابل قبول بود و بخشی دیگر صرفا احساساتی بود که پایه منطقی نداشت.

پیام رسان ایرانی بله : پشتیبان بزرگ، امکانات مناسب

پیام رسان ایرانی بله در شهریور ۹۵ راه اندازی شد. پشتیبانی نهادی مانند بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک خاورمیانه باعث شد نگاه‌ها به این پیام اپلیکیشن به گونه‌ای دیگر بوده و جامعه برخلاف سایر پیام رسان‌های داخلی رسمیت بیشتری برای این پیام رسان قائل شوند.

قصه پیام رسان‌ها در ایران قصه‌ای بی انتهاست چرا که با وابسته شدن هرچه بیشتر مردم به این اپلیکیشن‌ها، برنامه‌نویسان اندرویدی نیز به فکر راهکارهای جدیدی بوده تا این وابستگی را افزایش داده . کاربران را به اپلیکیشن‌های خود جذب نمایند. پیام رسان ایرانی بله نیز از این قضیه مستثنا نبوده و پس از احاطه موبایل‌ها توسط اپلیکیشن‌های مالی، این اپلیکیشن با شعار “پیام رسان با امکانات مالی” به بازار عرضه شد. پشتیبانی شرکت بزرگی مانند داده‌ورزی سداد و همچنین نام بزرگی همچون بانک ملی باعث شد این شعارها با تکیه بر اتصال به بزرگ‌ترین بانک کشور؟ بله را جدی‌تر از فعالیت‌های مالی اپلیکیشن‌های واسط نماید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر