موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزش ارسال تبلیغات در تلگرام

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 27 آبان 1399 ساعت 19:52


آموزش ارسال پیام تبلیغاتی در تلگرام

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

خب تو این مقاله از سری مقاله های کار با نرم افزار پیام رسان تلگرام در مورد آموزش ارسال پیام تبلیغاتی در تلگرام می خوام صحبت کنم باهاتون. قبل از اینکه این مقاله رو شروع می کنم بهتون توصیه می کنم سایر مقالات منو از طریق لینک های زیر برید و مطالعه کنیدو امیدوارم که براتون مفید باشه.

تو مقالات بالا تا حد زیادی در مورد تلگرام و امکانات متنوعش صحبت کردیم و اما موضوع مهم این مقاله یعنی آموزش  ارسال پیام تبلیغاتی در تلگرام.

خب برای تبلیغات در تلگرام راههای متنوعی وجود داره.

رباتهای تلگرام :  در مورد رباتهای تلگرام تو مقاله آموزش ساخت ربات در تلگرام صحبت کردم و نصوه ساختن اونارو بهتون معرفی کردم. یه سری آموزش ها و لینکها هم معرفی کردم که می تونستین به صورت فیلم آموزش فارسی این رباتها رو بسازین و ازش استفاده کنین. خب همونجا گفتم که یکی از راههای تبلیغات استفاده از همین رباتهای تبلیغاتی هستش. یعنی شما رباتتون رو می ساختین و تو گروهها و کانالها منتشر می کردین. بعد از اون به سایتهای تبلیغاتی اجازه می دادین که از رباتتون استفاده کنن و توسط اون تبلیغ کنن که یه درآمدی هم برای شما و رباتتون بود.

photo_2016-06-28_15-49-58.jpg

عکس بالا هم یه نمونه از همون رباتهاست که آموزش این مدل رباتها رو اینجا می تونین ببینین.

استفاده از کانالها : خب در مورد آموزش ارسال پیام تبلیغاتی در تلگرام یکی از شناخته شده ترین راهها استفاده از کانالهای پربازدید و با اعضای بالا هستش. کانالها شاید بشه گفت دیگه از بهترین راههای تبلیغاتی هستن و تمام افراد از بچه ها تا بزرگسالا و خانم و آقایان محترم همه و همه تو این کانالها عضو هستن و مطالب ارسالی تو این کانالها رو مطالعه می کنن. پس یکی از بهترین راههای ارسال پیام تبلیغاتی در تلگرام یا داشتن یه کانال با اعضای زیاده یا تبلیغ تو یکی از این کانالها که هزینه خیلی کمی هم می گیرن و میتونن خیلی سریع و به همراه تصویر و متن و ... براتون تبلیغ کنن.

در مجموع توصیه میشه که اگر بخاین آموزش ارسال پیام تبلیغاتی در تلگرام رو دنبال کنین باید یه مقدار بیشتر با رباتهای تلگرامی و نحوه کار اونا و همچنین کانالهای تلگرامی آشنا باشین. در واقع تو یه کلام بهتون بگم باید یه کم به روز باشین :-)

آموزش ارسال پیام تبلیغاتی در تلگرام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر