موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تبلیغ لوازم آرایشی در اینستاگرام

نویسنده : معین | زمان انتشار : 12 آذر 1399 ساعت 14:32

4b6bfbad-ddcf-4096-8a62-023ae2b54f76.jpg

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

استقبال روزافزون مردم از اینستاگرام، بر کسی پوشیده نیست و پیش‌بینی می‌شود در ۲ تا ۳ سال آینده، نرخ مخاطبانی که از این نرم افزار استفاده می‌کنند به طرز چشمگیری افزایش یابد. همین امر اینستاگرام را به ابزاری مناسب برای بازاریابی تبدیل کرده است.اینستاگرام یکی از اجزای مهم استراتژی شبکه های اجتماعی برای کسب و کار های کوچک است که روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود.جای هیچ شکی نیست که اینستاگرام توانسته رتبه اول را در  شبکه اجتماعی به خود اختصاص دهد. اگر بتوانیم از اینستاگرام درست استفاده کنیم و ترفند های آن را بدانیم به راحتی میتوانیم برندمان را معروف کنیم و محصولات خود را به فروش برسانیم.

ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که چگونه کاربران از اینستاگرام کسب درآمد میکنند؟ با مجموعه آموزش های اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام در این مقاله همراه باشید با روبوکلیک پاسخ همه سوالاتتان را دریافت خواهید کرد...

1. فروش مستقیم محصولات: در اینستاگرام حتما تولیدکنندگانی را مشاهده میکنید که با انتشار عکس محصولات خود لوازم آرایشی، لوازم تزیینی، مد و لباس و... باعث فروش محصولاتشان میشوند. و از اینستاگرام به عنوان یک رسانه رایگان برای تبلیغ محصول و خدماتشان استفاده میکنند که میتوان گفت که این روش سریع ترین بازده را در فروش و کسب و درآمد در اینستاگرام را به همراه دارد.

2. تبلیغات در اینستاگرام: در این روش افراد با تبلیغات، محصولات و خدماتشان را در طیف وسیعی به مردم معرفی میکنندو باعث میشوند افراد زیادی برای مشاهده و اطلاعات بیشتر از محصولاتشان به سمت صفحه اینستاگرام آنها سوق داده شوند در نتیجه مشتری های جدید جذب میکنند. 

هر مشتری مسیر خرید متفاوتی را طی می کند. در تبلیغات از ایده بازاریابی جامع دوری کنید و سعی کنید تبلیغات متفاوت و مبتکرانه ای داشته باشید.

افرادی هم هستند با ترفندهایی به تعداد قابل توجهی فالوور دست پیدا میکنند و تبدیل به یک صفحه پربازدید میشوند. و با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در صفحه خود، به درآمد خوبی دست پیدا میکنند که میتوان این روش از درامد را ساده ترین روش درآمد از اینستاگرام دانست.

3. برند سازی: این روش از اصولی ترین و بهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.صاحبان مشاغل از این روش از اینستاگرام برای توسه و پیشرفت برند محصولات و خدماتشان در بازاریابی استفاده میکنند.

آرجن دِو آرورا، رئیس شرکت Retargeter و بنیانگذار Immediately در رابطه با بازاریابی می گوید: «برندها باید تبلیغات شان را بخش بندی و هدف گذاری کنند. راز موفقیت در این کار ایجاد چند کمپین بر اساس قسمت های منحصر به فرد وب سایت های این برندهاست.»

4. خرید و فروش صفحات اینستاگرامی: بعضی از افراد هستند که از طریق خرید و فروش صفحات اینستاگرام کسب درآمد میکنند این افراد با ایجاد صفحات کاذب در اینستاگرام و بالا بردن دنبال کنندگان، این صفحات را به افرادی که دنبال صفحات با فالوور بالا هستند میفروشند این روش اگرچه درآمد خوبی به همراه دارد اما قوانین اینستاگرام با این روش ها مخالف است و به گونه ای دلالی به حساب می آید.

نکته: شما به هر روشی میتوانید از اینستاگرام کسب درآمد کنید در این خصوص باید تعداد زیادی دنبال کننده حقیقی و هدفمند داشته باشید یعنی فالوور ها با توجه به حیطه فعالیتتان  شما را دنبال کنند تا خدمات و محصولاتتان را ببینند و با شما در تعامل باشند. 

بازاریابی روش های گوناگونی دارد. آنچه کسب و کار را موفق می کند، فرآیندهای قابل تکرار و مقیاس پذیر است. نگرش مناسب برای جذب توجه مشتری و تبلیغ برند در پدید آوردن یک کمپانی پایدار و سودآور اصل انکارناپذیری است.

1. آدرس سایت را در پروفایلتان قرار دهید

شما میتوانید در پروفایل اینستاگرام آدرس سایتتان را قرار دهید تا زمانی که مخاطب روی آن کلیک کرد با دادن یک پیشنهاد رد نشدنی ایمیل او را دریافت کنید.

2. استفاده از عکس های هیجان انگیز و متفاوت

تنها چیزی که باعث توقف بر یک عکس خاص می‌شود حس کنجکاوی مخاطب بر آن عکس است.عکس ها باید حیرت آور باشند، باید پیامی را داشته باشند که بیننده را به فکر فرو ببرند.و حس کنجکاوی مخاطب را برانگیخته کنید.

3. از توضیحات پروفایل اینستاگرام غافل نشوید

در بخش توضیحات پروفایلتان که Bio نامیده می‌شود بدیهیات و موارد کلیشه‌ای ننویسید و از خود و کسب و کارتان تعریف نکنید و بر پاسخ یک سوال تمرکز داشته باشید که چرا دیگران باید شما را فالو کنند؟ قانع کننده دلیل را ارائه کنید. یعنی به طور واضح برای مخاطب مشخص باشد با فالو کردن شما چه ارزش و مزیتی بدست می آورد.

4. ارائه تخفیفات فقط در اینستاگرام اعمال شود

بسیاری از افراد هستند که وقتی میخواهند تخفیفاتی به محصولاتشان ارائه کنند در تمام شبکه اجتماعی که حضور دارند و همچنین در سایت اعمال میکنند که این روش ارائه تخفیف کاملا اشتباه است زیرا کاربر فکر میکند با این وجود دیگر نیازی نیست که هم سایت را دنبال کنم و هم اینستاگرام را ! این یعنی کاهش دنبال کنندگان شما

بهترین کاری که می توانید انجام بدهید این است که کوپن تخفیف را فقط در اینستاگرام بگذارید و در هیچ شبکه اجتماعی دیگری و سایت تان حرفی از آن نزنید تا کاربران به اهمیت دنبال کردن اینستاگرام شما پی ببرند.

5. محتوای منحصر به فرد و خاص تولید کنید

از اشتباهاتی که افراد انجام میدهند این است که محتوای انتشار شده در سایت و اینستاگرامشان یکی است. سعی کنید در اینستاگرام مطلب اختصاصی داشته باشید و افراد خبرها و اطلاعیه ها را از اینستاگرامتان مشاهده کنند.

دارمش شا، مدیر بازاریابی HubSpot و بنیانگذار Inbounding به دو دلیل محتوا را در راس اولویت ها قرار میدهد: اول، بازاریابی فقط به معنای پیدا کردن مشتری برای محصولی که تولید کرده اید نیست. در واقع اطلاع داشتن در مورد بازار کارتان نیز بسیار مهم است. دوم، بازاریابی درون سو زمان بر است و نیاز به سرمایه گذاری بلندمدت دارد؛ بنابراین هر چه شما زودتر شروع کنید، برای تان بهتر خواهد بود.

6. عکس پروفایلتان را ماهانه تغییر دهید

حداقل ماهی یکبار عکس پروفایلتان را عوض کنید با این کار شما از نظر اینستاگرام جز کاربران فعال به شمار میروید و تصاویر منتشر شده شما بیشتر در جستجوها نمایش داده میشود در نتیجه باعث میشود افراد بیشتری شما را در جستجوها مشاهده کنند و نهایت به تعداد فالوور شما افزوده میشود.

شاید بپرسید من یک لوگوی شرکتم را در عکس پروفایل قرار دادم چگونه می توانم آن را تغییر دهم؟ خیلی ساده است با کمی خلاقیت می توانید این کار را انجام دهید. مثلا مناسبتی در راه است؟ یا در نوروز و... لوگو تان را متناسب با آن مناسبت تغییراتی ایجاد کنید.

7. اولین گام آموزش، سپس فروش

شاید با خود بگویید کار من که آموزشی نیست؟! 

مثال: فرض کنید شما فروشگاه لوازم ورزشی دارید. حتی اگر حیطه فعالیت شما لوازم ورزشی است باید در مرحله اول  آموزش دهید منظور از آموزش ارائه نکات، مزایا و ترفندهایی درباره لوازم ورزشی است. همچنین می‌توانید نکاتی را بگویید تا مخاطب با خواندن آن بتواند خرید بهتری انجام دهد. درواقع اغلب خریداران به کمک و آموزش نیاز دارند و ترجیح می‌دهند محصول را از کسی بخرند که آموزش بهتری می‌دهد. یکی از دلایل موفقیت دیجی‌کالا همین است. اغلی افراد برای کسب اطلاعات درباره محصول و مقایسه محصولات به سایت مراجعه می‌کنند، سپس به خریدار تبدیل می‌شوند.

سخن آخر:

جایی حضور داشته باشید که مردم در آنجا بیشترین حضور را دارند و این دقیقا کاری است که بازاریابان حرفه ای انجام میدهند.روبوکلیک ارائه دهنده کلیه خدمات اینستاگرامی شما را در این مسیر همراهی میکند با کارشناشان روبوکلیک در تماس باشید

 منبع: روبوکلیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر