موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پیج یاب اینستا

پیج یاب اینستا

نویسنده : معین | زمان انتشار : 09 آذر 1399 ساعت 23:09

Finding-people-on-Instagram.png

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام بزرگترین هدف اینستاگرام است. در واقع اینستاگرام در تلاش است تا افراد را به یکدیگر وصل کند. در حال حاضر اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان است. روزانه به تعداد مخاطبین آن افزوده می شود. در همین راستا، اینستاگرام قابلیت‌های ویژه ای را در اختیار شما قرار داده است تا به وسیله ی آن بتوانید دوستان، آشنایان و دیگر مجموعه‌های مورد نظر خود را پیدا کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. زمانی که ارتباطات خود را افزاش میدهید، در واقع میزان نرخ تعامل و یا اینگیجمنت افزایش پیدا خواهد کرد.

مقاله مرتبط: اینگیجمنت یا نرخ تعامل

اگر به تازگی در اینستاگرام ثبت نام کرده اید و حساب کاربری ایجاد کرده اید، مسلما در تلاشید تا دوستان و اطرافیان خود را در اینستاگرام پیدا کنید. با استفاده از روش‌های زیر می توانید دوستان خود را پیدا کنید. با این حال؛ اگر شما از کاربران قدیمی اینستاگرام هستید، مسلما با برخی از روش‌های زیر برای پیداکردن مخاطبین در اینستاگرام آشنا هستید، با این حال می توانید از جدیدترین روش‌ها نیز بهره بگیرید.

ویدیوی آموزشی پیدا کردن مخاطبین از طریق کانتکت و فیسبوک

پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام از طریق کانتکت و فیسبوک

هر آنچه در این ویدیو می‌بینید:

  • چرا نیاز است مخاطبین خود را در اینستاگرام پیدا کنیم.
  • ارتباط با مخاطبین پیدا کردن دوستاتون از طریق کانتکت گوشی
  • ارتباط با مخاطبین و پیدا کردن دوستاتون از طریق فیسبوک

راه های پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام

پیدا کردن افراد نزدیک در اینستاگرام با شماره تلفن، آی دی و … می تواند یک چالش جذاب برای شما باشد. زیرا از طریق راه‌هایی که در ادامه مقاله خواهیم گفت، می توانید دوستان خود را که در اینستاگرام در حال فعالیت هستند پیدا کرده و آنها را فالو کنید. البته خود این مورد شامل موارد خاصی می باشد که اینستاگرام می تواند از طریق این راه‌ها ارتباط بین شما و مخاطب مربوطه را پیدا کند.
چندین راه برای جستجوی مخاطبین در اینستاگرام وجود دارد و همانگونه که گفته شد، از این راه‌ها اینستاگرام می تواند شما را برای یافتن مخاطب مد نظرتان کمک کند که ما در ادامه به تمامی آن موارد خواهیم پرداخت.

جستجوی افراد در اینستاگرام از طریق صفحه اکسپلور

یکی از شایع ترین راهها برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام اقدام از طریق قسمت جستجو در اینستاگرام می باشد. که به همین منظور میتوان با مراجعه به صفحه اکسپلور اینستاگرام خودمان و با لمس کادر مربوط به جستجو در اینستاگرام اسم پیج و یا با وارد کردن اسم کامل فردی که دنبال آن هستید اقدام به پیدا کردن پیج مربوطه کنید.

explorer-instagram.jpg

مقاله مرتبط: اموزش اکسپلور اینستاگرام

search-instagram.jpg

نکته: البته این مورد مستلزم این می باشد که پیج هدف شما اسم خودش و یا اسم کامل خودش را در قسمت username و full name پیج خود وارد کرده باشد.

برای مثال اگر شما بعد از ثبت نام در اینستاگرام دنبال شخص یا دوستی باشید، می توانید با جستجوی اسم و نام خانوادگی، پیج مربوط به آن شخص را از قسمت جستجو در اینستاگرام پیدا کنید؛ البته با این شرط که شخص مد نظر شما نیز در یکی از  قسمت‌های گفته شده (full name و username) اسم و یا نام خانوادگی خودش را وارد کرده باشد.

جستجو در اکسپلور با TOP

یکی از مدلهای جستجو در اکسپلور استفاده از TOP است. استفاده از این قسمت بیشتر برای افراد مشهور و مراکز و برندهای معتبر و مشهور است؛ چرا که برندهای معتبر با توجه به این که تعداد فالوورهای بالایی دارند، همواره در ابتدای جستجوها نمایش داده می شوند. همانگونه که در شکل زیر می بینید، با جستجوی برند Apple سریعا نام شرکت در اولین فایل جستجو نمایش داده شد.

آموزش کامل ورود به اینستاگرام (آپدیت شد!)

top-instagram.jpg

جستجو در اکسپلور با ACCOUNT

دومین مدل جستجو استفاده از گزینه ی ACCOUNT است که خیلی هم کاربردی است. زمانی که می خواهید نام فردی را جستجو کنید، باید در این قسمت آن را تایپ کنید.

account-explorer-instagram-1.jpg

نکته: گزینه ی ACCOUNT بسیار پر کاربرد است اما در نظر داشته باشید که استفاده از آن سخت نیز هست. در بسیاری از مواقع تنها دانستن نام فرد نمی تواند راهگشا باشد، چرا که چندین اکانت با یک نام و با تفاوت‌های ریز وجود دارد. پیدا کردن اکانت مورد نظر گاها سخت می شود.

اگر دنبال پیج نمایندگی شرکت apple در ایران هستید، می توانید اسم شرکت مربوطه را بصورت فارسی نوشته و اقدام به جستجو و یافتن پیج مد نظر کنید.

جستجو در اکسپلور با TAGS

با استفاده از این قسمت می توانید به راحتی پیج مربوطه ی خود را پیدا کنید. تصور کنید که دنبل پیجی هستید که از تگ یک فیلم خاص استفاده می کند، با تایپ نام فیلم می توانید پیج‌های مربوطه را پیدا کرده با بررسی کوچکی، پیج موردنظر خود را به پیدا کنید.

tags-explorer-instagram.jpg

جستجو در اکسپلور با PLACE

سومین قسمت برای جستجو استفاده از قابلیت مکان است که کمک می کند به شما تا با جستجوی مکان مورد نظر بتوانید پیج مدنظر را پیدا کنید.

place-explorer-instagram.jpg

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره موبایل

یکی دیگر از قسمت‌هایی که میتوان برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام از آن استفاده کرد، قسمت follow and invite friends می باشد. اکثر کاربران اینستاگرام اطلاعی از این قسمت ندارند و یا اگر هم داشته باشند تا به حال از این ویژگی جستجوی افراد در اینستاگرام خود استفاده نکرده اند.
برای اقدام از این طریق باید وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام پیج خود شده و از این راه اقدام به اضافه کردن لیست جدید مخاطب‌های خودتان بر اساس شماره موبایل کنید.

مقاله مرتبط: تنظیمات اینستاگرام

مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. وارد صفحه پروفایل پیج خود شوید.

profile-instagram-11.jpg

  1. در قسمت بالا گوشه صفحه آیکون سه خط مانند را لمس کنید.

profile-instagram.jpg

  1. سپس در پایین صفحه آیکون setting را انتخاب می کنیم.

setting.jpg

  1. بعد از وارد شدن به قسمت تنظیمات اینستاگرام گزینه اول یعنی follow and invite friends را لمس کنید.

follow-invite-friends.jpg

  1. در این صفحه با چند گزینه که در تصویر زیر نیز مشاهده می کنید روبرو خواهید شد.
  2. در بین این گزینه‌ها ما برای اضافه کردن افراد از طریق شماره باید گزینه اول یعنی follow contacts را انتخاب کنیم.

follow-contacts.jpg

SUGGESTED و CONTACTS

بعد از انتخاب این گزینه وارد صفحه ای می شویم که به دو قسمت تقسیم شده، قسمت اول همان SUGGESTED (پیشنهاد) می باشد. در این قسمت شما پیشنهادهایی از سمت اینستاگرام دریافت می کنید. این پیشنهاد ها براساس فالووینگ‌ها و فالوورهای شما قرار داده شده اند. در واقع هوش مصنوعی ایسنتاگرام سعی کرده است تا با استفاده از پیج‌های محبوب شما، پیج‌هایی را در این قسمت به شما نمایش دهد که به حوزه ی علاقه ی شما نزدیک باشد.

در قسمت دوم با گزینه ی CONTACTS ها روبرو می شویم. در واقع در این قسمت اینستاگرام از طریق لیست مخاطب‌های گوشی شما که شماره‌های آنها در سیستم شما ثبت شده و از طرفی صاحبان این شماره‌ها با این شماره‌ها پیج خود را باز کرده اند و یا شماره خود را در پیج خود ثبت کرده اند، این پیج‌ها را برای شما به نمایش در می آورد که میتوان تمامی این پیج‌ها را با لمس آیکون آبی رنگ follow all فالو کرد و یا برخی از این اکانت‌ها را به دلخواه فالو کرد.

نکته: با توجه به جدیدترین آپدیت اینستاگرام، این ویژگی به تازگی برداشته شده است. حال ما نیز منتظریم ببینیم که اینستاگرام قصد دارد چه ویژگی جدیدی را جایگزین آن کند.

پیدا کردن دوستان از طریق فیسبوک

اینستاگرام در جدیدترین آپدیت خود رابط کاربری خود را برای یافتن کاربران فیسبوکی عوض کرده است که درتصاویر زیر نمایش داده شده است. برای پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام همواره به روز باشید.

  1. ابتدا باید وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید.

profile-instagram-11.jpg

  1. بر روی آیکون سه نقطه در بالا کلیک کنید.

profile-instagram.jpg

  1. بر روی گزینه ی discover people کلیک کنید.

discover-people.jpg

حال می توانید پیشنهادهای مربوط به فیسبوک را در این قسمت مشاهده و در صورت خواست خودتان آن اکانت‌ها را فالو کرده و به لیست فالووینگ‌های خودتان اضافه کنید. برای پیدا کردن دوستان فیسبوکی خود در اینستاگرام نیز می توانید به مانند آموزش قبلی با وارد شدن به قسمت follow contacts و سپس با مراجعه به قسمت دوم آن یعنی suggested بروید.

با توجه به تصویر پایین که مشاهده می کنید، در این صفحه شاهد آیکون فیسبوک با نوشته connect to facebook خواهید بود که برای یافتن دوستان فیسبوکی خود در اینستاگرام، باید آیکون آبی رنگ connect را لمس کرده و سپس اطلاعات فیسبوکی خود را وارد کنید تا پیج شما به اکانت فیسبوک شما وصل شده و ارتباط شما با دوستانتان برقرار شود.

connect-to-facebook-1.jpg

چگونه شماره موبایل دیگران را در اینستاگرام پیدا کنیم؟

برخی از دوستان در مورد نحوه فهمیدن شماره موبایل در اینستاگرام سوالاتی می پرسیدند که چگونه میتوان شماره موبایل یک پیج را به دست آورد. ابتدا باید عرض کنم که شما نمی توانید به صورت کامل به شماره تلفن یک پیج دسترسی داشته باشید. مگر این که پیج مورد نظر، نمایش شماره تلفن خود را فعال کرده باشد. پیج‌هایی که شماره تلفن خود را قرار داده اند، زمانی که وارد قسمت پروفایل نام آنها می شوید، می توانید کلمه ی CALL را مشاهده کنید و با لمس آن، شماره ی پیج مربوطه برای شما نمایش داده خواهد شد.

call-instagram.jpg

نکته: البته می توانید با مراجعه به قسمت “get help signing  in” و با وارد کردن اسم پیج مربوطه تلاش به درآوردن تنها چند رقم از شماره ثبت شده داخل آن پیج پی ببرید.

فیلم آموزشی پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام

پادکست پیدا کردن افراد در اینستاگرام

مشکلات پیدا کردن افراد نزدیک در اینستا

1. اینستاگرام به ما اجازه می دهد که شماره تلفن دیگر پیج‌ها را ببینیم؟ ⭐

درصورتیکه پیج مورد نظر گزینه ی نمایش را فعال کرده باشد، شما می توانید شماره تلفن آن پیج را ببینید.

2. اینستاگرام به ما اجازه می دهد که از طریق شماره تلفن دوستان خود را پیدا کنیم؟ ⭐

بله ، برای یادگیری آن می توانید مقاله مورد نظر را مطالعه کنید.

3. پیداکردن دوستان در اینستاگرام نیاز به نصب برنامه ی خاصی دارد؟ ⭐

خیر، شما می توانید با استفاده از قابلیت‌های خود اینستاگرام به راحتی دوستان خود را پیدا کنید.

4. ردیابی مکان از طریق اینستاگرام ممکن است؟ ⭐

خیر ممکن نیست. شما تنها می توانید از طریق لایو اینستاگرام و لوکیشن بفهمید که سایر کاربران در حال حاضر در کجا هستند.

5. چگونه شماره موبایل دیگران را در اینستاگرام فارسی پیدا کنیم؟ ⭐

اینستاگرام فارسی هیچ تفاوتی با اینستاگرام معمولی ندارد و شما می توانید به راحتی از طریق روش بالا شماره موبایل دیگران را بیابید.

جمع بندی

در مقاله امروز سعی بر این شد تا شما را با نحوه پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام آشنا کنیم و به یکی از قسمت‌های مهم تنظیمات اینستاگرام یعنی follow and invite friends پرداختیم. با توجه به این که اینستاگرام در حال تغییراتی در خصوص پیداکردن مخاطبین در اینستاگرام است، با ما همراه باشید تا از جدیدترین آپدیت‌ها مطلع شوید.

امیدواریم که این مقاله به تمام سوال‌های شما در خصوص نحوه ی پیداکردن مخاطبین در اینستاگرام پاسخ داده باشد، با این حال در صورت وجود هر گونه سوال می توانید آن را در قسمت دیدگاه‌ها مطرح کنید تا پشتیبانی تیم اینبو در سریع ترین زمان به شما پاسخ دهد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر