موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تبلیغات استوری اینستاگرام

تبلیغات استوری اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 28 آبان 1399 ساعت 11:38

[تعداد: 4   میانگین: 5/5]

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ممکن است فکر کنید استوری اینستاگرام فقط برای برندهای خیلی مطرح است، اما این ویژگی صرف نظر از اینکه برند شما چقدر شناخته شده است و فالوئر دارد می‌تواند به شما کمک کند. پس تبلیغات در استوری اینستاگرام را فراموش نکنید!

طبق آمار اینستاگرام ۸۰% کابران حداقل یک برند را فالو می‌کنند. بیش از ۱۲۰ میلیون نفر از کاربران اینستاگرام از طریق این برنامه برای یک شرکت دایرکت یا ایمیل ارسال کرده‌اند و یا از وبسایت آن‌ها بازدید کرده‌اند. همه این آمار و ارقام به اهمیت تعامل با مخاطبین برند در این شبکه اجتماعی اشاره دارند.

اگر به دنبال تولید محتوا و مدیریت شبکه اجتماعی از جمله اینستاگرام هستید به سایت شرکت تبلیغاتیلاوان مراجعه کنید و یا با شماره ۸۸۸۷۰۷۲۲ تماس بگیرید.

هفت نکته برای تبلیغات در استوری اینستاگرام

یکی از امکانات مهمی که برای استفاده از این شبکه اجتماعی در اختیار دارید، تبلیغات در استوری اینستاگرام است. اگر می‌خواهید از مزایای این ویژگی بهره ببرید، راهکارهایی که در ادامه آمده‌اند می‌توانند مفید واقع شوند.

۱) مخاطبین را در استوری اینستاگرام خود مشارکت بدهید

خیلی از مردم دوست دارند که برند مورد علاقه‌شان آن را در روایت داستان خود سهیم کند. اینفلوئنسرها همواره این موضوع را تجربه می‌کنند، اما مردم عادی چطور؟ با مشارکت دادن طرفداران برند خود در استوری اینستاگرام به آن‌ها این حس را به آن‌ها منتقل خواهید کرد که برایتان مهم هستند و بازدهی خوبی از تبلیغات در استوری اینستاگرام به دست می‌آورید.

یک مثال بسیار جالب از این موضوع، کاری است که فبلتیکس انجام داد. دمی لواتو سفیر این برند در قالب استوری اینستاگرام یکی از طرفداران این برند را با تقدیم یک هدیه سورپرایز کرد.

۲) پشت صحنه تلاش‌هایتان را به تصویر بکشید

تماشای همیشگی تصاویر و ویدئوهای منظم و ساماندهی‌شده خسته‌کننده است. مردم دوست دارند بدانند اتفاقات در حقیقت و پشت دوربین‌ها چگونه هستند. در استوری اینستاگرام کلیپ‌هایی از ملاقات‌های کاری، افرادی که محصولات شما را تولید می‌کنند و پشت صحنه تهیه ویدئوها و عکس‌های صفحه اینستاگرام خود تهیه کنید. این موضوع برای تبلیغات در استوری اینستاگرام بسیار مفید است.

۳) برای مدت معینی کنترل صفحه خود را به یک اینفلوئنسر بدهید

با این کار شما می‌توانید روی مخاطبین اینفلوئنسری که صفحه شما را مدیریت می‌کند تأثیر زیادی بگذارید. برای حصول اطمینان از موفقیت این تصمیم در انتخاب اینفلوئنسر بسیار دقت و کسی را انتخاب کنید که با ارزش‌های برند شما کاملاً همسو است.

۴) در استوری اینستاگرام خود یک لینک به اشتراک بگذارید

برای به اشتراک گذاری لینک در استوری اینستاگرام باید بیش از ۱۰ هزار نفر فالوئر داشته باشید. یک لینک در استوری اینستاگرام می‌تواند افراد زیادی را به وبسایت و یا سایر شبکه‌های اجتماعی شما جذب کند.

۵) از امکان نظرسنجی در استوری اینستاگرام استفاده کنید

این کار باعث می‌شود که بینندگان استوری شما منفعل نباشند و سرگرم شوند. همچنین با این کار شرکت می‌تواند در مورد محصولات خود فیدبک مشتریان را دریافت کنید.

۶) یک داستان را در قالب استوری اینستاگرام روایت کنید

یک دنباله از قصه‌ها برای مثال داستان تأسیس برندتان را در روزهای مختلف در قالب استوری اینستاگرام برای مخاطبین خود منتشر کنید.

۷) برش‌هایی از محتوای طولانی خود را در استوری منتشر کنید

برای جذب مخاطبین برش‌هایی از محتوای طولانی خود را در استوری منتشر کنید؛ برای مثال می‌توانید برش‌های کوتاهی از ویدئوها یا مقاله‌های طولانی به این منظور استفاده کنید.

چند نمونه از تبلیغات در استوری اینستاگرام

ما در لاوان در راستای خدمات تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی برندهای مختلف، به طور منظم به انتشار استوری می‌پردازیم. این استوری‌ها با توجه به فضای صفحه، هفته‌ای که در آن قرار داریم و … انتخاب می‌شوند. بخشی از استوری‌ها مناسبتی هستند. یعنی در مناسبت‌های گوناگون ایرانی و جهانی که با برند مورد نظر در ارتباط هستند، استوری مخصوصی برای تبریک، تسلیت یا اطلاع رسانی در مورد آن روز طراحی می‌شود. برخی از استوری‌ها نیز به آگاهی کاربران از زمان برگزاری مسابقه در صفحه، زمان قرعه کشی و همچنین اعلام نام برندگان اختصاص دارند. علاوه بر این استوری‌های دیگری نیز در راستای سرگرمی مخاطب در صفحه به اشتراک گذاشته می‌شوند. از جمله پرسیدن سوال در مورد مسابقات حساس فوتبال، پرسیدن نظرات در مورد کیفیت محصول یا خدمات و … برای مطالعه بیشتر در مورد فعالیت‌های لاوان برای ایستاگرام مشتریان می‌توانید به مطلب جزیره گلشن؛ ایده‌ای نو برای جذب مخاطب مراجعه کنید. همچنین در ادامه برخی از نمونه کارهای شرکت دیجیتال مارکتینگ لاوان در زمینه طراحی استوری قرار داده شده است.

اگر به دنبال تولید محتوا و مدیریت شبکه اجتماعی از جمله اینستاگرام هستید به سایت شرکت تبلیغاتیلاوان مراجعه کنید و یا با شماره ۸۸۸۷۰۷۲۲ تماس بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر