موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

چگونه کانال تلگرام خود را رایگان تبلیغ کنیم

چگونه کانال تلگرام خود را رایگان تبلیغ کنیم

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 24 اسفند 1400 ساعت 20:11

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

هم اکنون سایت تبلیغات برتر این بستر را فراهم آورده تا بصورت رایگان (کامنت) نسبت به تبلیغ رایگان کانال تلگرام خود اقدام نمایید….

امروزه تلگرام دیگر یک برنامه صرفا ارتباط جمعی نیست بلکه به ابزاری برای کسب درامد ، رونق کار و افزایش میزان فروش درآمده و استفاده از اون در چند بخش ، مجزا شده که این امر باعث شده تا شاهد این باشیم که نرم افزار تلگرام میتواند نقش یک فروشگاه را هم بازی کند .

چنانچه صاحب کانال تلگرام تازه تاسیس هستید حتما بارها به این موضوع فکر کردید که چگونه باید اعضای کانال خودمو افزایش بدم !! خب جواب این سوال فقط یک کلمه است و اونم تبلیغ ، تنها با تبلیغ کانال تلگرام میتوانید کانال  را به بقیه معرفی کنید تا از این طریق بتونید کانال تلگرام خودتونو رونق بدید ، از طرفی در کنار تبلیغ باید کیفیت مطالب خودتون را نیز افزایش بدید و سعی کنید بسرعت مطالب جدید را آپدیت کنید تا کاربران و اعضای کانالتون همیشه مطلب برای خوندن داشته باشن ، مخصوصا در لحظات اول که همه در انتظار مطالب جدید و گیرا هستند…

رعایت نکاتی در مدیریت کانال تلگرام خود

 اگر قصد گذاشتن تبلیغ در کانال خود را دارید، این کار را همان اوایل راه اندازی کانال انجام ندهید. این را بدانید که تعداد اعضای کانال تلگرام شما باید به یک تعداد حداقل برسد سپس مبادرت به ارسال تبلیغ کالاهای خود کنید. این کار با افزایش فروش هم مواجه خواهد شد.

چگونه برای کانال تلگرام خود تبلیغ کنم

اما برای اینکه تبلیغ خود را در این سایت قرار دهید، باید از صفحۀ تبلیغ کانال تلگرام توضیحات و شناسۀ کانال تلگرام خود را برای ما ارسال  کرده تا ما آن را در سایت به صورت یک صفحۀ اختصاصی برای بازدید کنندگان منتشر کنیم. دقت کنید توضیحی که راجع به کانال خود برای ما ارسال می کنید، کاملاً واقعی و بیش از ۳۰۰ کلمه باشد تا در موتورهای جستجو دیده شود و از طریق گوگل هم برای کانال خود بازدید جذب کنید.

پس همین الان دست به کار شوید، توضیحات کانال خود را بنویسید و به همراه شناسۀ کانال برای ما ارسال کنید. در ضمن انتظار این را نداشته باشید که به محض گذاشتن تبلیغ رایگان کانال تلگرام خود در سایت شاهد افزایش چشمگیر اعضاء کانال خود باشید. این کار به مرور زمان انجام خواهد شد. مخصوصاً اینکه همانطور که گفته شد، صفحۀ کانال شما در گوگل حتماً باید فهرست گردد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر