موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

گذاشتن لینک گروه تلگرام در گوگل

گذاشتن لینک گروه تلگرام در گوگل

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 27 بهمن 1400 ساعت 10:56

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ramazan3دسته‌بندی نشده فوریه 5, 2019

بلیسلیبل

گذاشتن لینک گروه تلگرام در گوگل چه تاثیری دارد؟

بیشتر کاربران تلگرام برای پیدا کردن لینک گروه مورد علاقه خود از موتور جستجوی گوگل بهره میبرند، و با جستجو در گوگل لینک گروه تلگرام خود را پیدا و در آن عضو میشوند، این یکی از روشهای کاربران برای عضویت در گروه تلگرامی مدنظرشان هست.

به عنوان مثال یک نفر که به دنبال گروه زیبایی پوست هست تا بتواند در خصوص این موضوع با مشاوران این حوزه تماس بگیرد، در گوگل کلمه گروه زیبایی پوست را سرچ میکند و در اولین نتایج گوگل کلیک و عضو لینک گروه تلگرام زیبایی پوست میشود.

%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84.jpgثبت لینک در لینکدونی

این شخص با عضویت در گروه مدنظرش هم به خود کمک کرده و هم به مدیر آن گروه تلگرامی، چرا که از مشاوره مدیر گروه و سایر اعضای گروه بهره ببرد و هم اینکه شاید محصولی را از این گروه خریداری کند که خود این موضوع موجب سود رساندن به مدیر گروه میشود.

نحوه گذاشتن لینک گروه تلگرام در گوگل

اما در ادامه با نحوه گزاشتن لینک گروه تلگرام در موتور جستجوی قوی گوگل آشنا خواهید شد، دوستان شما برای رسیدن به این هدف کافی هست تا لینک گروه خود را یکی از سایت های مرتبط با ثبت لینک گروه تلگرام به ثبت برسانید.

مطمئن باشید لینک گروه شما خیلی زود در موتور جستجوی گوگل ایندکس خواهد شد و افراد با یک جستجوی ساده به لینک گروهتان را در نتایج پیدا خواهند کرد و به گروه شما خواهند آمد، البته گزاشتن لینک رایگان در اینترنت در سایت ما و یا سایت تلگ بسیار ساده می باشد.

شما با گذاشتن لینک تلگرام در گوگل به کسب و کار خود رونق خواهید بخشید و با افزایش ممبر گروه خود مطمئن باشید که فروش محصول و خدمات شما در گروه بیشتر خواهد شد و اگر هم محصولی برای فروش ندارید و فقط دوست دارید تا یک گروه شلوغ داشته باشید، باز هم موفق خواهید بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر