موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

روش ثبت آگهی در گوگل

روش ثبت آگهی در گوگل

نویسنده : معین | زمان انتشار : 12 دی 1399 ساعت 23:05

اکثر کسانی که کسب و کاری را راه اندازی می کنند (و احتمالا شما یکی از آنها هستید) به دنبال تبلیغات و معرفی خود هستند. در این بین آگهی در گوگل جایگاه خاصی دارد. این کارآفرینان پس از باز خورد اولیه از کارشان، دوست دارند که کار خود را گسترش دهند.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

معمولا این اشخاص دو نگاه دارند:

  1. تنوع در محصولات ارائه شده به مشتری
  2. افزایش بازار محصولات موجود

معمولا گزینه اول کار سختی است و نیاز به هزینه و زمان دارد. درست مثل کار اولی که شما راه اندازی کردید. اما برای گزینه ی دوم راه حل های مختلفی وجود دارد . با توجه به تغییرات سریعی که در جامعه اتفاق می افتد، اینترنت گزینه خوبی است و از آن مهمتر:

گوگل ادوردز!

به جای سرمایه گذاری در تجارتی که هیچ ایده ای از آن ندارید و یا حتی ایده دارید و نیاز به هزینه و زمان دارد، فروش خود را از طریق آگهی دادن در گوگل دو یا حتی چند برابر کنید. گوگل غول چراغ جادویی است که به شما کمک می کند به این هدف خود برسید.

آگهی در گوگل؛ بهترین روشی که می توانید به سراغ آن بروید

اگر یکی اشخاص بالا که درباره آن حرف زدیم بخواهد سرمایه خود را چند برابر کند می تواند:

  • بیش از هزار ساعت صرف یادگیری پیچ و خم های کار جدیدی بکند و امیدوار باشد که بتواند بسیار راحت سرمایه خود را چند برابر کند که صرف نظر از ریسکی که دارد، زمان بر و هزینه بر است.
  • حدود 30 ساعت صَرف آموزش تبلیغات در گوگل کند و در حدود ۱۰ میلیون تومان برای تبلیغات گوگل خود سرمایه گذاری کند تا 40 میلیون تومان سود کند.
  • هیچ کاری نکند و به روند کاری خود ادامه دهد تا رقبا با بهره گیری از این روش های جدید او را حذف کنند!

به نظر شما کدام یک از روش های بالا بهتر است؟

به طور حتم روش دوم!

من در این مقاله قصد دارم که کلیاتی را در رابطه با نحوه آگهی دادن در گوگل برایتان بازگو کنم تا موضوع برای شما شفاف تر گردد. اگر فکر می کنید موفقیت بدون دانش و تخصص و بهره گیری از ابزارهای جدید میسر می شود ، لطفا از خواب بیدار شوید!

با خدمات تبلیغات در گوگل ما آشنا شوید.

بزرگترین مسئله در کسب و کار ها برای آگهی دادن بازخورد است! همه کسب و کارها به دنبال این هستند که از هزینه ای که بابت تبلیغات می کنند بازخورد بگیرند و افزایش در فروش و سود را ببینند.

در یک مثال ساده آن را توضیح می دهم:

اگر شما 500 هزار تومان برای برای پخش آگهی در گوگل برای کسب و کار خود هزینه کنید، شاید در قدم اول این توقع را داشته باشید که حداقل به میزان 900 هزار تومان سود حاصل از فروش محصولات شما افزایش یابد. در واقع در اینجا شما به 400 هزار تومان سود خالص از استفاده از آگهی در گوگل دست پیدا کرده اید.

به دست آوردن چنین سودی که از آگهی گوگل حاصل می شود چیز عجیبی نیست و اگر شما بتوانید کار با آگهی گوگل را به درستی یاد بگیرید، به دست آوردن سود های چندین برابر (همان جوری که احتمالا در ذهن شما است) کاملاً معقول و قابل دست یابی است.

آگهی در گوگل چیست؟

آگهی گوگل (Google AdWords) یک ابزار آنلاین برای پخش آگهی است که به صاحبان کسب و کار اجازه می دهد تا برای رقابت کردن با رقبای خود، تبلیغ خود را در نتایج جستجوی گوگل نمایش دهند. این نوع از پخش آگهی بر اساس کلمات کلیدی که کاربران جست و جو می کنند و تاریخچه جستجوهای پیشین آنها نمایش داده می شود که هر کدام از این لینک ها به یکی از صفحات وب سایت مورد نظر (landing page) می تواند لینک شود.

آگهی گوگل به تجارت ها این امکان را می دهد تا در ابتدا برای آگهی خود بودجه مشخصی تعریف کنند و زمانی این مبلغ از حسابشان کم می شود که کاربران بر روی لینک آنها در نتایج جستجو کلیک کنند. پخش آگهی در گوگل بر روی کلمات کلیدی متمرکز می کند. به این ترتیب که کسب و کار های مختلف می توانند با استفاده از کلمات کلیدی دلخواهشان یک آگهی را ایجاد کنند تا کاربران هنگام جستجوی آن کلمات کلیدی، این آگهی را ببینند.

آگهی گوگل معمولاً در قسمت بالا، چهار رتبه یا قسمت پایین، سه رتبه نتایج جستجوی طبیعی نشان داده می شوند. در پایین این آگهی ها معمولاً عبارت “Ad” را می توانید ببینید. کاربران با کلیک بروی این لینک ها مستقیماً به وب سایت اصلی منتقل می شوند.

تعاریف موجود در گوگل ادوردز

موتورهای جستجوگر دیگری مانند Yahoo یا Bing هم امکان تبلیغ دارند، اما مزیت هایی که گوگل به مشتریان خود می دهد باعث شده انتخاب اول کاربران برای دادن آگهی باشد. بنابراین هنگامی که مردم از بازاریابی موتورهای جستجوگر (SEM) صحبت می کنند، منظورشان پخش آگهی در گوگل است.

شاید برای شما جالب باشد تا بدانید که بیش از 5.1 میلیون تجارت در سراسر جهان از این سرویس تبلیغاتی استفاده می کنند و هزینه های کلانی را صرف آگهی در گوگل می نمایند.

اگر بخواهیم در یک جمله خلاصه کنیم، گوگل بازاری است که کسب و کارهای مختلف با پرداخت هزینه در آن، وب سایت خود را به جایگاه بالاتری برای نمایش در نتایج جستجوی کلمات کلیدی ارتقا می دهند.

این بازار مثل یک حراجی عمل می کند. مردم برای هر کلیک کلمه های کلیدی هر کدام به تنهایی پیشنهاد قیمت می دهند، اما همیشه بالاترین پیشنهاد قیمت برنده نمی شود!

تعجب نکنید!

گوگل عامل قیمت کلمه و عامل کیفیت تبلیغ را برای ایجاد بهترین تجربه برای کاربر با همدیگر ادغام می کند که فرمول آن به شکل زیر است:

قیمت رتبه در نمایش ادوردز = قیمت کلمه * کیفیت تبلیغ

آگهی گوگل، صنعت بسیار بزرگی است و اگر هنوز وارد آن نشده اید، شرط می بندم برای استفاده از آن عجله دارید. اما حواستان باشد که استفاده از گوگل ادوردز بسیار ساده است، اما آسان نیست.

یادگیری پخش آگهی در گوگل موضوعی است که به زمان احتیاج دارد و بیشتر شرکت ها سرمایه خود را در آن از دست می دهند، زیرا برای نتیجه گرفتن به اندازۀ کافی صبور نیستند.

در این راهنما، می خواستیم شما را با گوگل ادوردز آشنا کنیم.

در انتها لازم است که نکاتی را به شما یادآوری کنم که بسیار مهم است

اول اینکه بودجه معینی را در ابتدا برای این کار سرمایه گذاری کنید. این بودجه حتی می تواند به مقدار کمی مانند 200 لیر  یا حتی کمتر باشد. دلیل این پیشنهادم این است که تا شما بازخورد را در کسب و کار خود مشاهده نکنید (نه تنها در این نوع از آگهی، بلکه در تمام روش های پخش آگهی) به آن اعتماد کامل نمی کنید.

و نکته بعدی اینکه صبور باشید. شاید بتوان گفت مهم ترین قسمت در پخش آگهی در گوگل، صبر است. اکثر افرادی که در آگهی گوگل ضرر می کنند به خاطر این است که خیلی زود ناامید می شوند (یا حتی اینکه مقدار زیادی پول را در مدت کوتاهی خرج می کنند). کمی صبور باشید زیرا این روش به زمان احتیاج دارد.

ما می توانیم در مورد نمایش آگهی در گوگل به شما کمک کنیم، با ما تماس بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر