موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

چرا امروز اینستاگرام قطع شده

چرا امروز اینستاگرام قطع شده

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 22 آبان 1400 ساعت 16:50

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آیا اینستاگرام هم فیلتر شده ؟ علت قطع شدن اینستاگرام

677.jpg

اینستاگرام

پس از فیلتر ویچت و علی رغم حواشی که در پی داشت، پیش بینی‌ها درباره مسدودسازی اینستاگرام نیز تحقق یافت و این بار بزرگ ترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس جهان به دلایل نامشخص فیلتر شد و ساعتی بعد به دلایل نامشخص رفع فیلتر شد.

به گزارش «تابناک»، پس از فیلتر شدن «ویچت / WeChat»، «اینستاگرام / Instagram» وب سایت به اشتراک گذاری تصاویر که خود را «Media Endpoints» معرفی کرده نیز امروز فیلتر شد و پس از مراجعه به این وب سایت، صفحه پیوندها یا همان صفحه مشهور فیلترینگ برای کاربران داخل کشور به نمایش در آمد تا علی رغم نقدهای فراوان به فیلتر ویچت که حتی توسط فرمانده نیروی انتظامی نیز صورت پذیرفت، این تصور پیش آید که قرار نیست مسدودسازی این نسل از شبکه های اجتماعی متوقف شود.

اینستاگرم که یکی از حلقه های رابط شبکه‌های اجتماعی بود، در اکتبر ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد و آنچنان رشد که فیس بوک در آوریل ۲۰۱۲، اینستاگرم را به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری کرد. کوین سیستورم، از بنیانگذاران اینستاگرام و مدیر عامل شرکت Fast می‌گوید: «این بزرگترین موجودیت در جهان خواهد بود.»

شبیه ترین سایت به اینستاگرام از نظر شکل اجرایی توییتر محسوب می‌شود، با این تفاوت که در توییتر متن و لینک به اشتراک می‌شود. در این شبکه اجتماعی همانند توییتر امکان فالو کردن و فالو شدن (دنبال و پیگیری کردن آخرین تصاویر آپلود شده)، کامنت گذاشتن و البته لایک کردن بود که بر جذابیت های این شبکه افزوده بود.

به آسانی ما را دنبال کنید :) کانال تلگرام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر