موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزش گرفتن ممبر رایگان

آموزش گرفتن ممبر رایگان

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 17:06

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزش گرفتن ممبر رایگان تلگرام

آموزش گرفتن ممبر رایگان می‌تواند یکی از قشنگ‌ترین اتفاقات در دنیای تلگرام باشد که همهی ادمین‌ها علاقه زیادی به اعضی رایگان دارند و دلیل آن کاملا مشخص است زیرا ممبر تلگرام پرهزینه بوده ولی در این روش هیچ هزینه ای را پرداخت نمیکنند و به راحتی می‌توانند با صرف چند دقیقه زمان و استفاده چند کلمه ساده اعضای رایگان را خیلی سریع در یافت کنند.

روش دریافت اعضای رایگان

اعضای رایگان را می‌توانید از طریق کامنت گذاری در چند وبسایت به راحتی انجام دهید و ممبرهای رایگان را دریافت کنید. در این روش می‌توانید به وبسایت‌های معرفی شده بروید و با قرار دادن کامت در پست‌های وبسایت‌های معرفی شده اعضای رایگان را دریافت کنین.

ویدیو آموزشی دریافت ممبر رایگان تلگرام :

لینک مطالب مورد نیاز برای ارسال کامنت (حتما باید انگلیسی باشه) که در ویدیو گفته شده است :

نکات مهم در مورد آموزش گرفتن ممبر رایگان تلگرام

الف- این ممبرهای رایگان با توجه با کامنت‌های شما محاصبه می‌شوند بنابراین باید در تعداد و کیفیت کامنت‌ها دقت داشته باشید.

ب- تعداد کامنت‌ها تاثیر مستقیم دارد و در نمودار زیر برای شما قابل مشاهده است.

ج- مهمترین فاکتور برای دریافت ممببر رایگان کیفیت کامنت‌های شماست که حداقل لغات باید ۵ تا ۷ لغت باشد و هرآنچه تعداد لغات افزایش یابد میزان دریافت ممبر رایگان شما نیز افزایش می‌یابد.

د- به هیچ عنوان از لینک. در کامنتها استفاده نکنین زیرا در صورت مشاهده لینک توسط مدیران جریمه می‌شوید و ممبری دریافت نمی‌کنید.

نمودار دریافت ممبر رایگان بر اساس تعداد کامنت

نوع ممبرهای رایگان

تمامی این ممبرها واقعی و اکتیو هستند که به کانال شما اضافه می‌شوند بنابراین بعد از اضافه شد افراد حتما پستگذاری کنید که موضوع کانال شما مشخص باشد و اعضای جدید با آن آشنا شوند.

منبع : free telegram members

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر