موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

حساب کاربری اینستاگرام

حساب کاربری اینستاگرام

نویسنده : سعید | زمان انتشار : 24 دی 1399 ساعت 17:09

احتمالا فراموش کردن رمز عبور حساب کاربری در اینستاگرام برای شما نیز اتفاق افتاده، اما این موضوع چندان جای نگرانی ندارد. خوشبختانه شما می توانید با سه روش رمزعبور حساب کاربری خود را دوباره بازیابی کنید.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اطلاعاتی نظیر نام کاربری، ایمیل و شماره تلفن همراه که در هنگام ایجاد اکانت اینستاگرام وارد می کنید و همچنین اتصال اینستاگرام خود به اکانت فیسبوکتان همگی می توانند در هنگام بازیابی رمزعبور به کمکتان بیایند، بنابراین اگر قصد ایجاد یک اکانت اینستاگرام را دارید و خواننده این مطلب هستید این موضوع را به خاطر بسپارید و در هنگام وارد نمودن اطلاعات خود به صحت و درستی آنها دقت کنید. در این مطلب به بازیابی رمز عبور اینستاگرام با سه روش مختلف به طور کامل اشاره می کنیم

بازیابی رمزعبور اینستاگرام از طریق ایمیل یا نام کاربری

  1. هنگام ورود به صفحه اصلی اینستاگرام همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می کنید جمله Forgot Your Login Details (مشخصات حساب کاربری را فراموش کرده اید) در زیر قسمت نام کاربری و رمز عبور قرار داده شده است. اگر نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده اید بر روی لینک Get Help Signing in کلیک کنید.
  1. در مرحله بعدی ۲ گزینه USER NAME و PHONE برای بازیابی رمز عبور وجود دارد. اگر تنها رمز عبور خود را فراموش کرده اید و هنوز اطلاعات مربوط به حساب کاربری یا ایمیل خود را به خاطر دارید در کادر User name یکی از آنها را وارد کرده و بر روی کلید Send Login Link کلیک کنید. اگر داده های ورودی شما صحیح باشد یک لینک فعال سازی به ایمیل شما ارسال می شود. با ورود به ایمیل خود بر روی این لینک کلیک کنید.
  1. در متن ایمیل بر روی کلید Reset Password یا لینکی شبیه به این کلیک کنید تا وارد بخش ایجاد رمز عبور جدید شوید
  1. در این بخش با وارد نمودن رمز عبور دلخواه جدید و تایید دوباره آن به راحتی به اکانت خود دسترسی پیدا می کنید

نکته مهم: اگر به ایمیلی که با آن در اینستاگرام ثبت نام نموده اید دسترسی ندارید یا آن را فراموش نموده اید می توانید از طریق فیسبوکتان رمز عبور خود را بازیابی کنید، اگر هم پیش تر اینستاگرام خود را به فیسبوکتان مرتبط نکرده اید می توانید از طریق شماره تلفن همراه خود این کار را انجام دهید. همچنین در صورتی که رمز عبور ایمیل خود را فراموش کرده اید نیز می توانید برای دسترسی مجدد به آن با ارائه‌دهنده سرویس ایمیل خود تماس بگیرید و گذرواژه جدید دریافت کنید. بنابراین با توجه به روش های موجود امکان از دست رفتن اکانت شما بسیار کم است. نگران نباشید!

نکته مهم دوم: در نظر داشته باشید که لینک های بازیابی رمزعبور که به ایمیل ها ارسال می شوند دارای محدودیت زمانی هستند و پس گذشت این مدت مشخص اعتبار خود را از دست می دهند و قابل استفاده نیستند. بنابراین اگر با ایمیل ارسال شده نمی توانید به بخش ایجاد رمز عبور جدید وارد شوید دوباره درخواست ایمیل بازیابی دهید. همچنین اگر لینک ارسالی بازیابی رمزعبور را در ایمیل خود مشاهده نمی کنید به قسمت هرزنامه ها نیز نگاهی بیاندازید در غیر این صورت احتمالا شما هنگام ساخت اکانت اینستاگرام ایمیل خود را اشتباه تایپ کرده اید.

بازیابی رمزعبور اینستاگرام از طریق شماره تلفن همراه

  1. شما به راحتی می توانید از طریق شماره تلفن همراهی که در هنگام ثبت اکانت در اینستاگرام وارد نموده اید رمز عبور خود را بازیابی کنید. به این منظور کافی است به جای وارد نمود ایمیل یا نام کاربری بر روی گزینه Phone کلیک کنید.
  1. در مرحله بعد باید شماره تلفن همراه مرتبط با اکانت اینستاگرام خود به همراه کد بین المللی تماس کشورتان را در کادرهای مشخص شده وارد نمایید و بر روی کلید Send Login Link کلیک کنید.
  1. پس از چند دقیقه پیامک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال می شود. تنها کافی است بر روی این لینک کلیک کنید تا وارد بخش ایجاد رمز عبور جدید شوید.

بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام از طریق فیسبوک

  1. اگر به سیم کارتی که با شماره آن اکانت اینستاگرام ایجاد کرده اید دسترسی ندارید و حتی ایمیل خود را نیز فراموش کرده اید راه سومی برای بازیابی رمزعبور اکانت اینستاگرام وجود دارد. در صفحه اصلی ورود نام کاربری و رمزعبور به جز Get Help Signing in گزینه دیگری با عنوان Log in with Facebook نیز وجود دارد. بر روی این آن کلیک کنید
  1. در مرحله بعد اطلاعات مربوط به حساب کاربری فیسبوک خود را در کادرهای مشخص شده وارد نموده و بر روی Login کلیک کنید.
  1. روی بازیابی با استفاده از فیسبوک کلیک کنید. اگر در حال حاضر به فیس‌بوک وارد نشده‌اید، از شما درخواست می‌شود به فیس‌بوک وارد شوید. Instagram اکانتی را که اخیراً به فیسبوکتان مرتبط کرده‌اید نشان می‌دهد و گزینه‌ای را برای ایجاد یک گذرواژه جدید در اختیارتان قرار می‌دهد

پژوهشگر، استاد راهنما و مشاور، مدیر گروه پژوهشی سیمیا
علاقمند به علوم حوزه پزشکی،روانشناسی، رباتیک، نجوم، محیط زیست و فناوری

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر