موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

شعار تبلیغاتی اسنپ

شعار تبلیغاتی اسنپ

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 16 خرداد 1400 ساعت 05:18

شرایطی که اسنپ و تپسی نمی توانند به شعارهای تبلیغاتی خود عمل کنند!

اتفاقی که بارها و بارها برای مسافران اسنپ و تپسی میفتد و بنظر میرسد هیچکدوم هم ترتیب اثر خاصی نمی دهند، ریشخند کردن مسافران توسط رانندگان این دو سرویس است.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

به این صورت که آنها در جاهای پرمسافر و پرازدحام مثل همین نمایشگاه الکامپ تجمع کرده و به اپلیکیشن خود اعتنایی نمی کنند و به سبک دهه قبل البته با شعاری جدید فریاد می زنند:” تاکسی به قیمت اسنپ و تپسی”

امروز دوستی می گفت وقتی به یک راننده اعتراض کردم که این قیمت پیشنهادی شما دو برابر قیمت درج شده در اپلیکیشن است، ایشان گفته اگر می تونی خوب از داخل اپ، ماشین بگیر!

اینکه برخی از ما ایرانی ها دزد و بی صفت شده ایم و می خواهیم از بیچارگی آدم ها پول در بیاوریم قطعا ربطی به اسنپ و تپسی ندارد اما دو مساله بنظرم قابل توجه است:

نخست. تبلیغات این برندها با واقعیت فاصله بسیار دارد. در این شرایط هرچه تبلیغ خلاق تر و اثرگذار تر، میزان دلخوری از برند بیشتر

یکی در تبلیغش می گوید از آرژانتین تا پاکستان ۵ تومن
دیگری در همین نمایشگاه گوریلا مارکتینگ با پیام راحتی راه انداخته ولی از ایجاد راحتی برای مسافرش در ۵۰۰ متر آن طرف تر عاجز است!

واقعا نمی دانم به حال این همه شعارزدگی باید گریه کردیا به آن خندید؟

دوم. نمی شد بخشی از بودجه های کلان تبلیغاتی را در بخش رضایت مشتریان هزینه کرد؟ در بیشتر موارد نگه داشتن مشتریان خیلی مهم تر از جذب مشتریان تازه است.کاش این دو برند به جای جذب مخاطب جدید و رقابت با یکدیگر به این مساله هم فکر می کردند.

لطفا شما هم نظرتان را بگویید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر