موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ممبر هوشمند تلگرام

ممبر هوشمند تلگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 11 آذر 1399 ساعت 00:27

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ممبر اختیاری پاپ آپ ممتاز برتر

ممبر اختیاری پاپ آپ ممتاز

ممبر اختیاری پاپ آپ بانوان

  • در خدمات افزایش ممبر تلگرام به شماره موبایلهایی که در نرم افزار تلگرام ثبت شده است و تلگرام روی این شماره ها فعال شده و قابل استفاده است، ممبر تلگرام می نامند.
    افزایش ممبر تلگرام ممکن است فیک (تقلبی و جعلی) یا واقعی (دارای کاربر حقیقی و واقعی) باشد اما درهر حال چه فیک و چه واقعی، نرم افزار تلگرام آنها را جز و اعضای تلگرام به حساب می آورد.

    در خدمات افزایش ممبر یا همون اعضای تلگرام ، شماره موبایل هایی که نرم افزارهای آنلاین با میل و اراده صاحب آن روی گوشی نصب شده اند و مورد استفاده قرار میگیرند ، ممبر واقعی هستند.
    این خطوط دارای اعتبار در نرم افزارهای اجتماعی آنلاین نظیر تلگرام ، وایبر و … میباشند به این دلیل که یک شخص حقیقی در حال استفاده و فعالیت در نرم افزارهای نصب شده روی این خطوط در فضای مجازی است.

    در خدمات افزایش ممبر یا اعضای تلگرام ممبر فیک یا ممبر مجازی یا ممبر آفلاین به شماره های مجازی گفته میشود که در واقع فقط شماره هستند و کاربری ندارند. به معنی دیگر هیچ شخص حقیقی یا حقوقی با این شماره ها کار نمیکند و برنامه هایی که با این شماره ها فعال هستند توسط هیچ کسی دیده و استفاده نمیشوند. و در واقع غیر واقعی هستند
    اکثر این شماره ها مجازی و غیر ایرانی و مربوط به کشورهای دیگر هستند و سیمکارت ندارند که توسط برخی سایت های خارجی بفروش میرسند. این خطوط اغلب اشتراکی هستند و بعد از مدت معینی برای استفاده طولانی تر باید آنرا خریداری کرد. در صورت عدم خرید این خطوط به شخص دیگری واگذار خواهد شد و ارزشی در خدمات افزایش واقعی ممبر تلگرام ندارند.

    ● تبلیغ در کانال های تلگرامی پر بازدید با ترافیک بالا.
    ● تبلیغ در نرم افزاری موبایل بصورت نوتیفیکیشن ، پوش آپ و پاپ آپ.
    ● تبلیغ در وب سایت های پر بازدید با ترافیک بالا.

    ممبرهای جذب شده از طریق سرویس‌های ictiran ریزش طبیعی خودشون رو دارند و پس از ارائه‌ی سرویس و انجام تبلیغات، نگه‌داشتن ثابت ممبر‌ها در کانال بر عهده‌ی شما دوستان عزیز هستش که با ارائه‌ی مطالب و و سرویسهای مفید در کانال خود می توانید ممبرها جذب کانال خود کنید. در صورت عدم به روز نگه داشتن کانال و عدم ارائه مطالب مفید در کانال امکان ریزش ممبر ها وجود دارد و به هیچ عنوان اتضمین شده نیست.

  • افزایش ممبر اختیاری پاپ آپ بانوان در واقع اعضای خانم هایی هستند که بوسیله ارسال پیام به موبایل این افراد و یا تبلیغ در کانالهایی که فقط عضو بانوان دارند ، به صورت کاملاً اختیاری عضو کانال شما میشوند و بین 70 تا 80 درصد را بانوان تشکیل میدهند.

    افزایش ممبر ممتاز برتر ، ممبر هایی هستند که از ارسال پیام به اپلیکیشن هایی با موضوعاتی که مناسب بزرگسالان است ( مثل اپ های شخصیتها ،خلافی خودرو ، آنتی ویروس ، شرکتها ،مهندسی ، ابزار های ویژه و …) و از کیفیت بالاتری برخوردارند و با تمایل شخصی خود جذب کانال شما میشوند. ممبر ممتاز برتر بیشتر مناسب کانال های فروشگاهی و تجاری است.

    افزایش ممبر ممتاز ، ممبر اختیاری ، ایرانی و عمومی با روش جذب از طریق پاپ آپ اپلیکیشن هستند و از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

    افزایش ممبر واقعی و اجباری گروه ، اعضای واقعی هستند که از طریق لیست دوستان عضو گروه خواهند شد. این اعضاءکاملا واقعی هستند و به محض اد شدن در گروه فعال خواهند بود و دارای کیفیت خوبی هستند.

    افزایش ممبر اجباری ، اعضای واقعی هستند که بدون اطلاع و با اجبار وارد کانال شما میشوند و این اختیار را دارند که از کانال خارج شوند. اعضای وارد شده کاملا واقعی هستند و درصورت گذاشتن پست ، مطلع خواهند شد و دارای کیفیت مناسبی هستند. ماندن و یا ترک کانال این افراد مستقیما به محتویات و مطالب کانال شما مرتبط است .

    افزایش ممبر اجباری برتر ، ممبر اجباری (عضویت بدون اطلاع) و به صورت اجبار هستند که اکثرا آنلاین هستند و از اپلیکیشن های مطرح و معروف جذب میشوند و از کیفیت بالاتری برخوردارند. ماندن و یا ترک کانال این افراد مستقیما به محتویات و مطالب کانال شما مرتبط است .

  • هنگامی که شما یک پست یا مطلب در کانال تگرام ارسال میکنید، وقتی یکی از اعضا کانال آن مطلب را مشاهده میکند یک عدد به تعداد بازدید آن مطلب یا پست اضافه میگردد که به آن بازدید یا ویو گفته میشود.
    هر چه پست های یک کانال سین بیشتری خورده باشد، یعنی آن کانال معتبرتر و اعضای آن واقعی هستند و مدیران کانالهای تلگرام با ترفند سین زدن رایگان و پولی سعی میکنند تا این اعتبار را برای کانال خود افزایش بدهند.

    تعداد بازدید یا ویو پست ها در کانال نقش مهمی در اعتبار یک کانال تلگرام دارد بطوری که یکی از دغدغه های هر کانال تلگرام ، تعداد بازدید اعضای آن است که میتواند در جذب آگهی و کسب درآمد بسیار مؤثر باشد.
    بعضی از کانالهای تلگرام برای اینکه این عدد را بالا ببرند از بعضی از کانالها و افراد میخواهند که با کانال آنها همکاری کنند و پست های خود را در اختیار آنها قرار میدهند تا افراد با انتشار آن در گروهها و کانالهای خود این عدد را بالا ببرند و ضمن کمک به افزایش ممبر کانال تعداد بازدید پست ها را افزایش دهند.

shadow-2.png

 فقط با پرداخت 25 هزار تومان صاحب پنل افزایش ممبر و بازید تلگرام به همراه خدمات دیگر شبکه های اجتماعی در قالب یک سامانه واحد و یکپارچه شوید.

ممبر و بازدید تلگرام / فالوور اینستاگرام / تبلیغات نوتیفیکیشن / تبلیغات پاپ آپ / ارسال ایمیل تبلیغاتی

بعد از ثبت نام و خرید  و فعال سازی سامانه ، میتوانید جهت انجام تبلیغات مرتبط خود، سرویس مورد نظر خود را انتخاب ، خرید و فعال نمایید و به راحتی ثبت سفارش نمایید.

لازم به ذکر است که تعرفه های انجام سفارشات به صورت شناور و متغیّر میباشد بدین صورت که هر چه تعداد سفارش شما بالاتر باشد تعرفه انجام سفارش شما هم کمتر محاسبه میگردد . جهت مشاهده تعرفه ها میتوانید از صفحه ورود به سامانه و گزینه لیست تعرفه ها اقدام نمایید .

shadow-2.png

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر