موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

وظایف شرکت تبلیغاتی

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 23 دی 1399 ساعت 11:22

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آیا می دانید یک خیاط چه کاری انجام می دهد؟

شغل خیاطی این است که یک تکه پارچه را به انتخاب شما طراحی کند. به طور مشابه، یک آژانس تبلیغاتی ایده های شما را به یک آگهی کامل صوتی و یا ویدئویی متناسب با نیازهای شما طراحی می کند.

و به همین روش ، یک تبلیغ کننده یک ایده را برای یک آگهی تبلیغاتی ارائه می دهد و در عوض آژانس تبلیغاتی یک آگهی جذاب را تولید می کند.

Advertisment%20agency-1.jpg

آژانس تبلیغاتی چیست؟

یک آژانس تبلیغاتی، سازمانی خدماتی است که متخصص در برنامه ریزی، توسعه، مدیریت و اجرای برنامه تبلیغاتی برای مشتریان است. ساخت یک آگهی یک روند طولانی دارد که شامل فعالیت متخصصان در زمینه های مختلف می باشد. آژانس های تبلیغاتی معمولا شرکت های مستقل هستند که کار کیفی ارائه می دهند و به سازمان ها یا افراد کمک می کنند تا مخاطبان مورد نظر خود را از طریق تبلیغات صوتی/ تصویری جذاب به دست آورند. آژانس های تبلیغاتی، ساخت، تحقیق، مدیریت و اجرای آگهی در سیستم عامل های مختلف رسانه ای را برای تبلیغ کننده طراحی می کنند.

وظایف آژانس تبلیغاتی

یک آژانس تبلیغاتی طیف گسترده ای از وظایف را از طریق تحقق یک ایده، تجاری سازی یک محصول یا خدمات جدید به منظور توسعه روابط عمومی سالم آغاز می کند. با این حال، برخی از عملکرد مهم آژانس تبلیغاتی عبارتند از:

  • ایده و پیام تبلیغ کننده را بپذیرد و آن را به یک ارتباط موثر و قابل توجه تبدیل کند.
  • برای افزایش فروش تلاش کند.
  • خدمات یکپارچه، حرفه ای و با کیفیت ارائه دهد.
  • رشد اقتصادی را سرعت ببخشد و آگاهی عمومی ایجاد کند.
  • بازخورد مشتریان و دیگر مخاطبان را برای بهبود در آینده جمع آوری کند.

اهمیت آژانس تبلیغاتی

یک آژانس تبلیغاتی یک راه حل یکپارچه و تا حدی مشخص، را به مشتریانش (همان تبلیغ کنندگان) ارائه می دهد. اینها واجد شرایطی حرفه ای هستند که متخصص در حوزه های مربوط به تبلیغات می باشند. به عنوان مثال، کپی رایترها (copywriters)، نویسندگان جنجالی، برنامه ریزان، محققان، فیلمسازان، مدیران و غیره

ویژگی های برجسته یک آژانس تبلیغاتی :

  • آژانس های تبلیغاتی ارتباطات اجتماعی و شبکه های بزرگ دارند.
  • استفاده بهینه از هر منبع را برای ما به وجود می آورند.
  • کار با کیفیت ارائه می دهند.
  • تا حد زیادی در هزینه ها صرفه جویی می کنند.

انواع آژانس های تبلیغاتی

بر اساس اندازه و نوع عملکرد ، موارد زیرجزء رایج ترین انواع آژانس تبلیغاتی هستند:

  • آژانس خدمات کامل: یک شرکت بزرگ بوده و دارای طیف وسیعی از تبلیغات و راه حل های بازاریابی است.
  • آژانس تعاملی: یک آژانس تبلیغاتی هوشمند است که از جدیدترین تکنولوژی های دیجیتال استفاده می کند. این آژانس ها راه حل های تبلیغاتی بسیار خلاق و تعاملی ارائه می دهند.
  • آژانس خلاق: یک شرکت کوچکتر که در خدمات تبلیغاتی خلاق متخصص است.
  • آژانس های خرید رسانه: این نوع آژانس ها مکان های تبلیغاتی و سایر کمپین ها را خرید و مدیریت می کند. همچنین برنامه زمان بندی را با رسانه ها مدیریت می کند تا آگهی را به نمایش بگذارد و آگهی را نظارت کند تا ببیند آیا در زمان مناسب پخش می شود یا خیر.
  • آژانس داخلی: یک آژانس خدمات کامل است، در داخل یک سازمان ساخته شده و برای رفع نیاز آن سازمان کار می کند.

آژانس تبلیغاتی تخصصی

برخی از آژانس های تبلیغاتی وجود دارند که تنها یک نوع خاص از خدمات تبلیغاتی را ارائه می دهند. آنها به عنوان یک موسسه تخصصی شناخته میشوند. آنها متخصصان خبره هستند. برای مثال، آژانس یک تبلیغ مالی،یک تبلیغات دارویی و تبلیغات مربوط به مسائل اجتماعی و سیاسی و غیره ارائه می دهد.

specialized_ad_agency.jpg.png

خدمات ارائه شده توسط آژانس تبلیغاتی:

یک آژانس تبلیغاتی طیف وسیعی از تبلیغات و راه حل های بازاریابی را ارائه می دهد. مهمترین آن ها عبارتند از:

  • خدمات یکپارچه تبلیغات: ارائه خدمات از طریق برنامه ریزی استراتژیک، طراحی و توسعه خلاق، تحقیق جامع و انتخاب رسانه ی مناسب برای اجرا.
  • خدمات یکپارچه رسانه ای: ارائه خدمات هم برای تبلیغ کنندگان و هم برای رسانه، از جمله رسانه های چاپی، رسانه های الکترونیکی و رسانه های دیجیتال. این یک واسطه بین تبلیغ کنندگان و رسانه است.
  • خدمات بازاریابی: مجموعه ای از راه حل های بازاریابی شامل تبلیغات، ارتقاء فروش، مبارزات انتخاباتی، تحقیقات بازار، بازاریابی محیطی، روابط عمومی و بسیاری موارد دیگر را ارائه می دهد.
  • خدمات محتوا: محتوا را برای انواع مناسبت ها، برنامه های تلویزیونی، انیمیشن ها و همچنین سرگرمی ارائه می دهد.
  • راه‌ حل های الکترونیکی: طیف وسیعی از راه‌ حل‌ های الکترونیکی را در اختیار می‌گذارد. به عنوان مثال، خدمات یکپارچه‌ سازی سیستم، بازاریابی موتور جستجو، مشاوره کسب‌ و کار الکترونیکی، مدیریت ارتباط مشتری، تبلیغات الکترونیکی و غیره .
  • خدمات یکپارچه سازی برند: اطمینان حاصل می کند که تبلیغ کنندگان و مشتریان آنها، سرویس های تبلیغاتی را با بالاترین کیفیت دریافت می کنند.

کمپین تبلیغاتی فعالیت‌ها و تکنیک هایی هستند که محصول شما را در میان مشتریان محبوب می‌سازند. از طرفی تحقیقات تبلیغاتی یک تکنیک علمی برای تجزیه و تحلیل عمیق رفتار م ...

کپی رایتینگ هنر و دانش نوشتن متن های تبلیغاتی برای کسب و کار است. نوشتن متن روزنامه، مجله، بیلبورد، رادیو، تلویزیون و... در این حوزه قرار می گیرد.

کارفرما و یا مشتری شما نیاز به دانستن مجموعه مهارت های شما دارد. راه ساده و ترجیحی برای نشان دادن مهارت های خود، نمونه کارهای است که ایجاد میکنید.

تبلیغات یک تکنیک کارآمد و موثر برای ترویج کالا، خدمات است. در حقیقت روشی از ارتباطات غیر شخصی است که در آن اطلاعات کسب‌ و کار برای مشتریان بالقوه در دسترس قرار می ...

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر