موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پذیرش تبلیغات در اینستاگرام

پذیرش تبلیغات در اینستاگرام

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 26 آبان 1399 ساعت 15:05

سوالات متداول

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پربازده‌ترین تبلیغات در اینستاگرام را با کدام مجری تبلیغات اینستاگرام می‌توانم داشته باشم؟

موبودید اولین و بزرگترین سایت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در ایران است. برندهای بزرگی از ابتدا با موبودید همکاری داشته‌اند و تاثیر این اعتماد را در کسب و کار خود دیده‌اند. هدف موبودید رونق و ارتقاء کسب و کار شماست و صداقت و شفافیت را سرلوحه کار خود قرار داده است.

چرا برای تبلیغات اینستاگرامی موبودید را انتخاب کنم؟

موبودید اولین و بزرگترین سایت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در ایران است که پیجهای اینستاگرامی بزرگی از ابتدا با موبودید همکاری دارند. بنابراین تبلیغ شما را در پیجهای اینستاگرام معتبر و پربازده قرار می‌دهد.

موبودید تبلیغات در اینستاگرام را به چه روشهایی انجام می‌دهد؟

موبودید تبلیغات در اینستاگرام را به روشهای ۱. تبلیغات بازدیدی اینستاگرام ۲. تبلیغات ساعتی اینستاگرام ۳. تبلیغات ایمپرشن اینستاگرام ۴. تبلیغات ریچ اینستاگرام و ۵. تبلیغات استوری اینستاگرام برای شما انجام می‌دهد.

آیا پذیرش تبلیغات گسترده در اینستاگرام برای موبودید امکانپذیر است؟

موبودید اولین و بزرگترین سایت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در ایران است که پیجهای اینستاگرامی بزرگی از ابتدا با موبودید همکاری دارند. بنابراین پذیرش تبلیغات گسترده در اینستاگرام برای موبودید کاملا امکانپذیر است.

تعرفه قیمت تبلیغات در اینستاگرام در موبودید چقدر است؟

موبودید نسبت به اعتبار و جایگاهی که دارد تعرفه قیمت مناسبی دارد. در صفحه هر نوع تبلیغات اینستاگرام جدول تعرفه قیمت آن وجود دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر