موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مزایای تبلیغات در اینستاگرام

مزایای تبلیغات در اینستاگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 04 بهمن 1400 ساعت 21:44

۴۰۰ میلیون کاربر، اینستاگرام یکی از در حال به رشدترین شبکه‌های اجتماعی است. با توجه به سازوکار این شبکه اجتماعی، این پلتفرم به صاحبان شرکت‌ها این فرصت را می‌دهد که مخاطبان خود را با عکس‌ها و تصاویر خیره‌کننده جذب کنند.تصاویر خیلی بیشتر از ارتباط کلامی با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کنند. تصاویر میان افکار، احساسات و ایده‌ها ارتباط برقرار می‌کند. تبلیغات هدفمند اینستاگرام (تبلیغات اسپانسر اینستاگرام) راه عالی برای دستیابی به مخاطبان هدف اینستاگرام است. این روش به مخاطبان تعیین‌شده نام تجاری‌تان را نشان می‌دهد و به آن‌ها دلیلی برای فالو کردنتان می‌دهد. 
تبلیغات اینستاگرام گزارشی دقیق ازآنچه انجام‌شده است ارائه می‌کند. بازاریابان می‌توانند دقیقاً ببینند محتوای آن‌ها با مخاطبان موردنظرشان چه‌کاری را انجام می‌دهد و کاربران چه رفتاری را نسبت به تبلیغ آن‌ها انجام می‌دهند. این آن‌ها این امکان را می‌دهد که آن‌ها تبلیغاتشان را برحسب نیازشان تغییر یا تنظیم کنند.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

شیوه های تبلیغات هدفمند در اینستاگرام

راه های مختلفی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد که برای بالا بردن مخاطبان و معروف کردن برند خود در اینستاگرام مفید است و در ادامه ما همه ی آنها را بررسی می کنیم.

۱- تبلیغ ساعتی در اینستاگرام

sati-instagram.png

تبلیغات ساعتی اینستاگرام به این صورت است که با استفاده از آن تعداد فالوور های پیجی که تبلیغ شما درون آن قرار می گیرد و مدت زمان نمایش تبلیغ را تعیین می کنید و سپس عکس و متن مورد نظر را آپلود می کنید تا بعد از تایید تبلیغات برایتان شروع شود.

۲-توضیحاتی راجع به خرید فالوور اینستاگرام

afzaesh-follower.jpg
شما میتوانید بعد از اینکه پیج برایتان طراحی شد یا خودتان پیج را ساختید هر زمانی برای افزایش فالوور های آن اقدام کنید. بهترین راه برای افزایش فالوور فعال و واقعی ایرانی فعالیت روی پیج و تبلیغات در پیج های کاملا مرتبط با کسب و کار شما شما و دریافت فالوور های کاملا هدفمند است.

۳- طراحی و ساخت پست های جذاب و اختصاصی برای پیج

post-jazab.jpg
برای پیج خود بهتر بهتر است یک استراتژی معین داشته باشید و سر ساعات دقیقی پست های جذاب و جالب بگذارید تا کاربران و مخاطبان بیشتری جذب پیج شما شوند. اگر خودتان تخصصی در این کار ندارید می توانید این کار را به یک کارشناس تولید محتوای حرفه ای بسپارید.

۴- خرید پیج اینستاگرام

ما خرید پیج آماده را به کسی توصیه نمیکنیم! زیرا این پیج ها قبلا آماده شده اند و در موضوعات مختلف و تعداد فالوور های مختلف موجود می باشند. (تنها مزیت این پیج ها تحویل فوری وقیمت ارزان آنهاست و اگر موضوع پیج قبلی با محتوای جدید شما یکی نباشند ممکن است تعداد زیادی از فالوور ها آنفالو کنند و عملا فالوور ها برایتان مفید نخواهند بود) ولی اگر موضوع پیج قبلی با موضوع شما یکی باشد یکی از بهترین و سریع ترین روش بدست آوردن فالوور فعال ایرانی با قیمت ارزان خرید پیج آماده است.

۵- تبلیغ در استوری اینستاگرام

story.jpg
تبلیغ در استوری نوع جدیدی از تبلیغات در اینستاگرام است. با روزانه ۲۵۰ میلیون کاربر، یک‌راه مؤثر برای رشد برند شما است.

نکات مهم برای موفقیت در تبلیغات اینستاگرامی


۱- تعامل با دیگران

interactive-with-customer.jpg
سعی کنید با دیگر کاربران در صفحه شخصی خود در تعامل باشید و ارتباط موثر برقرار کنید. جواب کامنت ها و سوالات آن ها را بدهید و سعی کنید به آن ها این احساس را منتقل کنید که کاربران برای شما اهمیت زیادی دارند. این کار باعث می شود بتوانید اعتماد آن ها را بیشتر جلب کنید. علاوه بر این شما میتوانید به صفحات پربازدید بروید و در بحث های آنها نیز شرکت کنید.

۲- به روز باشید

سعی کنید به حوادثی که به صورت روزانه اتفاق می افتد با انتشار یک مطلب و پست واکنش نشان بدهید. شما با این کارمیتوانید مخاطبان بیشتری جمع کرده و با آنها رابطه بهتر برقرار کنید.

۳- ایجاد انگیزه و رقابت

برای رسیدن به هدف خود که همان جذب مخاطبان بیشتر در اینستاگرام است میتوانید در صفحه خود رقابت ها و مسابقاتی را ایجاد کنید. شما با این کار مخاطبان را ترغیب می کنید که صفحه شما را دنبال کنند و همچنین صفحه شما با سرعت بیشتری به دیگر کاربران معرفی خواهد شد. با افزایش فالوئر ها شانس موفقیت شما در تبلیغات اینستاگرامی افزیش خواهد یافت.


۴- کیفیت بالای تصاویر

در اینستاگرام همیشه به دنبال انتشار تصاویر با کیفیت بالا باشید چرا که اینستاگرام یک رسانه اجتماعی تصویر محور است. به عبارت دیگر میتوان گفت در اینستاگرام این تصاویر هستند که حرف اول را میزنند و اگر میخواهید به اهداف خود در این زمینه برسید باید به دنبال معرفی کسب و کار خود با استفاده از تصاویر با کیفیت باشید.


۵- انتشار ویدئو و یک فرصت طلایی

video-player-instagram.jpg
گاهی وقتا چند دقیقه فیلم میتواند بهتر از چند صفحه متن کسب و کار شما را به دیگر کاربران معرفی کند. از این قابلیتی که اینستاگرام در اختیار شما قرار داده است برای معرفی بهتر کسب و کار خود استفاده کنید. شما با انتشار یک ویدئو کوتاه در اینستاگرام علاوه بر معرفی کسب و کار خود میتوانید به فالوئرهای خود این پیام را انتقال بدهید که پروفایل اینستاگرام شما زنده است. همچنین قابلیت دیگری در اینستاگرام به نام استوری وجود دارد که موجب میشود تصاویر و ویدئو ها بهتر دیده شوند. با استفاده از این قابلیت نیز میتوانید صفحه خود را بهتر به دیگر کاربران معرفی نمایید.


۶- قدردانی خود را نشان دهید

اینستاگرام مانند یک جاده دو طرفه است. زمانی که دیگران پیام های شما را لایک می کنند و برای شما نظر میگذراند شما نیز برای نشان دادن قدردانی خود باید چنین کاری را برای آن ها انجام دهید. این کار باعث افزایش فالوورهای شما و همچنین افزایش لایک پست های شما خواهد شد.


۷- بهترین زمان برای قرار دادن پست در اینستاگرام

پستهایی که شما در اینستاگرام قرار می دهید با توجه به ماهیتی که دارند باید در ساعات و روزهای خاصی در هفته منتشر شوند. برای مثال بهتر است در روزهای پایانی هفته از پست های سرگرم کننده بیشتر استفاده کنید. شما باید تلاش کنید که روحیات و سلایق مخاطبان خود را در اینستاگرام بشناسید و متناسب با انها پست های خود را منتشر کنید. شما باید به این نکته توجه کنید که محتوای منتشر شده از طرف شما برای چه سن و قشری جذاب هستند و این افراد بیشتر در چه ساعاتی به اینستاگرام خود سر میزنند.
هیچگاه چند پست را به صورت پشت سر هم در اینستاگرام منتشر نکنید چرا که ممکن است باعث شود که مخاطبان به شکل مزاحم به پست های شما نگاه کنند. اگر قصد قرار دادن چند پست را در یک روز دارید بهتر است فاصله زمانی را بین انتشار پست ها در نظر بگیرید برای مثال میتوانید هر چهار ساعت یکبار یکی از پستهای خود را منتشر کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر