موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تبلیغات گسترده اینستاگرام چیست

تبلیغات گسترده اینستاگرام چیست

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 06 آذر 1399 ساعت 21:26

دسته بندی: آموزش اینستاگرام - وبلاگ منتشر شده در مارس 6, 2020 نویسنده: حسن قربانی زمان مطالعه: 2 دقیقه 0 نظر به روز شده در مارس 6, 2020 instagram-extended-advertising.jpg

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

معنی تبلیغات گسترده چیه?

اگه بخوایم تبلیغات گسترده در اینستاگرام رو به یک مسابقه فوتبال تشبیه کنیم به این نتیجه می رسیم که بهترین تاکیتک حمله همه جانبست، تیمی که با تمام قوا حمله کنه همیشه برنده خواهد بود. تبلیغات گسترده به این معناست که تعداد زیادی پیج که معمولا بیش از ۵۰ پیج با میانگین اعضای ۲۰ هزار تا ۲ میلیون کاربر دارن همزمان تبلیغ شما رو در پیجشون درج می کنن.

تبلیغات بصورت پست هست یا استوری؟

این تبلیغات هم بصورت پست قابل اجرایی هست هم استوری. اگه هدف شما افزایش فالوور پیجتون هست پیشنهاد میکنیم که تبلیغات رو بصورت پست اجرایی کنید، اگه هدف شما لید گرفتن و کلیک روی لندینگ با نصب اپلیکیشن هستش تبلیغات استوری برای شما بهترین گزینه است.

محتوای تبلیغاتیم چی باشه؟

میتونه عکس، گیف با ویدئو باشه. دقت کنین که محتوای تبلیغاتی قلب ماجرای تبلیغاتی شماست. در عین حفظ کردن کلاس کاری، محتوا رو خیلی شیک انتخاب نکنید! سعی کنید در تولید محتواتون بجای استفاده از جملات طولانی از کلید واژه استفاده کنید. تبلیغات شما باید جوری باشه که مابین هزاران محتوای شیک و خوشکل اینستاگرامی به چشم مخاطب بیاد. حتما سعی کنید قبل از اجرای تبلیغات محتواتون رو تست کنید و از راندمانش مطلع بشید.

چه پیج هایی تبلیغات رو شرکت میکنن؟

انتخاب رسانه درست مشابه محتوای تبلیغاتی از اهمیت ویژه ای برخورداره. انتخاب پیج های خوبی که در تبلیغات گسترده شرکت میکنن جز به تجربه بدست نمیاد. متاسفانه تا شما به پیجی تبلیغ ندین نمیتونین متوجه بشین که این پیج ادعای خوب بودن رو داره یا اینکه خوبه و واقعا میتونه براتون راندمان داشته باشه.

چه ساعتی برای شروع تبلیغات مناسبه؟

معمولا شروع شب ها بیشترین راندمان رو در تبلیغات گسترده اینستاگرامی داره.

پیج ها چه مدت تبلیغ رو نگه می دارن؟

در بیشتر تبلیغات پیج ها ۲۴ ساعت تبلیغ رو نگه می دارن و بعد اونو از پیجشون پاک میکنن. در بعضی از تبلیغات هم قبول میکنن که تبلیغ رو ۱۲ ساعته در پیجشون قرار بدن.

پیج حین تبلیغ پرایوت باشه یا پابلیک؟

سعی کنید حین تبلیغ پیجتون رو پرایوت نگه دارید. این کار باعث میشه راندمان تبلیغ شما تا ۳ برابر افزایش پیدا کنه.

امیدوارم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشه. اگه تجربه ای در مورد تبلیغات در اینستاگرام دارید تو نظرات همین پست به اشتراک بزارید که بقیه هم استفاده کنن. موفق باشید.

آیا این مطلب را می پسندید؟

https://webdane.ir/?p=4285

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر