موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

روش تبلیغات گسترده در اینستاگرام

روش تبلیغات گسترده در اینستاگرام

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 18 دی 1399 ساعت 12:49

اگر می خواهید استراتژی های اینستاگرامتان را از نو پایه ریزی کنید، تبلیغات اینستاگرام بهترین راهی است که می توانید در پیش بگیرید. برای تبلیغات در اینستاگرام باید هزینه کنید، اما این هزینه در برابر سودی که می کنید قابل چشم پوشی است. چه اطلاعات زیادی در مورد تبلیغات در اینستاگرام داشته باشید و چه در این زمینه تازه کار باشید؛ در این راهنما مطالب مفید و نکات قابل تاملی برای شما گردآوری کرده ایم. در نهایت اما تبلیغات گسترده در اینستاگرام موضوع اصلی بحث ماست.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

راهنمای تبلیغات گسترده در اینستاگرام

بیش از یک میلیارد کاربر در اینستاگرام وجود دارد. این افراد به طور میانگین روزانه 53 دقیقه از وقت خود را پای این پلتفرم صرف می کنند. این یعنی شما با حجم فزاینده ای از افراد مواجه هستید که ممکن است با کسب و کار شما ارتباط داشته باشند و یا به آن علاقمند شوند. پس تصمیم عاقلانه ای خواهد بود اگر بخواهید در بر سر راه این افراد قرار بگیرید و برند خودتان را به آنها بشناسانید. تبلیغات در اینستاگرام بهترین روش برای رسیدن به این مقصد است اما آیا هر نوع تبلیغی برای شما سودآور خواهد بود؟ پاسخ نه است ولی چه باید کرد؟ در این حالت نیاز دارید که هوشمندانه عمل کنید و با یک تیر چند نشان بزنید. ما در اینستاگرام به این کار تبلیغات گسترده می گوییم. حال به چند سوال پاسخ دهید: آیا تفاوتی بین تبلیغات عادی و تبلیغات گسترده قائل هستید؟ آیا می دانید تبلیغات گسترده چه مزیت هایی برای شما دارد؟ آیا توانایی و یا دانش لازم برای اجرای یک تبلیغ گسترده را دارید؟ ذیل این عنوان یعنی راهنمای تبلیغات گسترده در اینستاگرام می خواهیم به این سوالات پاسخ بدهیم.

نشانت، مجری تبلیغات گسترده در اینستاگرام

گفتیم که داشتن دانش و تخصص در بحث تبلیغات بسیار مهم است. هیچ کسب و کاری نمی تواند ادعا کند که بودجه ای لایتنهایی برای تبلیغات دارد. از این جهت لزوم استفاده ی درست و منطقی از این بودجه بدیهی به نظر می رسد. در همین راستا شرکت های زیادی این وظیفه را بر عهده گرفتند تا با اجرای کمپین های تبلیغاتی در ابعاد گسترده به کسب و کار شما کمک کنند. شرکت نشانت یکی از این مجموعه هاست. همکاری با نشانت در زمینه ی تبلیغات گسترده چه منفعتی برای شما دارد؟

در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ پیش از این به طور مفصل صحبت کرده ایم. اینفلوئنسر مارکتینگ از رایج ترین شیوه های بازاریابی است که در بستر اینستاگرام روز به روز محبوب تر می شود. بر طبق آمار در سالهای اخیر بیشترین میزان بودجه ی تبلیغات در اینستاگرام برای این بخش صرف شده است. در اینفلوئنسر مارکتینگ شما با کمک افراد تاثیرگذار و مشهور محصول یا خدمت خود را در اینستاگرام به سایر افراد و مخاطبین هدف خود معرفی می کنید. از آنجایی که این افراد به دلیل فضای کاریشان تاثیر زیادی بر روی تصمیم فالورهایشان دارند،‌می توان گفت که این نوع بازاریابی پربازده ترین آن است. اینفلوئنسرها در ازای دریافت یک مبلغ یا یک خدمت یا محصول، تبلیغات شما را در صفحه ی خود انجام می دهند. روند کار ساده به نظر می رسد اما باید هوشمندانه عمل کنید.در همکاری با کدام اینفلوئنسر متناسب با کسب و کارتان بهترین نتیجه را از تبلیغات خود خواهید گرفت؟ یا به بیانی دیگر همکاری با هر اینفلوئنسری به نفع شما یا برندتان خواهد بود؟ در مورد نحوه ی ارتباط گرفتن با اینفلوئنسرها اطلاعاتی دارید؟

بیشتر بدانید: چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم؟

از طرف دیگر، تبلیغات با استفاده از صفحات پربازدید روش دیگری برای دیدن شدن در اینستاگرام است. این صفحات الزاما زیرمجموعه ی صفحات اینفلوئنسرها قرار نمی گیرند و ساز و کار متفاوتی دارند. آیا می توانید تشخیص دهید که وضعیت آماری و تعاملی کدام صفحه از این صفحات بهتر یا واقعی تر است؟ آیا می دانید مخاطبین هدف شما در لابلای فالورهای کدام یک از این صفحات یا اینفلوئنسرها قرار دارد؟ در نهایت آیا می دانید بهترین نرخ تبلیغات متعلق به کدام یک از این صفحات است؟  آژانس تبلیغاتی نشانت متشکل از متخصصان تبلیغات در پلتفرم اینستاگرام برای یافتن پاسخی درست به این سوال ها و ده ها سوال مشابه بستری حرفه ای برای تبلیغات در اینستاگرام فراهم کرده است. اگر به خوبی در مورد اهمیت اینفلوئنسر مارکتنیگ بعنوان یکی از موثرترین روش های تبلیغات قانع شده اید و بر اهمیت راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در صفحات پربازدید واقف هستید در ادامه در مورد خدمات نشانت بیشتر صحبت می کنیم.

روش تبلیغات گسترده در اینستاگرام

در ادامه می خواهیم تبلیغات گسترده در اینستاگرام را به روش نشانت بررسی کنیم. ذکر یک نکته در اینجا لازم است و آن اینکه نکات گفته شده در این بخش و بخش های بعدی مختص نشانت نیست. یعنی شما باید از هر کمپین تبلیغاتی گسترده کمابیش چنین انتظاراتی داشته باشید.

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین مزیت هایی که نشانت برای برگزاری کمپین های تبلیغاتی شما انجام داده،‌ فضای کاربر پسند و حرفه ای آن است. ساز و کار نشانت به این صورت است که شما با ورود به سایت نشانت و ثبت آن بعنوان یک برند تمایل خود برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی را اعلام می کنید. بعد از آن باید به ترتیب 10 مرحله ی زیر را طی کنید.

بیشتر بدانید: اینفلوئنسر کیست؟

10 مرحله ی طلایی نشانت تا رسیدن به تبلیغات گسترده در اینستاگرام

مرحله ی اول: فرمت های رایج اشتراک گذاری محتوا در اینستاگرام از دو حالت خارج نیست: پست و استوری.

  • پست می تواند شامل تک عکس، کاروسل یا پست های و ورق زدنی شامل ترکیب عکس و ویدئو، فیلم های یک دقیقه ای و گیف باشد.
  • استوری شامل ویدئوهای 15 ثانیه ای،‌ تصاویر و گیف.

مرحله ی دوم: بعد از آن مشخص می کنید که چگونه می خواهید هزینه ی تبلیغات را به اینفلوئنسر پرداخت کنید. شما می توانید این کار را با پرداخت پول، اهدای محصول یا ارائه ی خدمت و یا ترکیبی از این دو انجام دهید. در مرحله ی دوم این موضوع را مشخص می کنید.

مرحله ی سوم: در این مرحله مشخص می کنید که نام برند شما چیست. همچنین باید تصمیم بگیرید که می خواهید با کدام گروه از اینفلوئنسرها یا صفحات فعالیت کنید. بدیهی است که هر چه زمینه ی کاری آن صفحه یا اینفلوئنسر با کسب و کار شما همخوانی بیشتری داشته باشد، تبلیغ شما به افرادی نمایش داده می شود که مخاطب هدف شما هستند. دقت کنید که در اینجا نمی خواهیم اینفلوئنسر انتخاب کنیم بلکه صرفا می خواهیم دسته بندی فعالیت اینفلوئنسر را انتخاب کنیم.

مرحله ی چهارم: حال نوبت به انتخاب نامی برای کمپین تبلیغاتی می رسد. بر اساس ساز و کاری که نشانت برای برگزاری تبلیغات گسترده در اینستاگرام در نظر گرفته است، بهتر است توضیحات درستی از کسب و کار خود در این مرحله درج کنید. این کار به کارشناسان کمک می کند تا در انتخاب بهترین صفحه و بهترین اینفلوئنسر تصمیم درستی اتخاذ کنند. همچنین در این مرحله زمان شروع و پایان کمپین تبلیغاتی خودتان را مشخص می کنید. این تاریخ متناسب با اهداف بازاریابی شما تعیین می شود.

بیشتر بدانید: کپی تیک آبی اینستاگرام

مرحله ی پنجم: در این مرحله هر فایلی شامل نمونه کارها،‌نمونه تبلیغات قبلی، فایل لوگوی شما و یا هر چیزی که احساس می کنید در تبلیغات گسترده باید قید شود،‌بارگذاری می شود.

مرحله ی ششم: در این بخش شما باید کمی دقیق تر عمل کنید. تبلیغات شما در هر فرمتی که باشد در صدد است که کاربر را به یک لینک،‌ هشتگ یا آیدی در اینستاگرام هدایت کند. شما در این مرحله باید این اطلاعات را وارد کنید. بدین معنی که اینفلوئنسر(ها) یا صفحه (ها) ی مورد نظر بدانند که چه آیدی را باید منشن کنند یا چه لینکی را در بخش استوری قرار دهند.

مرحله ی هفتم: آژانس تبلیغاتی نشانت در بحث تبلیغات گسترده بسیار حساس عمل کرده است. شما می توانید اینفلوئنسر مورد نظر خود را از لحاظ جنسیت نیز متمایز کنید. انتخاب اینفلوئنسرهای ویژه ی آقایان،‌بانوان و ترکیب هر دو در محدوده ی سنی که شما تعیین می کنید، از جمله تنظیمات این مرحله است.

مرحله هشتم: در این مرحله مشخص کنید که اینفلوئنسر(هایی) که قرار است با شما همکاری کنند باید چه شرایطی را رعایت کنند؟ چه محتوایی برای شما تولید کنند؟ در صحبت با فالورهایشان در هنگام انجام تبلیغ شما چه بگویند و چه کار نکنند؟ در سیستم تبلیغات گسترده اینستاگرام نشانت برای حساسیت های شما ارزش ویژه ای قائل هستیم.

مرحله ی نهم: کار تقریبا تمام است. تمامی اطلاعاتی که طی 8 مرحله ی گذشته وارد کرده اید را از نظر بگذرانید. اگر نیاز به ویرایش است انجام دهید و دکمه ی ارسال کمپین را بزنید.

مرحله ی دهم: حال تیم کارشناسان نشانت وارد عمل شوند. کمپینی که ایجاد کردید توسط کارشناسان نشانت بررسی می شود.

بعد از طی این ده مرحله،‌ نوبت به بخش هیجان انگیز ماجرا می رسد که همان اجرار تبلیغات گسترده در اینستاگرام است. نحوه ی اجرای تبلیغات گسترده در اینستاگرام چیست؟ بخش بعدی به این موضوع اختصاص دارد.

بیشتر بدانید: چگونه فالوور اینستاگرام جمع کنیم؟

نحوه اجرای تبلیغات گسترده در اینستاگرام

طی ده مرحله ای که در بخش قبل بررسی کردیم کمپین تبلیغاتی شما ایجاد می شود. این کمپین در مرحله ی بعدی باید توسط کارشناسان نشانت بررسی شده و کمپین شما آغاز می شود. با آغاز شدن کمپین شما اینفلوئنسرهایی که پیش از این در مجموعه ی اینفلوئنسرهای نشانت قرار گرفته اند،‌در خواست شما را بررسی می کنند. با توجه با زمینه ی کاری طرفین در صورتیکه همخوانی وجود داشته باشد تعدادی از اینفلوئنسرها پیشنهادات خود را برای همکاری با شما اعلام می کنند. شما در این مرحله باید مبلغ تعیین شده توسط اینفلوئنسر را با بودجه ی خود بسنجید. در نهایت از میان پیشنهاد های ارسال شده،‌ اینفلوئنسر مورد نظرتان را برای تبلیغات گسترده در اینستاگرام مشخص می کنید.

در صفحه ای که پیش روی شما قرار می گیرد وضعیت تایید اینفلوئنسر توسط شما مشخص می شود. در این بخش همچنین می توانید اطلاعات بیشتر در مورد اینفلوئنسر منتخبتان کسب کنید. قیمت پیشنهادی اینفلوئنسر و تاریخی که او برای اجرار تبلیغ پیشنهاد داده است نیز در این بخش قابل مشاهده است.

نوبت به مهمترین بخش ماجرا می رسد و آن محتوای تبلیغ است. در تبلیغات گسترده مانند سایر انواع تبلیغات محتوای تبلیغ بسیار حائز اهمیت است. در کمپین های تبلیغاتی شما می توانید دو نوع از انواع محتوا را انتخاب کنید:

نوع اول تولید محتوا از ابتدا است. در این حال اینفلوئنسرهایی که بناست با شما همکاری کنند متناسب با برند شما به خلق محتوا می پردازند. آنها با استفاده از همین محتوا که پیرامون محصول یا خدمت شماست،‌شما را به فالورهایشان معرفی می کنند. این محتواها معمولا متناسب با هویت برند شما خواهد بود. دقت کنید که اثر بخشی این نوع از محتوا می تواند بسیار زیاد باشد چرا که مخصوص شما ساخته شده است. از طرفی به زبان مشترک اینفلوئنسر و فالورهایش است و بر تصمیم و رفتار آنها تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

بیشتر بدانید: اکسپلور چیست و چه تاثیری بر فروش و تبلیغات ما می گذارد؟!

نوع دوم اما بازنشر محتواهایی است که پیش از این تولید کرده اید. شما با توجه به نیاز های برندتان و اهداف کسب و کارتان محتواهایی در قالب های رایج متنی، عکس و ویدئو تولید می کنید. این محتوا در اختیار اینفلوئنسر قرار می گیرد تا کمپین تبلیغاتی شما در تبلیغات گسترده در اینستاگرام به واسطه ی این محتوا انجام شود. در این حالت همخوانی محتوا با فضای صفحه ی اینفلوئنسر اهمیت بسیاری دارد. به هر حال هدف تاثیرگذاری بر روی مخاطب است و فالورها با محتوایی که با مضمون آن آشنا هستند ارتباط بهتری برقرار می کنند.

محتوای کمپین تبلیغاتی شما از هر کدام از این انواع که باشد، در همین صفحه(که در مورد آن صحبت می کردیم) بارگذاری می شود. طی گفتگوهایی که بین برند و اینفلوئنسر اتفاق می افتد، اصلاحیات لازم برای محتوا در همین بخش اعمال می شود. کار زیادی برای انجام دادن باقی نمی ماند، کافیست فاکتور ارسال شده در سبد خریدتان را پرداخت کنید.

در مورد پرداخت هزینه ی کمپین همانطور که پیش از این گفته شده، سه راه پیش روی شما قرار دارد. در وهله ی اول می توانید از طریق پرداخت نقدی اجرت اینفلوئنسر را پرداخت کنید. آژانس تبلیغاتی نشانت بعنوان واسطه ی ماجرا از این اجرت درصدی بعنوان کارمزد دریافت می کند. کسب و کارهای خانگی،‌کسب و کارهای نوپا و استارتاپ هایی که قصد دارند تبلیغات گسترده در اینستاگرام انجام دهند، می توانند از تخفیف های ویژه ی نشانت بهره مند شوند. نشانت همواره حامی کسب و کارهای نوپا است علی الخصوص آنهایی که فعالیت خلاقانه ای دارند.

راه دوم برای پرداخت ارائه ی کالا یا خدمتی که انجام می دهید است. در این روش شما از محصولات و خدماتتان برای اینفلوئنسرها ارسال می کنید و آنها در ازای این کار تبلیغ شما را انجام می دهند. مثلا اگر صاحب رستوران یا کسب و کاری در حوزه ی غذا هستید، با دعوت کردن از اینفلوئنسر مزبور می توانید در فضای رستورانتان از او پذیرایی کنید. این کار باعث می شود اینفلوئنسر تجربه و احساسی که از حضور در فضای کاری شما داشته است را به فالورهایش به سادگی منتقل کند. مشابه این کار برای تمامی کسب و کارهایی که دارای محصولات یا خدمات هستند صدق می کند. در نهایت اجرت اینفلوئنسر می تواند به صورت ترکیبی از محصول و هزینه ی نقدی پرداخت شود. این در صورتی است که محصول یا خدمت شما در مقایسه با مبلغ پیشنهادی اینفلوئنسر کمتر باشد.

در نهایت تبلیغات گسترده در اینستاگرام با ساز و کار نشانت به روشی که گفته شد کلید می خورد. البته ناگفته نماند آژانس تبلیغاتی نشانت با توجه به اهداف کسب و کار شما تبلیغات گسترده شما را در قالب های مختلف ارائه می کند. در بخش بعدی می خواهیم انواع تبلیغات اینستاگرام را در تبلیغات گسترده اینستاگرام بررسی کنیم.

بیشتر بدانید: پادکست چیست

انواع تبلیغات گسترده در اینستاگرام

مجدد تاکید می کنیم که نشانت در بحث تبلیغات گسترده در اینستاگرام برای استراتژی های کسب و کار شما ارزش زیادی قائل است. شما می توانید از میان انواع تبلیغاتی که نشانت در اختیار شما قرار داده، آن را که به اهداف شما نزدیک تر است انتخاب کنید. در ادامه 5 نوع از این انواع را بررسی می کنیم:

  • افزایش آگاهی از برند یا brand awareness: در همه ی انواع تبلیغات اعم از تبلیغات اسپانسری یا sponsored و پروموشن اینستاگرام، برند اورنس یکی از اهداف عمده ی کسب و کارهاست. راه اندازی کمپین UGC و فراگیر کردن هشتگی که به کسب و کار شما مرتبط است، از جمله اهدافی است که نشانت در تبلیغات گسترده ی خود در نظر می گیرد.
  • فروش محصول یا خدمت دیگر هدف مهمی است که بعنوان کسب و کار دنبال می کنید. اینفلوئنسرهایی که در کمپین های تبلیغاتی گسترده در اینستاگرام حضور دارند، به شما کمک می کنند که محصول یا خدمت خودتان را با افراد بیشتری از جامعه ی مخاطبین هدف خود ارائه کنید.
  • برگزاری ایونت ها و همایش ها از جمله اهداف کسب و کارها علی الخصوص در حوزه ی آموزش است. شما با استفاده از تبلیغات گسترده در اینستاگرام می توانید افراد بیشتری را در همایش های خود داشته باشید. اگر اینفلوئنسر مورد نظر شما نیز به این همایش رغبت نشان داده و در آن حضور پیدا کند، نتیجه فوق العاده خواهد بود.
  • افزایش تعداد نصب اپلیکیشن نیز از اهداف کسب و کارهاست که به واسطه ی این هدف به کمپین های تبلیغاتی ورود می کنند. همانطور که می دانید امکان لینک گذاشتن در استوری برای اینفلوئنسرها و در مجموع صفحاتی که بیش از 10 هزار فالور دارند میسر است. با استفاده از این لینک شما می توانید تعداد نصب اپلیکیشنی که به تازگی منتشر کرده اید را افزایش دهید. با استفاده از کدهای utm می توانید میزان ورودی از لینک مختص به یک اینفلوئنسر را نیز ارزیابی کنید.
  • –        “صفحه را بالا بکشید” عبارت آشنای دیگری است که توسط اسنفلوئنسرها استفاده می شود. با استفاده از این روش شما می توانید از فالورهای اینفلوئنسر به نفع ترافیک سایت خودتان استفاده کنید. در این حالت هدایت این ترافیک به سمت یک لندینگ پیج حرفه ای یا گرفتن اطلاعات تماس کاربران انتخاب های معقولانه ای خواهند بود.
  • افزایش آمار یا insight دیگر هدف کسب و کارها از حضور در کمپین های تبلیغاتی است. آژانس تبلیغاتی نشانت با توجه به بررسی آمار و ارقام صفحات اینفلوئنسرها به صورت حدودی در مورد میزان impression پست تبلیغاتی شما نظراتی ارائه می کند که می توانید با توجه به آن تصمیم بگیرید. تبلیغات کلیدی و تبلیغات بازدیدی در پیج ها در همین راستا انجام می شود. برای مثال در تبلیغات بازدید در اینستاگرام شما در ازای هر 100 هزار بازدید مبلغی را پرداخت می کنید. کمپین تبلیغاتی شما تا رسیدن به این عدد ادامه پیدا می کند.

هدف شما از تبلیغات گسترده در اینستاگرام می تواند هر کدام از موارد بالا و یا ترکیبی از آنها باشد. در هر صورت آژانس تبلیغاتی نشانت برای تمامی این اهداف برنامه های ویژه ای دارد. باید گفت که خدمات نشانت به راه اندازی کمپین ختم نمی شود. پیش و پس از برگزاری این کمپین ها نیز خدمات متنوعی توسط این آژانس به شما ارائه می شود. بخش بعدی را به این موضوع اختصاص داده ایم.

همکاری با نشانت در تبلیغات گسترده در اینستاگرام چه مزایایی برای کسب و کارها دارد؟

در کنار خدمات بیشماری که تا اینجا بررسی کردیم؛ نشانت مزایای زیادی برای کسب و کارها ایجاد کرده است. برای مثال:

  1. ارتباط گرفتن با اینفلوئنسرهای مناسب کسب و کارتان به سادگی انجام نمی پذیرد. برای دسترسی به بهترین ها باید وقت و انرژی زیادی صرف کنید. نشانت فهرستی از بهترین ها را با توجه به نیاز شما در دسترستان قرار می دهد.
  2. بانک داده ی نشانت در مورد اینفلوئنسرها به قدر کافی غنی است. نشانت به طور همزمان با بیش از 2000 اینفلوئنسر در دسته بندی های مختلف همکاری می کند. این بدین معنیست که شما اینفلوئنسر متناسب با اهداف و استراتژی های کسب و کارتان را در نهایت پیدا می کنید.
  3. در همکاری با نشانت شما می توانید کنترل کاملی بر روی بودجه ی خود داشته باشید. روند پرداخت در سیستم نشانت بسیار ساده است و به دلیل مشخص بودن همه ی موارد اعم از قیمت ها و کارمزدها شما به سادگی می توانید بودجه ی خود را مدیریت کنید.
  4. کمپین تبلیغاتی شما در تبلیغات گسترده در اینستاگرام به سرعت و با دقت بالا اجرا می شود. در واقع با ایجاد کمپین در زمان بسیار کوتاهی با اینفلوئنسرهای مرتبط ارتباط می گیرید و در کوتاهترین زمان به اهداف خود از تبلیغات می رسید.
  5. اگر قرار است محتوای تبلیغ شما را اینفلوئنسرهای نشانت طراحی کنند،‌به خلاقانه بودن آن شک نکنید. این محتواهای بی نقص منطبق بر اصول هستند و شما را سریعتر از تصورتان به نتیجه می رسانند.
  6. کار شما با نشانت با به پایان رسیدن کمپین تبلیغاتی تمام نمی شود. در ادامه آمار و ارقام تحلیلی و گزارش های کاربردی از نحوه ی اجرای کمپین و نتایجی که حاصل شد در اختیار شما قرار می گیرد. این از مهمترین مزایای همکاری با نشانت در بحث تبلیغات گسترده است.

این موارد گوشه ای از مزایای همکاری کسب و کارها با آژانس تبلیغاتی نشانت است. اما نشانت چه خدماتی را به شما بعنوان کسب و کار ارائه می کند؟ در بخش بعدی در خصوص این موضوع صحبت کرده ایم.

بیشتر بدانید: آموزش ترفندهای اینستاگرام

نشانت چه خدماتی به کسب و کارها ارائه می کند؟

قبل از ورود به فاز تبلیغات در اینستاگرام بهتر است صفحه ی بیزینسی شما در اینستاگرام بهینه باشد. کارشناسان نشانت در ابتدا صفحه ی شما را بررسی می کنند و پیشنهاداتی برای بهبود پروفایل شما ارائه می کنند. از این جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با بررسی نام کاربری صفحه ی شما در صورت نیاز پیشنهاداتی برای بهبود آن متناسب با کسب و کار شما ارائه می شود.
  • بایو اینستاگرام از مهمترین بخش ها برای جذب مخاطب است. از آنجایی که در طی تبلیغات بناست افراد بیشتری از پروفایل شما بازدید کنند، بهتر است برای بهبود این بخش دقت ویژه ای صرف کنید.
  • هشتگ ها در بحث بازاریابی در اینستاگرام اهمیت ویژه ای دارد. در تبلیغات گسترده در اینستاگرام نیز به دلیل اهمیت بالای این موضوع،‌ نشانت هشتگ هایی که بیشترین ارتباط را با کسب و کار شما دارد، معرفی می کند.
  • بهترین زمان انتشار پست و زمان بندی انتشار پست ها بر اساس تقویم محتواییدر اینستاگرام با توجه به نیاز شما تدوین می شود. هدف این است که با اینکار وضعیت صفحه ی شما بهبود چشمگیری پیدا کند و از لحاظ دریافت لایک و فالور در وضعیت خوبی قرار بگیرید.
  • بررسی مخاطبان هدف و یا تارگت مارکتینگ هدف مهم دیگری است که نشانت در بخش بهینه سازی صفحه ی شما انجام می دهد. این موضوع با توجه به استراتژی های کسب و کار شما انجام می شود.

این موارد گوشه ای از خدکانت آژانس نشانت در بحث بهینه سازی پیج اینستاگرام شماست. مرحله ی بعدی قیاس صفحه ی کسب و کار شما با رقبایتان است.در ابتدای حضور شما در کمپین تبلیغاتی نشانت، کارشناسان سریعا دست به کار می شوند تا وضعیت فعلی شما را تحلیل کنند. در ابتدا نشانت حدود 3 الی 50 صفحه از صفحات رقبای شما را به دقت آنالیز می کند. در خلال این بررسی بهترین صفحاتی که به لحاظ فالور با شما اشتراک دارند برای تبلیغات گسترده در اینستاگرام و یا تبادل به شما معرفی می شوند. بر اساس اندازه ی پروژه ی شما این کار بین 3 الی 8 روز زمان می برد و البته در نهایت تصمیم گیری در هر زمینه ای با شما خواهد بود. مشاورین نشانت صرفا وظیفه ی راهنمایی و ارائه ی اطلاعات دقیق را برعهده دارند.

بیشتر بدانید: چگونه در استوری لینک بگذاریم

حال نوبت به راه اندازی و مدیریت کمپین تبلیغاتی شما می رسد. هدف از راه اندازی تبلیغات گسترده در اینستاگرام را به طور کامل بررسی کردیم. این هدف می تواند صرفا برند اورنس ، افزایش فالور، افزایش فروش و یا ترکیبی از این موارد باشد. چه چیزی بهتر از اینکه همه ی افرادی که مخاطب شما در اینستاگرام هستند از برند شما اطلاع پیدا کنند؟ بدیهی است که برای نیل به این هدف باید همواره برای کمپین های تبلیغاتی در ابعاد مختلف برنامه ریزی کنید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی نشانت هر کمپین تبلیغاتی شما را طی هفت مرحله به ثمر می رسانند:

  1. بررسی نیازهای شما از اجرای تبلیغات
  2. تعیین هدف یا اهداف شما از این تبلیغات
  3. سنجش وضعیت فعلی شما و ارائه ی پیشنهادات برای بهبود وضعیت
  4. هدفگذاری
  5. ارائه ی پیشنهادات برای اجرای بهینه ی تبلیغات و تعریف کمپین تبلیغاتی
  6. اجرای کمپین تعریف شده
  7. گزارش از وضعیت و نتایج حاصل از تبلیغات گسترده در اینستاگرام

خدمت بعدی ارائه شده توسط نشانت، به تولید محتوای این کمپین برمی گردد. محتوای تبلیغ شما باید به اندازه ای جذاب باشد تا توجه مخاطبان را به خود جلب کند. پست و استوری که برای تبلیغ خود در نظر می گیرید باید به لحاظ طراحی و قالب بندی منحصر بفرد باشد. هویت بصری در تبلیغات نقش بسیار مهمی ایفا می کند. نشانت طراحی آیکون، رنگ بندی و پست و استوری تبلیغاتی شما نیز از خدماتی است که نشانت برای شما انجام می دهد.

با بهره مندی از این خدمات می توانید تبلیغات گسترده ی خود را بهترین کیفیت انجام دهید. نشانت تضمین می کند که در نهایت از کمپین اجرا شده رضایت کامل خواهید داشت؛ همانطور که مشتریان بیشمار ما پیش از این رضایت کامل خود از کمپین های تبلیغاتی نشانت را بیان کردند. بند بعدی به بررسی کمپین های برگزار شده برای کمپانی های بزرگ و کوچک اختصاص دارد.

بیشتر بدانید: شادوبن اینستاگرامچیست و چگونه می توان از آن خارج شد؟!

نمونه تبلیغات گسترده اینستاگرام

برندهایی که در ادامه از آنها نام برده ایم تبلیغات گسترده  در اینستاگرام انجام دادند و در این کار با نشانت همکاری کردند. اهداف این برندها از برگزاری کمپین متفاوت بود اما در نهایت نتیایج رضایت بخش بود. در ادامه 5 نمونه را با هم بررسی می کنیم:

  1. برند پچ پچ تبلیغات گسترده ی خود در اینستاگرام را با هدف افزایش ترافیک وبسایت خود راه اندازی کرد. طرح تبلیغی پچ پچ از قبل آماده بود و این طرح با کمک اینفلوئنسرهای نشانت در مدت کوتاهی به اهداف خود که همان سرازیر کردن افراد به صفحه ی فرود سایت بود، رسید.
  2. کمپین بگرد تا بگردیم توسط شرکت جاباما با هدف معرفی اقامتگاه های جدید این برند انجام شد. تیم مشاوره ی نشانت با طراحی کمپین مناسب توانستند افراد زیادی را به مجموعه دنبال کنندگان این مجموعه اضافه کنند.
  3. برند گلدیران کمپین قهرمان تازه نفس را به صورت گسترده در اینستاگرام راه اندازی کرد. برای موفقیت در این کمپین نیاز به افراد تاثیر گذاری بود که کمپین را به افراد بیشتری معرفی کنند. ارتباط گیری گلدیران با این افراد از طریق آژانس تبلیغاتی نشانت حاصل شد.
  4. سالن زیبایی خانم مریم مقومی برای جذب افراد بیشتر به کسب و کار خود نیاز داشت تا افراد بیشتری از خدمات سالنش آگاه شوند. در این راه اینفلوئنسرهای حاضر در نشانت به این تبلیغات ورود کردند تا از نزدیک شاهد خدمات این سالن آرایشی باشند.
  5. امین موذن از خواننده های جوان نیاز به وایرال شدن موزیک جدیدش داشت. این کار با کمک اینفلوئنسرهای نشانت انجام شد. آنها با تهیه ی محتواهای جذاب با استفاده از این موزیک توانستند به معروف شدن آن در پلتفرم های موسیقی کمک کنند.

این 5 نمونه فهرست کوتاهی از مشتریان آژانس نشانت در بحث تبلیغات گسترده در اینستاگرام بودند. با این حال نتایج در تمامی این کمپین ها رضایت بخش بود.

سخن پایانی

راه اندازی و اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق در اینستاگرام مسیر نسبتا پیچیده ای دارد؛ البته اگر هدف موفقیت صد در صدی باشد. همه چیز بستگی به این دارد که بتوانید در بهترین زمان در بهترین مکان یعنی درست روبروی مخاطب هدفتان قرار بگیرید. باید قبول کنیم که این میزان از تسلط بر آنچه در اینستاگرام می گذرد نیازمند تجربه و تخصص است. در این راه آژانس های تبلیغاتی به کمک شما می آیند. بهترین راه برای سنجش میزان صداقت این آژانس ها، بررسی نمونه کمپین های اجرا شده توسط آنها و البته کیفیت خدماتی است که به شما ارائه می کنند. در این نوشته فعالیت های نشانت در بحث تبلیغات گسترده در اینستاگرام و روندی که در اصل باید طی شود، به شما معرفی شد. در نهایت تصمیم با شماست تا با صرف بهینه ترین بودجه، بهترین نتیجه ها را بگیرید.

سوالات متداول:

تبلیغات گسترده اینستاگرام چیست؟

تبلیغات گسترده همانطور که از نامش بر می آید، به این صورت است که تبلیغ شما به طور گسترده در صفحات پر بازدید و صفحات اینفلوئنسرها منتشر می شود. این نوع از تبلیغات به شما کمک می کند که در مدت کوتاهی به اهداف خود از تبلیغات که می تواند معروف شدن برند، افزایش فالور و یا افزایش فروش باشد برسید.

چرا پلتفرم نشانت برای تبلیغات گسترده در اینستاگرام مناسب است؟

پلتفرم اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که شما در هر لحظه بتوانید بر روند اجرای کمپین تبلیغاتی خود تسلط داشته باشید. شما در نشانت متناسب با بودجه ی خود کمپین تبلیغاتی خود را تعریف می کنید. خبر خوب اینکه کارشناسان و مشاورین زبده ی نشانت در هر مرحله در کنار شما هستند و با ارائه ی پیشنهادات بهینه شما را همراهی می کنند. این پیشنهادات از بهینه سازی اسم و عکس پروفایل تا تولید محتوای تبلیغی و انتخاب هشتگ های مناسب را شامل می شود. همچنین نشانت برای کسب و کارهای نوپا و خانگی تسهیلات ویژه تری نیز در نظر گرفته است.

موثرترین تبلیغات گسترده در اینستاگرام را با کدام منبع می توانم انجام دهم؟

آژانس های تبلیغاتی زیادی تبلیغات گسترده در اینستاگرام را انجام می دهند. آژانس تبلیغاتی نشانت یکی از آنهاست که ادعا می کند “بهترین آنهاست”. برای اثبات این مدعا کافیست با صرف زمان کوتاهی پلتفرم نشانت و خدماتی را که ارائه می کند با دیگر پلتفرم ها مقایسه کنید. در نشانت شفافیت حرف اول را می زند. این موضوع برای شمایی که می خواهید با بودجه ای معقول نتیجه ای عالی بگیرید، بهترین انتخاب است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر