موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بهترین کانال های تلگرام

بهترین کانال های تلگرام

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 26 آبان 1399 ساعت 13:58

رسانه چیکاو – پس از اینکه تلگرام از قابلیت جدید برنامه خود رونمایی کرد، شاید پیش بینی محبوبیت کانال­های تلگرام کمی سخت بود اما حالا کاربران زیادی مقداری از وقت روزانه خود را در این کانال­ها سپری کرده و تبدیل به یک منبع درآمد عالی برای ادمین­های خود شده است. با نگاهی کوتاه به تعداد اعضایی که در این کانال­ها دیدن می­کنند می­توان میزان محبوبیت آنها را فهمید. در پایین لیستی از بهترین و پرطرفدارترین کانال های فارسی زبان را مشاهده خواهید کرد.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کانال در واقع یک گروه تلگرام است که اعضای آن نمی توانند هیچ متن و یا پستی در آن ارسال کنند و این اجازه تنها در اختیار ادمین­های آن است. به همین دلیل یک رابطه یک طرفه شکل می گیرد. (چگونه دلیت اکانت تلگرام را انجام دهیم؟)

طبق آماری که تلگرام منتشر کرده است، ایران پرمخاطب ترین کشور این پیام­رسان است. همین دلیل کافی است تا بدانیم چرا شلوغ ترین کانال­های تلگرام فارسی زبان هستند. در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با محبوب ترین، پرطرفدارترین و بهترین کانال­های تلگرام آشنا کنیم. همراه رسانه چیکاو باشید.

بهترین کانال های تلگرام [تماشا کنید]

– لیستی از پرطرفدارترین و بهترین کانال تلگرام در دسته بندی های متفاوت –

بهترین کانال تلگرام در حوزه خبر

کانال تلگرام خبر فوری

تعداد اعضا: 3 میلیون 631 هزار نفر

آدرس: [email protected]

کانال تلگرام خبر فوری، که از اسم آن مشخص است که فعالیت آن در چه زمینه ای است، به یکی از بزرگترین کانال خبری در حوزه اخبار تبدیل شده است. اطلاع سریع از خبرهای جدید و داغ می تواند نقطه قوت هر کانال خبری باشد اما بسیاری از این کانال­ها در این امر شکست خورده­اند اما کانال خبر فوری توانسته با انتشار سریع اخبار کوتاه مخاطبان زیادی را به کانال خود جذب کند و به بهترین کانال تلگرام در حوزه خبری تبدیل شود.

اگر شما دنبال جایگزینی برای کانال اخبار فوری میگردید بهتر است به سراغ کانال خبری آخرین خبر بروید.

آخرین خبر ([email protected])- باشگاه خبرنگاران جوان (@yjcnewschannel)

بهترین کانال تلگرام در حوزه سبک زندگی

کانال تلگرام نیاز کام

تعداد اعضا: 1 میلیون 147 هزار نفر

آدرس: @niazcom_ir

زندگی به سبک ساده؛ نیاز کام یا کانال ترفند شما را برای داشتن یک زندگی ایده آل با روش­های مختلف آموزش می دهد. نیاز کام به شما ترفند­های ساده ای را آموزش می­دهد که بسیار کاربری است و در زندگی روزمره حتما به کار شما خواهد آمد. کانال نیاز کام تمامی اطلاعات خود را از منابع موثق گرفته و می­توانید منابع آموزش ها را مشاهده کنید. همین امر سبب شده تا نیاز کام به یکی از بهترین و پرطرفدارترین کانال تلگرام در حوزه سبک زندگی تبدیل شود.

بهترین کانال تلگرام در حوزه سرگرمی

کانال تلگرام گیزمیز

تعداد اعضا: 1 میلیون و 212 هزار نفر

آدرس: @gizmiztel

شاید دوست داشته باشید اوقات فراغت خود را با مطالب سرگرم کننده بگذرانید، پس بهترین کانالی که می­توانید مطالب سرگرم کننده­ای در آن پیدا کنید، کانال تلگرام گیزمیز است. شاید محتوای کانال همانند اسمش برای شما نیز قابل فهم باشد. کانال گیز میز با فعالیتی که در مدت طولانی در حوزه سرگرمی آغاز کرده، توانسته به رتبه بهترین کانال تلگرامی در حوزه سرگرمی دست یابد. مطمئنا شما نیز از محتوای این کانال لذت خواهید برد.

کانال جایگزین: خنده آباد ([email protected])

پرطرفدارترین کانال تلگرام در حوزه موسیقی

کانال تلگرام ملوبیت

تعداد اعضا: 3 میلیون و 634 هزار نفر

آدرس: @melobit

این روزها موسیقی به عضو جدا نشدنی زندگی روزمره همگی­مان تبدیل شده است و روزی نیست که به موسیقی گوش ندهیم. اگر شما مانند خیلی های دیگر در تلگرام به دنبال دانلود جدیدترین و داغ ترین موسیقی­ها هستید، بهتر است به سراغ ملوبیت بروید. این کانال توانسته به بزرگترین و پرطرفدارترین کانال تلگرام در حوزه موسیقی برای فارسی زبانان تبدیل شود و کاربران و یا بهتر است بگوییم ممبران زیادی را به سمت خود روانه کند. کانال ملوبیت به صورت 24 ساعته آپدیت می شود.

کانال جایگزین: دنیای ترانه (@dtaraneh)

بهترین کانال تلگرام در حوزه پزشکی

کانال تلگرام مجله پزشکی

تعداد اعضا: 1 میلیون و 765 هزار نفر

آدرس: @majalepezeshki

شاید شما نیز مانند خیلی از افراد به دنبال یک زندگی سالم هستید و علاقمند به یادگیری در حوزه پزشکی هستید. اگر وقت زیادی را در تلگرام سپری می کنید بهتر است تا سری به مجله پزشکی بزنید. مجله پزشکی شما را با با روش ها اصول­ها و اصول تغذیه­ای آشنا می کند که می­تواند زندگی سالم­تری را برای شما رقم بزند. مطالب خوب و مفید مجله پزشکی آن را به بهترین و پرطرفدارترین کانال در حوزه پزشکی تبدیل کرده است. اگر به دنبال کانال­ های دیگری در این زمینه هستید در پایین می­توانید این کانال ها را مشاهده کنید.

: کانال­های جایگزین : دکتر علی‌پور ([email protected]) – پزشک زناشویی ([email protected]) – دکتر سلامت  ([email protected]) – حقایق پزشکی (@fact_pezeshki)

بهترین کانال تلگرام در حوزه اطلاعات عمومی

کانال تلگرام مجله جالب است بدانید!

تعداد اعضا: 731 هزار نفر

آدرس: @jaleb

دنیای از دانستنی­ها؛ اگر به دنبال کانالی هستید که نکات جالبی در مورد جهان پیرامون داشته باشید، یکی از انتخاب خوب شما می تواند کانال جالب است بدانید باشد. این کانال روزانه اطلاعات جدید و سرگرم کننده­ای را به شما می­دهد که می تواند اطلاعات عمومی شما را تقویت کند. افراد زیادی هستند که در حال حاضر از این کانال استفاده می کنند. برخی از قوانین عجیب و غریبی که در این کانال وجود دارد سبب جذب مخاطب بسیار آن شده است. نمونه های دیگری شبیه این کانال می توان یافت که در پایین به آن­ها اشاره شده است.

 کانال­های جایگزین: عجایب جهان ([email protected]) – اطلاعات عمومی ([email protected])

بهترین کانال تلگرام برای خرید اینترنتی

کانال تلگرام دیجی­کالا

تعداد اعضا: 121 هزار نفر

آدرس: @digikala

کمتر کسی پیدا می شود که اسم دیجی­کالا به گوشش نرسیده باشد. دیجی کالا بدون شک بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران است که اعتماد مشتریان زیادی را جلب کرده است. حال این فروشگاه اینترنتی اخبار و جشنواره ها و اطلاعیه های خود را از طریق کانال تلگرام به کاربران تلگرامی خود می رساند. شما با عضویت در کانال تلگرامی دیجی­کالا می توانید از آخرین تخفیف ها و جشنواره ها مطلع شوید.

پرطرفدارترین کانال تلگرام در حوزه روانشناسی

کانال تلگرام اسرار روانشناسی

تعداد اعضا: 516 هزار نفر

آدرس: @asrare_movafaghiyat

اسرار روانشناسی = انرژی مثبت؛ حقیقت هایی در مورد روانشناسی وجود دارند که شما را به دنیای زیباتری هدایت می کنند. انرژی­های مثبت را باید برای همیشه در خود نگه داشت. کانال اسرار روانشناسی به شما افکار مثبت اندیشی را القا می کند. اسرار روانشناسی می تواند به شما بهترین روش­های شاد بودن را بیاموزد. شاید برای شما عجیب باشد و یا غیر قابل باور اما اسراری وجود دارد که می تواند زندگی شما را تغییر دهد. کانال اسرار روانشناسی یکی از بهترین کانال تلگرام در حوزه روانشناسی است که می تواند این هدف را محقق سازد.

پرطرفدارترین کانال تلگرام پروکسی

کانال تلگرام Proxy MTProto

تعداد اعضا: 2 میلیون و 955 هزار نفر

آدرس: @ProxyMTProto

تلگرام مدت زیادی است که در کشور ما با به دلایلی فیلتر شده است و کاربران ایرانی دیگر دسترسی به تلگرام ندارند. اما شرکت تلگرام پس از فیلترینگی که از سمت روسیه و ایران انجام شد اقدام به ارائه نسخه جدیدی کرد که فیلترینگ را دور میزند. نسخه ای که با کمک ویژگی پروکسی تلگرام در واقع یک فیلترشکن را بر روی تلگرام شما فعال کرده و تلگرام اجرا می شود. حال نسخه های جدید تلگرام این ویژگی پیشرفت کرده و به پروکسی مخصوص تلگرام تبدیل شده که با کمک آن می توان به راحتی به تلگرام چه نسخه موبایل و چه در نسخه کامپیوتر دسترسی داشت. برای این کار کافیست تا پروکسی خود را از کانال بزرگ Proxy MTProto دریافت کنید. این کانال تلگرام به صورت روزانه آپدیت می شود.

پرطرفدارترین کانال تلگرام خبرخوان اقتصادی

کانال تلگرام ایکونیتور

تعداد اعضا: 2 میلیون و 955 هزار نفر

آدرس: @econator

این روز ها که تب بازار سرمایه و سرمایه گذاری بالاست، وجود یک خبر خوان در حوزه اقتصاد می تواند برای شما بسیار مفید باشد. خبر خوان ایکونیتور با جمع آوری اخبار اقتصادی از رسانه های دیگر می تواند کانال مناسبی برای دریافت اخبار باشد و شما را از دیگر کانال های تلگرامی بی نیاز کند.

 تمامی این آمار­ها و تعداد اعضای کانال­ها در تاریخ 1399/5/23 بررسی شده است و روزانه این مقادیر تغییر می کنند. اگر شما نیز کانال­های تلگرامی بزرگی را می شناسید، خوشحال می­شویم از بخش نظرات آن­ها را معرفی کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر