موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود نمونه قرارداد اجاره تابلو تبلیغاتی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 02 اسفند 1400 ساعت 21:16

%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF%20%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%20%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88%20%D8%A8%D8%B1%D9%82.jpg

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نمونه قرارداد خرید دستگاه تابلو برق بصورت رایگان :

فایل ورد و قابل ویرایش  مربوط به قرارداد خرید دستگاه تابلو برق را می توانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود نمایید.

%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF.jpg

همچنین متن قرارداد بالا در زیر قرار داده شده است :

قرارداد خرید دستگاه تابلو برق

این قرارداد در تاریخ              فی مابین شرکت             به نمایندگی             به نشانی                               تلفن               که در این قرارداد خریدار نامیده می شود از یکطرف و شرکت                    به نمایندگی             و به نشانی                      تلفن             از طرف دیگر فروشنده نامیده می شود جهت خرید                          دستگاه تابلو برق جهت پروژه                   بشرح زیر منعقد میگردد .

ماده یک – موضوع قرارداد      

عبارتست از : خرید 2 دستگاه تابلو برق پروژه          مطابق با مشخصات فنی که به رویت فروشنده رسیده و مورد تائید                 ایشان می باشد .

ماده دو- اسناد و مدارک قرارداد

2-1- قرارداد حاضر

2-2- استعلام بهاء فروشنده بهمراه مشخصات فنی پیشنهادی

2-3- مشخصات فنی خصوصی که توسط خریدار یا نماینده خریدار به فروشنده ابلاغ میگردد و در 3 برگ پیوست قرارداد می باشد .

2-4- مشخصات فنی عمومی و استاندارد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دستورالعملهای ناظر و نماینده خریدار که فروشنده از مفاد آن مطلع می باشد و بدون ضمیمه نمودن جزء اسناد قرارداد می باشد که در صورت روشن نبودن مشخصات ضمیمه ملاک عمل خواهد بود .

2-5- نامه شماره               مورخ           در خصوص معرفی نماینده فروشنده

ماده سه – مدت قرارداد

 فروشنده یا شرکت                 متعهد میگردد که بر طبق شرایط فنی پیوست تابلوهای مورد قرارداد را حداکثر ظرف مدت 15 روز از تاریخ انعقاد قرارداد تحویل خریدار                نماید .

تبصره مدت زمان قرارداد به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد و فروشنده با علم و اطلاع از وجود کلیه مسایل و مشکلات که در مدت زمان اجرای قرارداد موثرند متعهد به انجام موضوع قرارداد حداکثر در ظرف زمان مقرر بوده است .

ماده چهار – مبلغ قرارداد 

مبلغ کلی قرارداد بر اساس پیشنهاد قیمت فروشنده مبلغ          ریال می باشد که شامل          دستگاه تابلو بشرح ذیل میباشد و هیچگونه تعدیلی به این مبلغ تعلق نخواهد گرفت .

ماده پنج – شرایط پرداخت

5-1- توافق میگردد که 50 درصد از کل مبلغ قرارداد بعنوان پیش پرداخت توسط خریدار پرداخت گردد و در ازاء آن یک فقره چک تضمین از فروشنده بعد از ابلاغ قرارداد اخذ گردد .

5-2- بعد از حمل تابلوها به کارگاه و تحویل تابلوهای فوق 50 درصد بقیه مبلغ قرارداد به فروشنده پرداخت میگردد . ضمنا چک تضمین اولیه در ازاء یک فقره چک دیگر که معادل 10 درصد مبلغ قرارداد می باشد که فروشنده به عنوان حسن انجام کار به مدت 6 ماه در اختیار خریدار خواهد داد به فروشنده مسترد می گردد .

ماده شش – تعهدات فروشنده

6-1- فروشنده موظف میباشد کلیه اجناس و لوازم مصرفی را مطابق با نظر و تایید نماینده خریدار تهیه و از بکار بردن لوازم و تجهیزات درجه 2 و مغایر با استانداردهای روز پرهیز نماید .

6-2- فروشنده مکلف به اجرای دستورات دستگاه نظارت و یا کارشناسان فنی مورد تائید خریدار به منظور تعویض لوازم و تجهیزات و همچنین رفع نواقص و تجدید و یا اصلاح کارهای انجام شده معیوب در مهلتی که تعیین می گردد می باشد و می بایست به هزینه خود نسبت به اجرای موارد فوق اقدام نماید . در غیر اینصورت خریدار بهر ترتیبی که مقتضی بداند نسبت به رفع معایب و نواقص راسا اقدام می نماید و جمع هزینه های مربوطه را به اضافه پانزده درصد بالاسری بنحو مقتضی از فروشنده کسر خواهد نمود .

6-3- چنانچه در مواردی مشخصات فنی لوازم و تجهیزات پیشنهادی مبهم و نامشخص باشد فروشنده موظف به رعایت مشخصات فنی استاندارد و مورد تایید نماینده کارفرما و خریدار می باشد .

6-4- فروشنده بدون تائید کتبی خریدار مجاز به تغییر مشخصات فنی و همچنین مارک تجهیزات مصرفی نمی باشد

6-5- تهیه کلیه اجناس مصرفی از قبیل لوازم برقی ، مکانیکی ، کنترلها و موارد مورد نیاز دیگر که بنحوی تا مرحله تحویل ، مکمل عملیات نصب و راه اندازی باشد بعهده فروشنده می باشد .

6-6- مسئول حفظ و حراست لوازم تحویلی و ابزار بعهده فروشنده می باشد .

6-7- پس از رنگ آمیزی فریم تابلوها ، تابلوها به وسیله مهندس ناظر بازدید و در صورت تائید ایشان نسبت به تجهیز آنها توسط پیمانکار اقدام خواهد شد . در صورتیکه به دلیل رنگ آمیزی ، تابلوها مورد تائید مهندس ناظر قرار نگیرد خریدار از تحویل تابلوها خودداری نموده و قرارداد خود به خود فسخ می گردد .

ماده  هفت – تغییر مقادیر کالا

کلیه لوازم و تجهیزات مصرفی جهت تکمیل و راه اندازی موضوع قرارداد طبق دستورالعمل ناظر و کارفرما با درنظر گرفتن شرایط محیطی و آب و هوایی منطقه انتخاب میگردد و فروشنده ملزم به رعایت آن می باشد .

ماده هشت – موارد فسخ قرارداد

در صورتیکه فروشنده به هر علت در ایفاء تعهدات خود قصور ورزد با حسب تشخیص خریدار یا نماینده خریدار ( مهندس ناظر ) قادر به ایفاء تعهدات خود نباشد خریدار میتواند نسبت به فسخ این قرارداد اقدام نماید .

ماده نه

این قرارداد در نه ماده و در چهار نسخه تهیه و تنظیم شده که هر نسخه حکم واحد را دارا و قابل اعتبار می باشد .

                        خریدار                                   فروشنده

همچینن می توانید از سایر فرم های قرارداد از لینک های زیر استفاده کنید :

منبع : سايت علمی و پژوهشي آسمان

--

صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

اين مطلب در تاريخ: شنبه 16 تير 1397 ساعت: 12:30 منتشر شده است


برچسب ها : نمونه قرارداد

,

دانلود رایگان قرارداد

,

نمونه قرارداد بصورت word

,

نمونه فرم قرارداد

,

دانلود رایگان فرم قرارداد

,

نمونه متن قرارداد

,

قرارداد تابلوسازی

,

نمونه قرارداد نصب تابلو

,

نمونه قرارداد ساخت تابلو تبلیغاتی

,

نمونه قرارداد پیمانکاری برق صنعتی

,

دانلود رایگان قرارداد فروش کالا

,

قرارداد ساخت تابلو چلنیوم

,

نمونه قرارداد تابلوسازی

,

متن قرارداد تابلو سازی

,

نمونه قرارداد ساخت و نصب تابلو

,

نمونه قرارداد نصب تابلو تبلیغاتی

,

نمونه فرم قرارداد تابلو سازی

,

نمونه قرارداد اجاره تابلو تبلیغاتی

,

قرارداد تابلوی تبلیغاتی

,

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر