موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تبلیغ اینستاگرام در تلگرام

تبلیغ اینستاگرام در تلگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 27 آبان 1399 ساعت 13:59

[تعداد: 4   میانگین: 5/5]

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قیمت تبلیغات در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام و تلگرام از بحث‌برانگیزترین مباحث تبلیغات است. چرا که شما به عنوان صاحب یک برند یا به عنوان یک مدیر دیجیتال مارکتینگ باید بتوانید در میان حجم عظیم کانال‌ها و پیج‌های مختلف، پربازده‌ترین‌ها با کمترین قیمت را پیدا کرده و تبلیغات خود را وایرال کنید که این کار نیازمند شناخت انواع پیج‌های تبلیغاتی در اینستاگرام و کانال‌های پربازدید در تلگرام است. علاوه‌بر این باید ادمین‌های پیج‌ها را شناخته و بتوانید با ارتباط مثبت و سازنده کمپین خود را با بهترین قیمت تبلیغات در مناسب‌ترین زمان برگزار کنید.

شاید رعایت کردن تمام این نکات کاری دشوار باشد پس چنانچه قصد برگزاری کمپین تبلیغاتی در فضای مجازی ازجمله اینستاگرام و تلگرام را دارید می‌توانید به سایت شرکت دیجیتال مارکتینگ لاوان مراجعه کنید و یا با شماره ۸۸۸۷۰۷۲۲ تماس بگیرید. 

قیمت تبلیغات تلگرام

قیمت تبلیغات در این پلتفرم وابسته به نوع تبلیغ است. در ابتدا باید ببینید که آیا می‌خواهید تبلیغات گسترده داشته باشید یا به صورت گزینشی با کانال‌های مختلف محتوای خود را وایرال کنید.

مزایا و معایب هر یک از روش‌هایی تبلیغات تلگرام:

تبلیغات گسترده تلگرام : در این حالت شما با یک نفر که در ارتباط با ۵۰ الی ۱۰۰ کانال است و محتوای شما را به طور همزمان در تمامی این کانال‌ها منتشر می‌کند. در این شرایط شما امکان انتخاب کانا‌ل‌های مد نظر را ندارید و ممکن است محتوای شما در کانال‌های غیر مرتبط و یا حتی غیر اخلاقی منتشر شود. مزیت این روش فراگیر شدن محتوای شما به طور همزمان در این پلتفرم و تبلیغات با قیمت مناسب است.

تبلیغات گزینشی تلگرام : در این حالت شما باید بانک کاملی از انواع کانال‌ها و نحوه ارتباط با آنها را داشته باشید و بر مبنی بررسی هر یک، لیست مد نظر خود را تهیه کرده و پس از ارتباط با ادمین‌ها تبلیغات خود را وایرال کنید. مزیت این روش انتخاب کانال‌ها بر مبنی مخاطبین هدف شماست و از معایب آن می‌توان به صرف زمان زیاد و قیمت بالای تبلیغات اشاره کرد.

امروزه کانال‌های تلگرامی بسیاری در این پلتفرم فعالیت دارند که به دلیل تعداد زیاد اعضای موجود در آن، در کانال خود، پست‌های تبلیغاتی هم منتشر می‌کنند. دسته‌بندی زمینه فعالیت هر یک از این کانال‌ها بسیار متنوع بوده و عبارت است از:

  • آشپزی
  • عمومی
  • اخبار: شامل اخبار اقتصادی، اجتماعی، ارزی، سیاسی و …
  • مادر و کودک
  • فان و سرگرمی
  • آرایشی و بهداشتی
  • روانشناسی
  • پزشکی
  • ورزشی
  • موسیقی
  • فیلم و …

آژانس دیجیتال مارکتینگ لاوان به واسطه سال‌ها تجربه در زمینه تبلیغات دیجیتال به بانک کاملی از مجموعه اطلاعات کانال‌های پر بازدید تبلیغاتی تلگرامی دسترسی دارد که به موجب آن توانسته در کمپین‌های مختلف، با بیشترین بازدید و مناسب‌ترین قیمت تبلیغات هدفمندی را وایرال کند.

نمونه کار تبلیغات تلگرام شرکت تبلیغاتی لاوان:

تبلیغات برند تاپ:

شرکت تاپ یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید کننده مواد شوینده است. شرکت تبلیغاتی لاوان علاوه بر طراحی سایت این برند، در پلتفرم تلگرام نیز در به منظور ترویج فرهنگ شستن دست‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا، وظیفه وایرال تبلیغات این برند را بر عهده داشت.

تبلیغات تلگرام این برند در ۲۰ کانال منتشر شد و در مجموع بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار  بازدید داشته‌ایم. مهم آنکه هزینه تبلیغات به ازای هر نفر، ۴ تومان (۴۰ ریال) برآورد شد.

هزینه تبلیغات تلگرام برند تاپ به ازای هر نفر ۴ تومان

برای مطالعه بیشتر در خصوص مشکلات پیش روی یک برند به دلیل بیماری کووید ۱۹، مقاله راه‌های برون رفت از بحران اقتصادی ناشی از ویروس کرونا را بخوانید.

تبلیغات مدیران خودرو:

وایرال تبلیغات شرکت مدیران خودرو در اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹ بر عهده آژانس دیجیتال مارکتینگ لاوان بود. در مجموع در ۴۰ کانال تلگرام بیش از ۲۵ میلیون بازدید دریافت شد و در نهایت مبلغ بازدید به ازای هر نفر کمتر از ۵ تومان (۵۰ ریال) برآورد شد.

Modiran-khodro-240x300.jpg

هزینه تبلیغات تلگرام برند مدیران خودرو به ازای هر نفرکمتر از ۵ تومان

تبلیغات Happiex

تبلیغات تلگرام برند Happiex در بهمن و اسفند ۱۳۹۸، توسط تیم تبلیغات آژانس دیجیتال مارکتینگ لاوان در ۵ کانال با بیش از ۵۰۰ هزار بازدید منتشر شد و در نهایت هزینه تبلیغات تلگرام به ازای هر نفر کمتر از ۴ تومان (۴۰ ریال) برآورد شد.

هزینه تبلیغات تلگرام برند Happiex به ازای هر نفرکمتر از ۴ تومان

happiex-1.jpghappiex-2.jpg

بهترین کانال های تلگرام

در ادامه به معرفی برخی از بهترین کانال ‌های تلگرام می‌پردازیم:

قیمت تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام نیز همچون تبلیغات تلگرام شامل انواع تبلیغات گسترده و گزینشی می‌شود. شما به عنوان صاحب یک برند یا مدیر دیجیتال مارکتینگ می‌بایست با در نظر گرفتن مزایا و معایب هر کدام، یکی از روش‌های تبلیغات را انتخاب کرده و بر مبنای آن کمپین خود را پیش ببرید و یا با یک شرکت تبلیغاتی معتبر در این زمینه همکاری داشته باشید.

نمونه کار تبلیغات اینستاگرام شرکت دیجیتال مارکتینگ لاوان:

تبلیغات برند تاپ:

تبلیغات اینستاگرام برند تاپ در خصوص کلیپ شستن دست‌ها در بحبوحه شیوع ویروس کرونا در ۱۱ پیج اینستاگرامی منتشر شد و در نهایت بیش از ۸۰۰ هزار بازدید دریافت کرد بر اساس گزارش‌های موجود هزینه تبلیغات اینستاگرام به ازی هر نفر حدود ۶٫۵ تومان (۶۵ ریال) برآورد شد.

هزینه تبلیغات اینستاگرام برند مدیران خودرو به ازای هر نفرکمتر از ۵ تومان

بهترین پیج های اینستاگرام

در ادامه به معرفی برخی از بهترین پیج های اینستاگرام می‌پردازیم:

نمونه کار تبلیغات دیجیتال تلگرام و اینستاگرام فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش

در سال ۱۳۹۸، پنج کمپین تبلیغاتی موفق تافیفتی ، بزن بریم مدرسه، باتخفیف ، عجبتخفیفی و کمپین بیستِ ۲۰ برای مجموعه فروشگاههای زنجیره‌ای افق کوروش با مدیریت شرکت دیجیتال مارکتینگ لاوان برگزار شد. تولید محتوای اینستاگرام و تلگرام و وایرال تبلیغات در هر دو این پلتفرم‌های اجتماعی نیز از مجموعه خدمات شرکت تبلیغاتی لاوان بود.

جدول تعرفه قیمت تبلیغات دیجیتال

شرحکمپین تافیفتیکمپین بزن بریم مدرسهکمپین باتخفیفکمپین عجبتخفیفیکمپین بیستِ ۲۰
تبلیغات تلگرام۱۹،۴۳۰ میلیون بازدید۱۱،۴ میلیون بازدید۲۰،۵ میلیون بازدید۱۱،۳ میلیون بازدید۱۴،۷ میلیون بازدید
تبلیغات اینستاگرام۲،۵ میلیون بازدیدحدود ۱ میلیون بازدید۴،۷ میلیون بازدیدحدود ۱ میلیون بازدید۱،۸ میلیون بازدید
بودجه تبلیغات به ازای هر بازدید۱۳ تومان۱۵ تومان۲۵ تومان۱۶ تومان۱۰ تومان

نکات مهم:

  • مبالغ فوق تا فروردین ماه ۱۳۹۹ اعتبار دارد.
  • بودجه پیج‌های اینستاگرام و کانال‌های تلگرام بر مبنای تعداد فالوئر، زمینه فعالیت، تعداد بازدید و … متفاوت است.
  • هزینه تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام به ازای هر نفر، بر اساس نوع پیج/کانالی که انتخاب می‌شود بین بازه قیمتی ۳ تومان (۳۰ ریال) الی ۸ تومان (۸۰ ریال) متغیر است.

چنانچه قصد برگزاری کمپین تبلیغاتی در فضای مجازی ازجمله اینستاگرام و تلگرام را دارید می‌توانید به سایت شرکت دیجیتال مارکتینگ لاوان مراجعه کنید و یا با شماره ۸۸۸۷۰۷۲۲ تماس بگیرید. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر