موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام

نویسنده : سعید | زمان انتشار : 09 آذر 1399 ساعت 23:50

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

instagrampage.svg

instagrampage.svg

شبکه تبلیغات در اینستاگرام ما دارای چه صفحاتی است ؟

تبلیغات در صفحات اینستاگرام و همچنین اینفلوئنسر هایی که صفحه آن ها از محتوای اخلاقی تشکیل شده و تماما دارای فالوور های واقعی هستند. شبکه تبلیغگرام به صورت بازدیدی فعالیت نموده و شما بابت میزان بازدید انجام شده از تبلیغات خود هزینه پرداخت می نمایید.

ظرفیت تبلیغگرام و انواع هدفمندی ها

در حال حاضر بیش از ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ نفر ، ایرانیان مقیم ایران از طریق صفحات عضو در شبکه تبلیغگرام در دسترس شما خواهند بود. شما کافیست محتوای موردنظر خود را آپلود نمایید و هدفمندی هایی از قبیل سن، جنسیت، منطقه جغرافیایی و … را انتخاب کنید. تبلیغگرام نسبت به هدفمندی های شما، محتوای بارگزاری شده را میان صاحبان صفحه اینستاگرامی توزیع می نماید.

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغگرام با پیاده سازی سیستم تبلیغات مزایده ای به شما این امکان را می دهد که قیمت پیشنهادی خود را برای صاحبان صفحات اینستاگرامی ارسال نمایید و آنها با توجه به ظرفیت خالی خود تبلیغات شما را منتشر می نمایند. بنابراین با قیمت دلخواهتان تبلیغات خود را منتشر می نمایید. کافیست هنگام ایجاد کمپین تعیین نمایید که بابت هر بازدید چه مبلغی پرداخت نمایید !

انواع گزارشات تبلیغات در اینستاگرام

تعداد بازدید، تعداد کلیک انجام شده روی تگ صفحه شما، تعداد کلیک انجام شده روی لینک، مناطق جغرافیایی مخاطبین تبلیغ، میزان Engagement و … را به راحتی برای هر تبلیغ خود از طریق پنل تبلیغگرام مشاهده و میزان بازدهی تبلیغات خود را اندازه گیری نمایید.

شروع تبلیغات در اینستاگرام

socia-ad.svg

تعرفه تبلیغات در تلگرام

شما می توانید مبلغی که مایل به پرداخت بابت هر بازدید تبلیغات در تلگرام را تعیین نمایید وپیشنهاد شما برای تمامی کانا‌ل‌های پربازدید و مناسب برای تبلیغات شما ارسال خواهد شد. سپس کانالهایی که مایل به نشر تبلیغات شما با قیمت تعیین شده هستند تبلیغات شما را منتشر می‌نمایند. با استفاده از این سیستم، جایگاه تبلیغاتی کانال ها پیوسته تکمیل بوده و تبلیغ کنندگان نیز با قیمت دلخواه تبلیغات خود را منتشر می نمایند.

ظرفیت شبکه تبلیغگرام در تلگرام

با استفاده از تبلیغگرام شما می توانید به بیش از ۱۰.۰۰۰ کانال تلگرامی شامل ۲۲.۵۰۰.۰۰۰ نفر ایرانی دسترسی داشته باشید. ظرفیت بازدید روزانه شبکه تبلیغات در تلگرام ما در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون بازدید روزانه می باشد.

هدفمندی های تبلیغات در تلگرام

با استفاده از شبکه تبلیغگرام می توانید دسته بندی و هدفمندی هایی اعم از منطقه جغرافیایی، سن، علاقه مندی کاربران و … را تعیین نمایید و با توجه به هدفمندی های تعیین شده تبلیغات شما برای کانال های پربازده با نزدیک‌ترین تناسب به هدفمندی های تعیین شده ارسال خواهد شد.

پیشرفته ترین گزارشات به صورت زنده

تعداد بازدید تبلیغات، کیفیت محتواهای منتشر شده، مشاهده مناطق جغرافیایی مخاطبین تبلیغ روی نقشه، تعداد کلیک های دریافت شده از هر کانال، اسکرین شات تبلیغات و … را به صورت زنده از طریق پنل تبلیغگرام و به محض انتشار تبلیغات خود مشاهده و دنبال نمایید.

شروع تبلیغات در تلگرام

socia-ad.svg

قابلیت گزارش زنده و لحظه از تمامی کمپین های تبلیغات در اینستاگرام، پیام‌رسان ها، اینفلوئنسر مارکتینگ و …

laptoppanel.png

تعداد کاربران یکتا موجود در شبکه

بازدید روزانه در تبلیغگرام

وبــلــاگ

جدیدترین اخبار، رویداد ها و مطالب تبلیغات دیجیتالی را در وبلاگ تبلیغگرام بخــوانیــد.

ادامه وبلاگ

تنها سیستم خودکار وایرال مارکتینگ در کشور

بیش از ۱۰ میلیون نمایش روزانه همراه با گزارشات زنده و خودکار

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر