موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بهترین پیج های فان اینستاگرام

بهترین پیج های فان اینستاگرام

نویسنده : معین | زمان انتشار : 19 خرداد 1400 ساعت 23:49

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
امتیاز دهی کاربران

0 (0 رای)

با شرکت در این دوره تضمین می کنم
که به درآمد بیش از حد می رسی

bannersq.png

با سلام خدمت همه ی همراهان عزیز آکادمی کلاته امروز ما با یک مقاله در زمینه پرطرفدار ترین پیج های فان و سرگرمی اینستاگرام در خدمت شما هستیم، اما قبل از اینکه وارد مبحث ارقام شویم بیایید اول از همه به این بپردازیم که چرا اصلا این ارقام اهمیت دارند؟

امروزه کسب فالور در اینستاگرام فقط به معنی یک عدد خالی نیست و ارزش و اهمیتی را دارا است که افراد روز هایی زیادی را به برنامه ریزی و ساخت روتینی برای کسب فالور بیشتر میپردازند و یا حتی دست به خرج کردن های چند صد میلیونی برای تبلیغ میزنند که با توجه به بازدهی زیاد این شبکه اجتماعی پرطرفدار چنان کار عجیب و نادرستی هم نیست.

امروزه اینستاگرام به چیزی بیشتر از یک شبکه ی اجتماعی تبدیل شده است و توانسته منبع اصلی اخبار و یا مکانی برای کسب اطلاعات برای بیشتر ما شود به همین دلیل صفحه های زیادی با انواع مختلف لحن و یا استراتژی برای جذب فالور بیشتر در اینستاگرام با هم در حال رقابت هستند.

همکاران ما در آکادمی کلاته برای شما لیست ۵ صفحه ی برتر ایرانی و خارجی فان اینستاگرامی را برای شما عزیزان آماده کرده اند که در لیست زیر می توانید آنها را مشاهده کنید.

صفحات برتر خارجی

61866433_475814569629131_8005529146631389184_n.jpg

Epicfunnypage یک پیج بسیار محبوب و فان خارجی است. این پیج افراد را ترغیب می کند تا جالبترین فیلم ها و میم های آن ها را دنبال کنند.

اکنون که این پست را می نویسیم،epicfunnypage  به عنوان یک حساب خصوصی تنظیم شده است. این چیزی نیست که باید نگران آن باشید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که دکمه آبی فالوو را لمس کنید و مدت زیادی طول نخواهد کشید که آن ها درخواست شما را قبول کنند.

این پیج یکی از بزرگترین ترند های اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ است. epicfunnypage هر روز حدود ۱۰ قطعه ویدیو کوتاه با تمرکز خاصی روی بچه ها و حیوانات که کار های خنده داری انجام می دهند، منتشر می کند.

Daquan، در سال ۲۰۱۴ توسط Daquan Gesese پسر متولد کانادا به عنوان حساب meme آغاز به کار کرد. بخش عمده ای از پست های Daquan بر موضوعات مورد علاقه  متولدین دهه ۶۰ تا ۸۰ شمسی متمرکز است و به فیلم ها، نمایش ها، غذاها و چهره های عمومی / افراد مشهور / ورزشکاران / موسیقی دانان مورد علاقه آن گروه سنی اشاره دارد.

بر خلاف اکثر این حساب های برتر اینستاگرام،thefatjewish خیلی به هویت صاحب آن وابسته است. “یهودی چاق” اشاره شده در آیدی، Josh Ostrovsky، نویسنده ، بازیگر ، مدل ، شراب ساز ، کارآفرین و مشهور اینستاگرام است.

استروسکی این حساب اینستاگرام را در سال ۲۰۰۹ ایجاد کرد، اما در سال ۲۰۱۳ پس از آنکه وی ویدئویی از پارتیشن Soul Cycle منتشر کرد، مانند ویروس پخش شد.

مجله تایم اوستروسسکی را در لیست سال ۲۰۱۵ خود با عنوان ۳۰ فرد با نفوذ در اینترنت قرار داد.

مانند بسیاری از این حسابها ،thefatjewish نگاه کاملاً بی ربطی به زندگی می کند.

Sociencefeelings نیز هم اکنون حساب خود را پرایویت کرده است. اما طبق معمول، کافی است که روی دکمه فالو بزنید و منتظر تایید بمانید. اگر پست های احساسی که احساسات شما را هدف می گیرند را دوست دارید، پس بایدsociencefeelings برای شما ایده آل باشد.

یک حساب خصوصی دیگر،couplesnote است که دارای پست ها و نقل قول های معروف مربوط به روابط عاطفی است. تمام میم های آن بر عشق و روابط متمرکز است.

بدون شک در رتبه اول معروف ترین پیج های فان اینستاگرام، حسن ریوندی با ۱۴ میلیون فالوور جای می گیرد. حسین ریوندی استندآپ کمدین و مجری معروف ایرانی است که بیشترین میزان دنبال کنندگان در اینستاگرام را در بین ایرانیان دارد.

حسن ریوندی فعالیت خوبی در اینستاگرام دارد و ویدیو های فان او می تواند شما را به خنده آورد.

102259181_388909298708333_6616734476887996754_n.jpg

پویان ان آر و رفقای او یک اکیپ در اینستاگرام هستند که ویدیو های دوربین مخفی و خنده دار را در ماشین ضبط می کنند. ویدیو های دوربین مخفی پویان در اینستاگرام از وایرال و محبوب ترین ها هستند. کانال یوتیوب آن ها نیز محبوب است و تعداد زیادی از افراد کانال یوتیوب آن ها را دنبال می کنند.

89735808_2605619563053392_8491136381253320704_n.jpg

حامد آهنگی، استندآپ کمدین معروف ایرانی است که ویدیو های اینستاگرام او نیز جنبه فان و سرگرمی زیادی دارد.

امیرمهدی ژوله فیلم‌نامه‌نویس، هنرپیشه و روزنامه‌نگار ایرانی است. وی از نویسندگان سریال‌های طنز مهران مدیری نیز می‌باشد. ژوله در جهت تولید ویدیو های فان در اینستاگرام محبوبیت بالایی کسب کرده و با نزدیک سه میلیون فالوور، در این زمینه یکی از موفق ترین ها محسوب می شود.

80374091_1601789693308241_786067826501746688_n.jpg

از آنجا که ویدیو های فان و سرگرمی در بین ایرانیان از جایگاه ویژه ای برخوردار است، پیج های زیادی نیز در این حوزه به وجود آمده اند. ببین فانی یکی از معدود پیج های فان ایرانی اینستاگرام است که در این حوزه موفق شده است.

پایان

ممنون که در این سری از مقاله های برترین صفحه های اینستاگرام ما را همراهی کردید. از اینکه توانسته میزبان شما عزیزان باشیم خدا را شاکریم و امیدواریم که توانسته باشیم لایق وقت و توجه شما بوده باشیم. مانند همیشه منتظر نظرات شما و پیام های شما عزیزان در بخش نظرات سایت هستیم . به امید اینکه بتوانیم باری دیگر میزبان شما باشیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر