موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

گزینه تبلیغ در اینستاگرام چیست

گزینه تبلیغ در اینستاگرام چیست

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 30 دی 1399 ساعت 15:13

العالم - گوناگون

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان می باشد که قابلیت ایجاد بیزینس پیج را به صاحبان کسب و کار فراهم کرده است. آموزش پروموت در اینستاگرام یکی از اهداف صاحبان مشاغل برای رونق کسب و کار است که در این مقاله قصد داریم تا شما را با راهنمای کامل آموزش پروموت در اینستاگرام آشنا کنیم و به مزایا و معایب این سرویس بپردازیم. بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پروموشن یا پروموت در اینستاگرام چیست؟

اگر صاحب کسب و کار هستید و برای شغل خود وب سایتی دارید، اپلیکیشن پرطرفدار و محبوب اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم می آورد که یک صفحه اینستاگرام اختصاصی بیزینس پروفایل برای سایت خود ایجاد نمایید که به روش های مختلف می توانید سرویس یا خدمات کسب و کار خود را در قالب پست تبلیغاتی به کاربران اینستاگرام معرفی کنید. پروموت در اینستاگرام آپشن های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد که به عنوان مثال درج آدرس وب سایت فروشگاه بر روی پست اختصاصی را می توان عنوان کرد تا افراد از طریق آن قادر به مشاهده صفحه مورد نظر باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا قبل از آموزش پروموت در اینستاگرام، پیش نیازهای مربوط به ارسال پروموشن را بیان کنیم، بنابراین با ما در ادامه همراه باشید.

156580190928174700.jpg

پیش نیازهای پروموت در اینستاگرام

156580194624261700.jpg

حال اگر قصد دارید به ارسال پروموشن در اینستاگرام یا پروموت در اینستاگرام اقدام کنید باید پیش نیازهای مربوط را ایجاد کنید. در این رابطه ابتدا باید اکانت اینستاگرامی بیزینس پروفایل (Business Profile) ایجاد کنید و در گام بعدی باید یک اکانت فیسبوک متصل به اکانت اینستاگرام ثبت کنید که خود شما ادمین صفحه فیسبوک مربوطه باشید. حال پس از ایجاد پیش نیازهای مربوط به ارسال پروموشن یا پروموت در اینستاگرام، در بخش بعدی این مقاله راهنمای کامل آموزش پروموت در اینستاگرام را برای شما توضیح خواهیم داد.

راهنمای پروموت در اینستاگرام

پس از اینکه پیش نیازهای ارسال پروموشن را در اینستاگرام ایجاد کردید با گام های زیر می توانید به ارسال پروموت در اینستاگرام اقدام نمایید:

انتشار عادی پستی که تمایل به پروموت شدن آن دارید که آن عکس یا ویدیو تبلیغ شما خواهند شد.
سپس در پروفایل خود پست منتشر شده را مشاهده می کنید که گزینه Promote را باید لمس کنید. در این مرحله هدف از پروموشن یا تبلیغ را مطابق یکی از گزینه های زیر باید تعیین کنید:
گزینه Visit your website» هدایت کاربران به وب سایت خود
گزینه Call or visit your business» امکان برقراری تماس تلفنی کاربران اینستاگرام با شما و ثبت سفارش

حال فرض می کنیم که گزینه Visit your website را انتخاب کرده باشید و گام های بعدی را توضیح خواهیم داد.

پس از انتخاب گزینه مورد نظر به صفحه ای هدایت خواهید شد که گزینه اول با عنوان Action Button را جهت بهینه سازی استفاده نمایید و با لمس گزینه Select Button text می توانید عبارتی را به عنوان دکمه در پروموشن مورد نظر تعیین کنید. گزینه ها جهت انتخاب متن دکمه عبارتند از:
گزینه Learn More» اطلاعات بیشتر
گزینه Watch More» مشاهده بیشتر
گزینه Shop Now » همین حالا خرید کردن
گزینه Contact Us » تماس با ما

بنابراین شما با توجه به سرویسی که با پروموشن اینستاگرام قصد ارائه آن را دارید، یکی از متون را برای ایجاد دکمه قابل لمس پروموشن انتخاب نمایید.

تعیین مرحله بعد از لمس دکمه متن پروموشن اینستاگرام شما که کاربران با لمس دکمه به آن هدایت شوند مانند لینک وب سایت و شماره تماس
در این مرحله باید نوع مخاطبین مورد نظر خود را تعیین کنید که از دو روش زیر می توانید استفاده نمایید:
انتخاب گزینه Automatic» با این گزینه اینستاگرام با استفاده از الگوریتم های خاصی مخاطبینی که پروموشن شما برایشان جذابیت دارد را شناسایی خواهد کرد و تبلیغ شما را به آنها نشان می دهد.
انتخاب گزینه Customize your own» شما می توانید مخاطبین خاصی را برای مشاهده پروموشن اینستاگرام خود تعیین و انتخاب کنید که گزینه های این بخش عبارتند از:

بخش Name» انتخاب نام مناسب برای سرویس که ارائه می دهید.

بخش Locations» تعیین مناطق کاربران برای نمایش پروموشن

بخش Interests» تعیین عبارات و کلمات کلیدی متناسب با سرویس مورد نظر

بخش Age and Gender» تعیین رده سنی و جنسیت مخاطبین مورد نظر پروموت در اینستاگرام یا ارسال پروموشن در اینستا باز گردید.

حال باید به سمت پایین صفحه اسکرول کنید و در بخش Total Budget، بودجه خود را جهت تعداد بازدید کاربران اینستاگرام تعیین نمایید. در بخش Duration هم می توانید مدت زمان نمایش پروموشن را مشخص کنید سپس گزینه Next را از گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک نمایید.
پس از انجام مراحل فوق پیش نمایشی از پروموشن اینستاگرام شما نمایش داده می شود که با لمس گزینه Promot فرایند تنظیم پروموشن یا پروموت در اینستاگرام (Promote on Instagram) به پایان خواهد رسید. سپس تبلیغ مورد نظر طبق قوانین خاص اینستاگرام بررسی می شود و در صورت عدم مشکل تایید و منتشر خواهد شد که چیزی در حدود یک ساعت زمان می برد.

156580198292386200.jpg

پروموشن اینستاگرام در ایران

یکی از محدودیت های این روش مربوط به مشکل پروموت اینستاگرام در ایران است که در حال حاضر برای کاربران ایرانی این قابلیت وجود ندارد و در دسترس نیست.

156580201273313600.jpg

حذف پروموت در اینستاگرام

شاید پس از مدتی فعالیت در حالت بیزینس پیج در اپلیکیشن اینستاگرام قصد داشته باشید تا پروموت خود را حذف کنید و پیج خود را به حالت شخصی تغییر دهید که به منظور حذف پروموت در اینستاگرام می توانید با مراجعه به تنظیمات اینستاگرام و انتخاب گزینه به حساب شخصی تغییر وضعیت می دهید؟ حساب تجاری ارسال پروموت خود را به حالت شخصی برگردانید.

مزیت ها و معایب پروموت اینستاگرام

اگر با آموزش پروموت در اینستاگرام آشنا شدید باید از مزایای پروموت اینستاگرام نیز آگاهی داشته باشید که عبارتند از:

یافتن مشتریان جدید
تبلیغات در سطح وسیع
ارائه داده های آماری از بازدیدکنندگان
و...

حال این سرویس در کنار مزایایی که دارد، یک مشکل اساسی برای کاربران ایرانی اینستاگرام ایجاد کرده است که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم و آن محدودیت استفاده از این روش برای کاربران ایرانی است.

156580204357373500.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر