موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کسب درآمد به ازای نمایش تبلیغات

نویسنده : معین | زمان انتشار : 01 بهمن 1399 ساعت 10:26

کسب درآمد رایگان

برای جایگاه های تبلیغات و ارائه

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

سیستم تبلیغات کلیکی رایگان

با امکان

سایت های پربازدید

نمایش تبلیغات و پرداخت به ازای کلیک ، هر کلیک 1000 تومان

CPC , PPC , CPM بر اساس

,

نمایش آگهی برند های معتبر در سایت شما

,

تبلیغات کلیکی در ایران

تسویه حساب منظم و سریع pay per click

کسب درآمد از تبلیغات

اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد از وب سایت خود هستید، می توانید با نمایش تبلیغات در سایت خود کسب درآمد کنید. ما در این راه به شما کمک می کنیم تا بیشترین مبلغ درآمد را از جایگاه های تبلیغات سایت خود داشته باشید. نمایش تبلیغات مرتبط با موضوع فعالیت شما از برند های معتبر در سایز های مختلف بنری با امکانات مدیریتی حرفه ای ، علاوه بر رفع دغدغه جذب تبلیغات ، آسودگی خاطر شما را برای تمرکز بیشتر بر روی محتوای سایتتان فراهم می کند. نحوه کار بدین شکل است که شما با درج کدهای نمایش تبلیغات در محل های موردنظر در سایت خود ، آگهی ها را نمایش می دهید و پس از انجام کلیک توسط بازدید کنندگان و مخاطبان سایت شما ، درآمد ها بر اساس تعداد کلیک های صحیح انجام شده محاسبه و سپس به حساب بانکی شما قابل واریز خواهد بود.

چه امکاناتی برای سایت شما داریم؟

icons28.png

هدفمندی موضوعی آگهی ها با انتخاب دسته بندی موضوعی مرتبط با سایت خود ، آگهی های هماهنگ با فعالیت شما نمایش داده خواهد شد. مثال: # ورزشی # خبری و سیاسی

icons32.png

فیلتر گذاری آگهی ها چنانچه آگهی نمایش داده شده با موضوع و فعالیت سایت شما همخوانی نداشته باشد می توانید براحتی آگهی های موردنظر را فیلتر گذاری کنید تا آن آگهی در سایت شما نمایش داده نشود. مثال: # فیلتر گذاری آگهی (فروشگاه اینترنتی)

icons30.png

کدهای بهینه شده کدهای نمایش تبلیغات از نظر استاندارد نویسی بصورت Javascript + HTML طراحی شده و جهت درج در بخش های مختلف هر قالب ، بهینه سازی شده اند و علاوه بر سرعت لود بالا ، هرگز در نحوه بارگذاری محتوای سایت شما اختلال ایجاد نمی کنند.

icons29.png

ثبت دقیق کلیک ها کلیه کلیک های انجام شده بصورت دقیق در بانک اطلاعاتی ثبت شده و توسط الگوریتم های هوشمند بررسی می شوند. لازم به ذکر است در انجام تعداد کلیک ها محدودیتی وجود ندارد اما بصورت معمول در هر 24 ساعت از هر آی پی تنها یک کلیک قابل قبول می باشد.

icons31.png

تسویه حساب منظم و سریع صورتحساب درآمدها بصورت منظم و ماهانه (اولین روز هر ماه شمسی) صادر و مبلغ درآمد به موجودی شما افزوده می گردد. همچنین حداقل مبلغ درنظر گرفته شده جهت ارسال درخواست واریز 20,000 تومان می باشد. پس از ارسال درخواست واریز ، حداکثر طی 24 ساعت درآمد به حساب بانکی شما منتقل می گردد.

icons26.png

گزارش ها و تحلیل های آماری جزئیات تعداد کلیک و نمایش ، نرخ CTR ، تفکیک سایز بنر ها و گزارش هزینه ها و اطلاعات دقیق از انجام هر کلیک از جمله مواردی است که بصورت کامل و بر روی نمودار جهت آنالیزها و تحلیل جایگاه ها در اختیار شما قرار می گیرد.

تعرفه درآمد از هر کلیک

در حال حاضر در آمد هر کلیک صحیح بصورت پایه برای کلیه سایت ها و وبلاگ های نمایش دهنده 80 تومان درنظر گرفته شده است که تا 180 تومان نیز قابل افزایش است. لازم به ذکر است اعتبار سنجی سایت ها بر اساس رتبه Alexa در ایران انجام می شود که بدین ترتیب سایت های پربازدید از درآمد بیشتری برخوردار خواهند شد.

همچنین در صورتی که آگهی نمایش داده شده در سایت شما دارای یکی از هدفمندی ها (موضوعی / نوع نمایش دستگاه / موقعیت جغرافیایی) باشد به ازای هر هدفمندی مورد استفاده مبلغ 10 تومان به درآمد کلیک شما افزوده می شود.

سایت های پر بازدید

رتبه الکسا کمتر از 500 ایران

درآمد پایه هر کلیک : 150 تومان

سایت ها با بازدید متوسط

رتبه الکسا کمتر از 2,000 ایران

درآمد پایه هر کلیک : 110 تومان

سایت های کم بازدید

رتبه الکسا کمتر از 5,000 ایران

درآمد پایه هر کلیک : 90 تومان

سایر سایت ها

رتبه الکسا بیشتر از 5,000 ایران

درآمد پایه هر کلیک : 80 تومان

به عنوان مثال:
چنانچه سایت شما در ایران رتبه الکسا 300 داشته باشد بصورت پایه برای هر کلیک صحیح 150 تومان درآمد کسب می کنید. همچنین در صورتی که آگهی نمایش داده شده دارای هدفمندی های مختلفی از جمله هدفمندی موضوعی و هدفمندی نوع نمایش و موقعیت جغرافیایی نیز باشد به ازای هر هدفمندی 10 تومان به مبلغ کلیک شما افزوده می شود. پس در نهایت می توانید برای هر کلیک تا 180 تومان نیز درآمد کسب کنید.

مورد اعتماد بیش از 1000 برند معتبر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر