موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کمپین تبلیغاتی گوگل

کمپین تبلیغاتی گوگل

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 24 دی 1399 ساعت 00:44

راه اندازی کمپین گوگل ادوردز در چند گام

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در مطالبی که در زمینه ادوردز قرار میدهم، سعی بر این دارم که روش هایی را ارائه دهم که چگونه در گوگل با هزینه کمتر بازدیدکننده بیشتر داشته باشید، بازدیدکننده را به خریدار تبدیل کنید و از هر جهت کسب و کار آنلاین را سودآور تر و موثرتر کنید.

در این مقاله در چند گام، چگونگی راه اندازی اولین اکانت کمپین گوگل ادوردز را تشریح می کنم.

ساخت Campaign

برای شروع به آدرس https://ads.google.com بروید و در صورتی که اکانت توسط ما یا همکاران ما برایتان ساخته شده شما کافیست با ایمیل دسترسی خود sign in کنید و یا یک اکانت گوگل ادوردز همانند آموزشی که در سایت موجود است، اقدام به ساخت اکانت گوگل ادز کنید، سپس ادامه مراحل ساخت کمپین را ادامه دهید.

ساخت سریع اکانت گوگل ادوردز بدون نیاز به کردیت کارت

حال زمانی که وارد اکانت شدید، به قسمت campaigns رفته و بر روی دکمه + یا New Campaign کلیک کنید.

  • ابتدا نوع کمپین خود را انتخاب کنید – توصیه می کنم که برای این تست از “Search” استفاده کنید و سپس Continue را بزنید.

نکته: اگر بوجه روزانه شما به جای 150 لیر تنها 50 لیر است، منطقی است که بر روی کلمات کلیدی با هزینه پایین تر سرمایه گذاری کنید که در نتیجه تبلیغ شما بیشتر دیده خواهد شد. به دلیل محدود بودن بودجه شما، در صورت استفاده از کلمات کلیدی گران، بودجه شما به سرعت تمام و تبلیغ شما بجای نمایش در 24 ساعت تنها چندین ساعت در روز نمایش داده خواهد شد.

  • حال به صفخه ی ساخت اولین تبلیغ میرسیم

همانطور که در شکل میبینیم پارامترهای مختلفی را باید پر کنید تا یک تبلیغ ساخته شود:

  1. پارامتر Final URL : لینک صفحه ای است که میخواهید تبلیغ به آن برود را میگذارید.
  2. پارامتر های Headline 3, Headline 2, Headline 1 : هر سه ی این پارامتر ها مربوط به تیتر تبلیغ می باشند که هر کدام 30 کاراکتر می باشند، در نتیجه شما تا 90 کاراکتر اجازه ی نوشتن تیتر برای تبلیغ خود را دارید. نوشتن 2 تیتر اول الزامی است.
  3. پارامتر Path : در قسمت “Path” اگر Url صفحه ی شما https://www.ratin.agency/blog باشد،  می توانید “blog” را در قسمت اول بنویسید و در صورت نیاز قسمت دوم را نیز پر کنید.
  4. پارامتر های Description 1, Description 2 : این قسمت هم برای توضیحات تبلیغ می باشید که هر کدام 90 کاراکتر می باشند که نوشتن یک توضیح الزامی است که توصیه می شود هر دو را بنویسید.
  5. سپس دکمه Done را بزنید.

و در صورت تمایل تبلیغات دیگری را نیز بنویسید و در نهایت Save and Continue را بزنید.

تبریک میگم، اولین کمپین شما آماده شد، بر روی دکمه Continue to Campaign کلیک کنید تا وارد اولین کمپین خود شوید و اطلاعات آن را ببینید.

نحوه پرداخت هزینه ی تبلیغات

گوگل چند روش برای برداشت وجه از حساب شما پیشنهاد می کند: روش پرداخت دستی (Manual Payments) که شما در این روش قبل از نمایش تبلیغ هزینه را به گوگل پرداخت می کنید و یا روش پرداخت خودکار (Automatic Payments) که هزینه پس از نمایش تبلیغ شما از حساب بانکی برداشته می شود. (طبق تجربه، پیشنهاد ما به شما گزینه ی پرداخت نقدی می باشد، زیرا دردسر های پرداخت اتوماتیک را ندارد.)

  • وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری: چون این قسمت در ایران قابل انجام نمی باشد، شما می توانید با تماس با تیم ما از این گزینه برخوردار شوید و تبلیغ خود را راه اندازی کنید.

چیز زیادی به ذهنم نمیرسه، ولی بگم که بخاطر علاقه ای که به وب و آی تی داشتم، شغلم رو تو یه شرکت مهندسی ترک کردم و مسیر زندگیم رو به سمت کار سئو تغییر دادم و تمام تلاشم رو میکنم تا تو این کار موفق بشم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر