موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ربات تلگرام فالوور بگیر اینستاگرام رایگان

ربات تلگرام فالوور بگیر اینستاگرام رایگان

نویسنده : سعید | زمان انتشار : 13 اسفند 1400 ساعت 12:58

?

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دلایل بلاک اینستاگرام چیست؟

?با خواندن این دلایل، شما به راحتے می‌توانید از مسدود شدن اڪانت خود در اینستاگرام پیش گیرے ڪنید و خیالتان راحت باشد ڪه هیچوقت به مشڪلے در این زمینه بر نمی‌خورید. اگر در حال حاضر، اڪانت Instagram شما مسدود شده است، سعے ڪنید دلیل آن را از لیست زیر پیدا ڪنید و سپس براے رفع بلاک خود، در پست هاے بعدے ڪمڪتون مے ڪنیم!


??@Golchin1??@Hiwashop
?

در اینستاگرام خود پست داشته باشید

?خب، ممڪن است ڪه شما به تازگے اڪانت خود را ایجاد ڪرده باشید و اڪنون امڪان لایک و ڪامنت گذاشتن نداشته باشید. دلیل این موضوع آن است ڪه اینستاگرام شما را به عنوان یک ربات در نظر گرفته، چون هیچ پستے در صفحه خود منتشر نڪرده‌اید. پس همیشه هنگام باز ڪردن حساب، مطمئن باشید ڪه چندین عڪس مختلف در پروفایل خود قرار داده‌اید. شاید ۱۰ پست مختلف براے شروع معقول باشید. البته، خواهشاً همه این پست‌ها را به صورت یک باره در صفحه خود قرار ندهید و به مرور زمان آنها را منتشر ڪنید.

?اطلاعات حساب خود را تڪمیل ڪنید

?آیا پروفایل اینستاگرام خود را ڪامل نڪرده‌اید؟ مثلاً پروفایل شما داراے عڪس اصلے یا بیوگرافے ڪوتاهے نیست؟ پس به احتمال زیاد، اینستاگرام به دلیل ناقص بودن حساب، شما را به عنوان یک ربات (یعنی یک ڪاربر غیر واقعے) شناسایے ڪرده است و تصمیم گرفته اڪانت شما را مسدود ڪند.

?از گذاشتن پست هاے بے رویه خوددارے ڪنید

?آیا به صورت پشت سر هم پست مے گذارید؟ پس احتمالاً دلیل بلاک شدن شما همین باشد. اینستاگرام اڪانت هایے ڪه پست‌هاے بیش از اندازه می‌گذارند را به عنوان اسپمر (حسابی ڪه اسپم می‌ڪند) می‌شناسد و ممڪن است آنها را مسدود ڪند. راه حل ساده است. به طور منظم پست ارسال ڪنید و عڪس هاے خود را در Instagram بگذارید. اما از زیاده‌روے ڪردن خوددارے ڪنید.

?بےش از حد لایک ڪردن باعث بلاک می‌شود

?لایک بیش از حد پست‌هاے دیگران هم، قطعا موجب ممنوعیت و بلاک شدن شما مے شود. چرا ڪه بسیارے از افراد همه پست ها را لایک می‌ڪنند تا بیشتر توسط دیگران دیده شوند. طبق قوانین اینستاگرام، شما در یک ساعت حداڪثر ۳۵۰ بار مجاز هستید ڪه عڪس‌ها و ویدئو‌هاے دیگران را لایک ڪنید.

?فالو ڪردن بیش از حد هم مسدودے می‌آورد

?فالو ڪردن بیش از حد افراد در اینستاگرام هم یک فعالیت اسپم در نظر گرفته شده است و Instagram شما را به عنوان یک ربات شناسایے می‌ڪند. پس اگر در چند وقت گذشته بیش از حد افراد دیگر را دنبال ڪرده‌اید، شاید به همین دلیل است ڪه اڪانت شما بلاک شده است. 

?تڪرار بیش از حد، بلاک شدن در پے دارد!

?اگر پست ها، اموجی‌ها و ڪامنت هاے شما بیش از حد تڪرارے باشند، به محض اینڪه Instagram متوجه این تڪرار شود، به سرعت شما را بلاک می‌ڪند و اجازه پست گذاشتن یا ڪامنت دادن را از شما می‌گیرد.

?از منشن ڪردن بیش از حد افراد دیگر پرهیز ڪنید!

?یکی دیگر از مواردے ڪه به بلاک شدن در اینستاگرام منجر می‌شود، منشن (mention) ڪردن یا خطاب قرار دادن بیش از حد دیگران است. اگر معنے منشن ڪردن را نمی‌دانید، منظور وقتے است ڪه شما از علامت @ استفاده می‌ڪنید.

? از ربات ها و برنامه هاے فالو بگیر و لایک بگیر و آنفالو یاب و غیره استفاده نڪنید!

?@P30itP30it.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر