موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ایده های نو برای تبلیغ مشتری آرایشگاه زنانه

ایده های نو برای تبلیغ مشتری آرایشگاه زنانه

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 23 دی 1399 ساعت 18:25

https://fereshtealvandi.com/wp-content/uploads/2019/05/53b4b00f097bfe1474c1af684cd743cd.mp3.podcast-2.mp3

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در دنیای رقابتی امروز بی شک شما برای رونق سالن آرایشی خود به شیوه های جدید از تبلیغ و اطلاع رسانی مزیت های رقابتی خود نیاز دارید. اگر مدیریت سالن آرایشی را بر عهده دارید و تصمیم گرفته اید تا با تبلیغات موثر به کسب و کار خود رونق ببخشید به نکات زیر توجه کنید:

تبلیغ دهان به دهان روشی مناسب برای تبلیغ آرایشگاه زنانه است

هرگز تبلیغ دهان به دهان را در تبلیغات آرایشگاه زنانه و سالن های زیبایی کم اهمیت ندانید. این روش تبلیغی یکی از تاثیر گذار ترین روش های تبلیغات در نوع خود می باشد. شما می توانید از روش های مختلفی برای ترویج روش دهان به دهان استفاده کنید. برای مثال برای افرادی که مشتری جدید معرفی می نمایند، امتیاز ویژه ای قائل باشید یا از مشتری های خود بخواهید که از طریق صفحات فضای مجازی همچون اینستاگرام شما را به دوستان خود معرفی کنند.

99-300x33.jpg

3ff-min-1024x683.jpg

همکاری با سایر کسب و کار های مرتبط روشی دیگر برای تبلیغات آرایشگاه زنانه است

سالن های زیبایی و آرایشی عضوی از خانواده بزرگ مد هستند، شما می توانید از طریق همکاری با سایر اعضای این خانواده بزرگ سهم بازار آرایشگاه خود را افزایش دهید. برای مثال در همکاری با یک مزون طراحی و دوخت لباس یا یک آتلیه بخواهید که سالن شما را به مشتریان خود معرفی نماید.

تبلیغ مستقیم، روشی کارآمد درتبلیغ آرایشگاه زنانه

یکی از روش هایی که در تبلیغ آرایشگاه زنانه بسیار تاثیر گذار است استفاده از تبلیغات مستقیم و خصوصی به جای تبلیغات عمومی تلویزیونی و … است. در این روش، شما بایستی مشتری های بالقوه خود را شناسایی نموده و از طریق ارسال پیامک، ایمیل، پیغام در فضای مجازی به صورت مستقیم از آنها بخواهید که از خدمات سالن زیبایی شما بهره گیرند.

در تبلیغ آرایشگاه زنانه همیشه به دنبال مشتری های جدید باشید

یکی از مهم ترین مباحث در تبلیغ آرایشگاه زنانه این است که شما بایستی همواره در حال جذب مشتری های جدید باشید. با امتیازات ویژه سعی کنید اولین تجربه مراجعین به سالن زیبایی خود را شیرین تر کنید. در تبلیغات به شرایط ویژه ای که برای اولین مراجعه به سالن خود دارید، تاکید نمایید.

2ff-min-1024x576.jpg

امکانات خاص رفاهی را در تبلیغات آرایشگاه زنانه ذکر کنید

یکی از مهم ترین نکات در رونق آرایشگاه های زنانه این است که شما یک طرح متفاوتی را در سالن زیبایی خود اجرا کنید که منجر به افزایش رفاه و آسایش مشتریان شده و انگیزه آنان را برای مراجعه به سالن زیبایی شما افزایش می دهند. برای مثال سالن خود را مجهز به امکانات نگه داری از کودکان نمایید یا به ازای یک خدمت آرایشی مشخص یک نوشیدنی خنک در هوای گرم برای مشتریان در نظر بگیرید. تلاش نماید تا نیاز مخاطبین خود را شناسایی نموده و بر اساس نیاز آنان خدمات رفاهی ایجاد نمایید و در تبلیغ آرایشگاه زنانه این خدمات را عنوان کنید.

98-300x33.jpg

در تبلیغات آرایشگاه زنانه هدیه را با تخفیف جایگزین کنید

تلاش نمایید امتیازاتی که برای مشتریان خود تعریف می نمایید از نوع هدیه باشد نه از نوع تخفیف. برای مثال برای اولین مراجعه، یکی از خدمات سالن را به مشتریان هدیه دهید یا برای آرایش عروس، در روز سالگرد یک خدمت زیبایی به عنوان هدیه در نظر بگیرید.

از شخصیت های محبوب برای تبلیغ آرایشگاه زنانه کمک بگیرید

اگر از شخصیت های محبوب و مشهور، مشتری ویژه ای دارید از او برای تبلیغ کمک بگیرید. شما می توانید در تبلیغات از پیام های دعوت این شخصیت ها برای استفاده از خدمات آرایشگاه شما، استفاده کنید.

تاکید بر نظر مشتری در تبلیغات آرایشگاه زنانه

هرگز از نظر سنجی غافل نشوید. از مشتریان سالن زیبایی خود بخواهید نظرات خود را در مورد سالن زیبایی شما عنوان کنند. مستند سازی این نظرات و استفاده از ان برای تبلیغ، یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی است. همچنین شما می توانید با برگزاری نظر سنجی از مشتریان خود بخواهید به ازای جوایز، ایده های تبلیغاتی خود را با شما در میان بگذارند. این کار علاوه بر فراهم نمودن منبع بزرگی از ایده، حس نزدیکی مشتری با سالن آرایشی شما را تقویت می کند. 

منابع استفاده شده:

smallbusiness.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر