موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بهترین پیج های خبری اینستاگرام

بهترین پیج های خبری اینستاگرام

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 06 آذر 1399 ساعت 19:10

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
امتیاز دهی کاربران

0 (0 رای)

با شرکت در این دوره تضمین می کنم
که به درآمد بیش از حد می رسی

bannersq.png

با سلام خدمت همه ی همراهان عزیز آکادمی کلاته امروز ما با یک مقاله در زمینه پرطرفدار ترین پیج های  خبری ایرانی و خارجی در اینستاگرام در خدمت شما هستیم.

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی خبرها و اتفاقات در در لحظه ای به سراسر دنیا منتقل شده و شما میتوانید به سرعت به آنها دسترسی پیدا کنید.

برای دسترسی بهتر به این اخبار، منابع و خبرگزاری های زیادی در شبکه های مجازی بزرگ مخصوصا اینستاگرام وجود دارد که میتواند شما بین اینکه به کدام یک میتوانید اعتماد کنید سردرگم کنند.

همکاران ما در آکادمی کلاته امروز برای شما لیستی از بهترین و پرطرفدارترین خبرگزاری های موجود در اینستاگرام چه ایرانی و چه خارجی را آماده کرده اند که شما عزیزان بتوانید با استفاده از آنها همیشه از اخبار سراسر دنیا بدون هیچ درنگی مطلع باشید.

برترین پیج های خبری اینستاگرام

برترین خبرگزاری های خارجی:

تعداد فالور: ۵ میلیون

فاکس نیوز یکی از برترین خبرگزاری های آنلاین در اینستاگرام است که توانسته به لطف حضور فعال و ترکیب پست های مختلف و استوری های روزانه خود طرفداران در شبکه های اجتماعی پیدا کند. بخش استوری های روزانه آنها بدون شک میتواند برای شما جذاب باشد

وب سایت فاکس نیوز

تعداد فالور: ۳.۳ میلیون

واشنگتن پست عمدتا از تصاویر همراه با توضیحات متن نسبتاً طولانی استفاده می کند تا کاربران خود را در مورد موضوعات مهم اخبار به روز کند. غالباً ، تصاویر استفاده شده برای پیش نمایش یک خبر به طور کامل بدون متن است. این روش ارسال اخبار اینستاگرام به زیاد کردن علاقه و حس کنجکاوی بیننده از طریق تصویر قابل توجه و شوکه کننده متکی است. واشنگتن پست از حدود مارس ۲۰۱۹ تا کنون  محتوای بیشتری را به طور مداوم در فرم IGTV در اختیار کاربرانش قرار میدهد.

وب سایت واشنگتن پست

تعداد فالور: ۱ میلیون

مهارت های قدرتمند نمایش و فیلم سازی VICE در محتوای اینستاگرام آنها به شکل درخشانی قابل مشاهده است. فید آنها ۱۰۰٪ اخبار متمرکز نیست و آنها کلیپهای مستندهای بعدی یا عکسهای نوع تفریحی را به علت جلوگیری از خسته شدن مخاطبین با هم مخلوط میکنید. VICE News از IGTV نیز به شکل مستمری استفاده می کند.

وب سایت وآیس نیوز

تعداد فالور: ۷۰۹ هزار

این روزنامه مستقر در انگلیس ،تمام تمرکز خود را در اخبار ، سیاست ، سرگرمی و افکار جهانی متمرکز می کند. به عنوان یک نهاد مطبوعاتی سنتی انگلیس ، حساب اینستاگرام آنها هوشمندانه ارائه شده و ظاهری مدرن و مخاطب پسند دارد.

تعداد فالور: ۳.۴ میلیون

دلیل شهرت روزنامه گاردین واضح است :مطالب جدی ارائه شده به روشی دوستانه در اینستاگرام. فیلم ها ، پست هایی با انواع مختلف رسانه ها ، توجه زیاد به جزئیات و مارک های قوی باعث می شود Guardian در دنیای اخبار اینستاگرام خود یکه تازی کند.

برترین خبرگزاری های ایرانی:

تعداد فالور: ۴۹۳ هزار

ایسنا امروزه یکی از نام آشنا ترین خبرگزاری های فعال در داخل ایران است. این خبرگزاری که در سال ۱۳۷۸ تاسیس شد توانسته است امروزه به یکی از معتبر ترین خبرگزاری های ایران تبدیل شود. آنها توانسته اند این موفقت خود را بار دیگر در صفحه اینستاگرام خود نیز تکرار کنند که خود سندی بر محبوبیت و معتبر بودن آنهاست.

106199059_655040318382559_5371042244963847338_n.jpg

تعداد فالور: ۸۹۴ هزار

خبرگزاری آخرین خبر یکی از آن دسته خبرگزاری هایی است که توانسته با ترکیب تیتر های جنجالی و خبر های داغ در این سال های اخیر طرفداران و فالور های زیادی برای خود به دست بیاورد و جایگاه خود را در میان صفحات بزرگ خبری در اینستاگرام محکم کند.

100509581_908215619651031_1440758719452282880_n.jpg

تعداد فالور: ۱۹۰ هزار

باشگاه خبرنگاران جوان ، یک آژانس خبری است که در سال ۱۳۷۸ توسط دفتر امور سیاسی صدا و سیما شروع به کار کرد و توانست از آن زمان تا به حال به مقدار زیادی پیشرفت کرده و خود را به یک نام شناخته شده بین مردم تبدیل کند.

وب سایت باشگاه خبرنگاران جوان

46234996_1653216194778829_8105214796405669888_n.jpg

تعداد فالور: ۱۷۹ هزار

تابناک از آن دسته خبرگزاری هایی است که بیشتر در حوزه ی اخبار سیاسی جهان و تصمیمات مختلف دولت در زمینه های مختلف فعالیت کرده و عمده اخبارش شامل اخبار سیاسی ایران و منطقه میباشد اما توانسته با ایجاد نظرسنجی و ایجاد پست های مردمی نیز تعادل خوبی را به دست آورد.

اگر علاقه مند به این دسته از اخبار هستید تابناک میتواند انتخواب خوبی برای شما عزیزان باشد.

وب سایت تابناک

تعداد فالوور : ۱ میلیون

خبرگزاری فارس یا فارس نیوز یکی از آن دسته خبرگزاری هایی است که توانسته با فعالیت بالا و ترکیب تیتر های جذاب و همراه کردن آن ها با روش های مدرن خود را به یکی از بزرگترین خبرگزاری های ایرانی موجود در اینستاگرام تبدیل کند. این خبرگزاری در همه دسته ها فعالیت میکند و بدون شک میتواند برای همه دسته افراد در سنین مختلف جذابیت خاص خود را داشته باشد.

وب سایت خبرگزاری فارس

پایان

ممنونیم که در این سری از راهنماهای مربوط به معرفی صفحه های پر طرفدار اینستاگرام آکادمی کلاته ما را همراهی کرده اید. امیدواریم توانسته باشیم لایق وقت و توجه شما عزیزان بوده باشیم. مانند همیشه چشم به راه نظرات و انتقادات و پیشنهادات و همینطور پاسخگو سوال های شما در بخش نظرات سایت هستیم. باشد که باری دیگر میزبان شما عزیزان باشیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر