موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تبلیغات پروکسی تلگرام

تبلیغات پروکسی تلگرام

نویسنده : سعید | زمان انتشار : 08 آذر 1399 ساعت 09:57

اگر نیاز به تبلیغات و افزایش ممبر در تلگرام دارد می‌توانید با همکاران ما در بخش فروش وب سایت مای ممبر از طریق شماره تماس 09923140672 و آی دی تلگرام @yaraplus2 ارتباط برقرار نمایید. شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها امروزه به یکی از ابزارهای کاری ما تبدیل شده‌اند.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دیگر استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها صرفا برای سرگرمی نیست و می‌توان در این فضا انواع برندهای تجاری بزرگ و کوچکی را مشاهده کرد که در حال تبلیغات هستند. تبلیغات در تلگرام به روش‌های گوناگونی انجام می‌شود؛ اما در این میان تبلیغات پروکسی را می‌توان یکی از مناسب‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی دانست؛ چرا که در حال حاضر تلگرام در ایران به صورت عادی در دسترس کاربران نیست و کاربران برای دسترسی به این فضا نیاز به پروکسی دارند. این نوع تبلیغات را می‌توان یکی از روش‌های جذاب برای جذب ممبر واقعی دانست. با ما در این مقاله از سری مقالات وب سایت مای ممبر همراه باشید تا اطلاعات کاملی در رابطه تبلیغات پروکسی به دست آورید که معمولا بازدید تلگرامی خوبی به همراه دارد.

تلگرام و تاثیر آن در آگاهی از برند

تلگرام به دلیل کاربران زیاد و همچنین طیف گسترده استفاده کننده آن از لحاظ سنی به یکی از مناسب‌ترین فضاها برای تبلیغات تبدیل شده است. یکی از عمده کاربردهای این پیام رسان را می‌توان آگاهی از برند دانست.

با انجام تبلیغات در این پیام رسان قادر خواهید بود آگاهی از برند خود را به نحوی اصولی انجام دهید. همچنین می‌توانید از این فضای ایجاد شده برای معرفی محصولات و خدمات خود به روشی متفاوت عمل کنید. آگاهی از برند را می‌توان یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازاریابی دیجیتال دانست. شرکتی که نتواند به صورت اصولی آگاهی از برند را اجرا نماید به هیچ عنوان نخواهد توانست کالا و خدمات خود را به فروش برساند. آگاهی از برند باعث ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب خواهد شد و این خود باعث خرید بیشتر و استفاده بیش از پیش از خدمات شما خواهد شد.

تلگرام و داستان‌های پروکسی

با توجه به موضوع فیلتر شدن تلگرام و همچنین عدم دسترسی کاربران به این فضا، افراد و شرکت‌های گوناگون انجام تست روش‌های گوناگون برای دور زدن فیلتر هستند. یکی از روش‌هایی که باعث رفع این فیلتر می‌شود استفاده از تلگرام‌های غیر رسمی است؛ اما نباید از خطراتی که استفاده از این روش در آینده برای شما ایجاد خواهد کرد غافل شد. اما روشی بهتر و اصولی‌تر برای دسترسی به تلگرام وجود دارد که آن هم استفاده از پروکسی است.

پروکسی و استفاده از آن در تبلیغات

لازم است در همین ابتدای این مقاله یادآوری شود که هیچ گربه‌ایی محض رضای خدا موش نمی‌گیرد. اسپانسرهای پروکسی‌ عموما از این روش برای انجام تبلیغات خود استفاده می‌کنند. در این روش فرد پس از راه‌اندازی یک پروکسی اقدام به پخش کردن این پروکسی به صورت رایگان در بین افراد حاضر در تلگرام می‌کند. پس از همه گیر شدن این پروکسی این فرد یا شرکت میتواند پیشنهادهایی را به کاربران استفاده کننده از این پروکسی بدهد.

به نوعی راه اندازی پروکسی و استفاده از آن را می‌توان بازی دو سر برد دانست. از یک طرف ما دیگر با موضوع عدم دسترسی به تلگرام مواجه نخواهیم بود و از طرف دیگر فرد یا شرکت راه‌ اندازی کننده پروکسی به درآمد و اهداف تبلیغاتی خود می‌رسد. لازم به توضیح است که در این روش تبلیغات به هیچ وجه کاربران مجاب به انجام کاری نخواهند شد و تنها پیشنهاداتی به آن‌ها داده خواهد شد.

افزایش ممبر واقعی در ازای تبلیغات پروکسی

شاید یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی که تصمیم به خرید ممبر تلگرام به روش‌های گوناگون می‌کنند؛ واقعی بودن افراد عضو شدن در کانال باشد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این نوع تبلیغات در تلگرام آن است که شما می‌توانید 100 درصد مطمئن باشید که افرادی که از این طریق به کانال شما پیوسته‌اند واقعی‌اند. در واقع روش افزایش ممبر در این نوع تبلیغات به این صورت است که تبلیغ شما برای تمام استفاده کنندگان از پروکسی ارسال می‌شود این افراد می‌توانند این پیام را نادیده بگیرند یا به عضویت کانال شما در بیایند. از همین رو واقعی بودن افراد در این روش تضمینی خواهد بود و کاربرانی جذب کانال شما خواهند شد که به موضوع کانال شما علاقه مند هستند. در این روش همچنین میزان ریزش کاربران به شدت پایین است و دلیل آن را هم می‌توان در علاقه مند بودن کاربران در عضویت یا عدم عضویت در کانال دانست.

مزایای استفاده از تبلیغات پروکسی

  • افزایش ممبر در زمان نسبتا کوتاه
  • جذب ممبرهای واقعی و علاقه مند
  • میزان تعامل بالای کاربران
  • میزان ویو بالای پست‌ها
  • میزان ریزش کم کاربران

معایب استفاده از تبلیغات پروکسی

  • گران بودن هزینه نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی

تشیخص واقعی بودن ممبرهای اد شده

از جمله کارهایی که پس از انجام تبلیغات پروکسی تلگرام باید انجام داد، چک کردن واقعی بودن ممبرهای اضافه شده به کانال شما خواهد بود. برای آگاهی از واقعی بودن یا فیک بودن ممبرها کافیست به تعداد ویوهای پست‌های آخر خود قبل و بعد از انجام تبلیغات توجه نمایید؛ اگر میزان ویو بالا باشد نشان از واقعی بودن ممبرهای اد شده خواهد بود. لازم به توضیح است که این کار را باید برای چند روز متوالی انجام دهید تا به صورت کامل از واقعی بودن ممبرها اطمینان حاصل نمایید.

معرفی دیگر روش‌های تبلیغاتی در تلگرام

روش‌های دیگر برای انجام تبلیغات در تلگرام وجود دارد. هر کدام از این روش‌ها دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه این مقاله از وب سایت مای ممبر به بررسی تک به تک آن‌ها خواهیم پرداخت؛ همچنان با ما همراه باشید.

در تلگرام بازدید بخر و هزینه آن را پرداخت کن

یکی از روش‌های تبلیغات در تلگرام روش بازدید است. در این روش شما تنها هزینه‌ تعداد بازدید انجام شده از پست تبلیغاتی خود را پرداخت خواهید کرد. به عنوان مثال اگر شما یک کانال فروشگاهی دارید و به دنبال افزایش فروش هستید با این روش خواهید توانست به میزان دلخواه ویو یا همان بازدید خرید نمایید. در این روش کانال انتشار دهنده تبلیغات پس از رسیدن به میزان ویو دلخواه شما، پست شما را حذف خواهد کرد.

مزایای تبلیغات بازدید در تلگرام

  • هزینه نسبتا پایین
  • جذب ممبرهای واقعی
  • قابلیت رصد تبلیغ به آسان‌ترین شیوه ممکن
  • انتشار محتوا در کانال‌های دلخواه

تعداد کلیک‌های کاربران تلگرام را بخرید

یکی دیگر از روش‌های جذاب که مانند تبلیغات پروکسی باعث جذب کاربر می‌شود، تبلیغات کلیکی است. در این روش تبلیغات شما تنها به میزان تعداد کلیک انجام شده روی تبلیغ خود هزینه پرداخت خواهید کرد. شاید بتوان میزان جذب این روش را از روش تبلیغات بازدیدی بیشتر و هدفمندتر دانست. به این دلیل که شما تنها هزینه تعداد کلیلک‌های انجام شده روی تبلیغ را پرداخت خواهید کرد نه هیچ هزینه‎ای دیگر. همچنین در این روش شما قادر خواهید بود تبلیغات را به سمت و سوی وب سایت خود ببرید و به وسیله ابزارهای آنلاین میزان بازخورد این نوع تبلیغات را به صورت درست و دقیق به دست آورید.

مزایای استفاده از تبلیغات کلیکی در تلگرام

  • رصد کردن تبلیغات به صورت درست و اصولی
  • قابلیت استفاده از این روش برای تبلیغات سایت
  • هزینه مناسب و به صرفه
  • جذب مخاطبان هدف
  • جذب ممبر واقعی

اجبار همیشه بد نیست به ویژه اگر باعث افزایش ممبر تلگرام شود

از جمله روش‌هایی که برای افزایش ممبر تلگرام استفاده می‌شود می‌توان به اد اجباری مخاطبان اشاره کرد. در این روش کاربران بدون اطلاع و به اجبار در کانال‌ها اد می‌شوند. این اد شدن خود به سه صورت انجام می‌شود که اد هیدن، اد معمولی و اد مخفی از انواع آن است. در اد هیدن شما به صورت مخفی به کانالی اد می‌شوید تنها زمانی از اد شدن با خبر خواهید شد که اولین پست کانال برای شما به نمایش گذاشته شود. این روش اد کردن میزان زیادی ریزش دارد.

نوع بعدی اد معمولی نام دارد در این روش کاربر با نوتیفیکیش از اد شدن خود در کانال با خبر خواهد شد. نوع دیگر در اد اجباری، اد مخفی است در این روش کابران به هیچ عنوان از اد شدن در کانال اطلاع نخواهند داشت و به طبع آن هیچگونه ریزشی در این نوع اد شدن وجود نخواهد داشت. لازم به توضیح است که در این نوع اد شدن نباید انتظار مشارکت و همچنین بالا رفتن ویو پست‌ها را داشت چرا که کاربران به اجبار به کانال افزوده شده‌اند و در صورت عدم علاقه مندی کانال را ترک خواهند کرد.

اینفلوئنسرها را در تلگرام به خدمت بگیرید

اصطلاحی که با رواج یافتن شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها به وجود آمد اینفلوئنسر است. به افرادی که قابلیت جریان سازی و همچنین هدایت کردن عموم افراد یا بخش بزرگی از این فضاها را دارند اینفلوئنسر گفته می‌شود. این افراد این قابلیت را دارند که به راحتی یک برند را در ذهن مخاطب جای دهند. در تلگرام استفاده از این افراد و کانال‌ها باعث خواهد شد ممبرهای واقعی زیادی به سمت کانال شما جذب شوند. نکته منفی این روش آن است که هزینه این روش نسبت به دیگر روش‌ها بسیار گران است.

خرید ممبر پروکسی تلگرام

وب سایت‌های گوناگونی اقدام به فروش ممبر واقعی و همچنین انجام تبلیغات پروکسی در تلگرام می‌کنند؛ اما باید توجه داشت که سابقه و میزان فعالیت آن وب سایت در حوزه فروش ممبر تلگرام به چند مدت قبل باز می‌گردد و آیا این وب سایت تخصصی در زمینه فروش دارد یا فقط به عنوان واسطی بین نیروهای فنی و مشتریان است. اطلاع پیدا کردن از این موارد می‌تواند به شما در خریدی مطمئن و مناسب کمک کند. ما در وب سایت مای ممبر با تکیه بر دانش فنی و همچنین پاسخگویی 24 ساعته توانسته‌ایم میزان رضایت مندی 99 درصدی از مخاطبان خود کسب نمایم. در صورت نیاز به خرید ممبر تلگرام می‌توانید با شماره‌های درج شده در ابتدای مقاله و همچنین شماره‌های سایت با ما در تماس باشید. همکاران ما آماده خدمت رسانی همه جانبه به شما هستند.


خرید ممبر پروکسی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر