موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ساخت کلیپ تبلیغاتی رایگان

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 25 دی 1399 ساعت 17:47

آیا به دنبال ساخت یک کلیپ رایگان تبلیغاتی هستید؟ آیا می خواهید با کمترین قیمت یک تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت داشته باشید؟

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

توجه داشته باشید این تیزرها کاملا رایگان نیستند و با توجه به هزینه های بالای ساخت تیزرهای تبلیغاتی، مطمئنا تصور برخورداری از یک تیزر کاملا رایگان، به ذهن خطور نمی کند. اما تیزر مارکت این امکان را فراهم آورده است تا شما بتوانید بدون پرداخت حق کپی رایت، یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای با کمترین قیمت در اختیار داشته باشید.

کپی رایت این تیزرهای تبلیغاتی کاملا رایگان است، و شما به جای هزینه های کامل ساخت یک تیزر تبلیغاتی، تنها هزینه ی بازسازی تیزر را پرداخت می کنید  و در صورت نیاز به صدای یک گوینده ی حرفه ای، هزینه ی نریشن را نیز پرداخت می کنید. شایان ذکر است هزینه های گوینده نیز به نسبت کیفیت صدای گوینده تا یک پنجم کاهش یافته است.

بنابراین به راحتی می توانید به جای سفارش ساخت یک تیزر تبلیغاتی و پرداخت هزینه های کامل آن و همچنین، انتظار طولانی برای دریافت تیزر، یک کلیپ تبلیغاتی آماده و البته کم هزینه را سفارش دهید. خصوصا در این دسته بندی از تیزرهای تبلیغاتی تیزر مارکت شما می توانید تیزر های ارزان تری را پیدا کنید که وجهی بابت حق امتیاز و کپی رایت آنها از شما گرفته نمی شود.

ساخت کلیپ رایگان

بنابراین شما عملا تیزرهایی را در اختیار خواهید داشت که مهم ترین قسمت هزینه ای آنها را (که همان هزینه ی کپی رایت و حق هنری پدیدآورنده ی تیزر است) پرداخت نمی کنید.

همچنین این امکان فراهم است که شما آنلاین سفارش بازسازی تیزر خود را ثبت نمایید، و در کمتر از 4 روز کاری ویدئوی تبلیغاتی خود را دریافت کنید.

از تیزرهای رایگان در این بخش بازدید نمایید،

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر