موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 09 آذر 1399 ساعت 13:39

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تفاوت این روش تبلیغاتی اینستاگرام با سایر روش ها چیست؟

تبلیغات ویدئویی / بازدیدی اینستاگرام، ویژگی‌های دارد که آن را از سایر روش های تبلیغاتی متمایز می‌کند. اولین مساله گستردگی تبلیغات ویدئویی است. در این نوع تبلیغات، ویدئو شما در تعداد بسیار زیادی صفحه اینستاگرام منتشر می‌شود تا بتواند به تعداد بازدید مد نظر شما برسد. ویژگی دیگر این نوع تبلیغات، مربوط به جنس آگهی تبلیغاتی شماست. ویدئو پویایی بیشتری دارد و معمولاً راحت‌تر می‌تواند مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. آخرین مساله، نوع پرداخت هزینه است که بر حسب بازدید ویدئو است. یعنی فقط زمانی هزینه پرداخت می‌کنید که مطمئن باشید کاربر با شما آشنا شده است.

بازدیدهای ویدئو در اینستاگرام چگونه محاسبه می‌شود؟

احتمالاً بدانید که سرویس اینستاگرام همیشه تعداد بازدید یک ویدئو را مشخص می‌کند. اما لازم است به شما بگویم که فقط وقتی یک بازدید به ویدئو اضافه خواهد شد که مخاطب بیشتر از 3 ثانیه از آن را ببیند. این یعنی هزینه شما به هیچ وجه هدر نخواهد رفت. زیرا بابت کسانی که فقط ثانیه های اول ویدئو را دیده‌اند و جذب آن نشده‌اند، پولی پرداخته نمی‌شود.

تبلیغات ویدئویی / بازدیدی اینستاگرام مناسب چه کسانی است؟

این نوع تبلیغات، بیش از هر کس دیگری، برای برندهای بزرگی مناسب است که به دنبال افزایش آگاهی (Awareness) مخاطبان نسبت به برند خود هستند. چرا که اینستاگرام یک رسانه فوق‌العاده برای ایجاد آگاهی است و ویدئو تاثیرگذارترین نوع محتوا.

چرا باید تبلیغات ویدئویی را با دیدوگرام انجام دهم؟

ما دو سال در زمینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی تجربه داریم. فضای اینستاگرام را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم چگونه می‌توانید تبلیغات موفقی داشته باشید. به علاوه، با پیج های ایسنتاگرام بسیاری همکاری می‌کنیم و بنابراین می‌توانیم یک کمپین با کیفیت و بزرگ را برای شما مدیریت کنیم.

آیا دیدوگرام سود خود را روی تعرفه تبلیغات ویدئویی می‌کشد؟

تبلیغات ویدئویی دیدوگرام، یک سرویس متفاوت است که نمونه های بسیار کمی از آن وجود دارد. این کار کاملاً توسط تیم دیدوگرام انجام می‌شود. ما خدمات بسیاری را (از مشاوره گرفته تا هماهنگی و گزارش گیری) در مسیر به شما ارائه می‌دهیم. اما هزینه ای که از شما می‌گیریم در نهایت با هزینه تبلیغات جداگانه توسط خود شما برابری می‌کند.

سود دیدوگرام از انتشار تبلیغات ما در پیج های بزرگ کجاست؟

سود اینستاگرام در این نوع تبلیغات، از تخفیف هایی است که از پیج های مختلف اینستاگرام دریافت می‌کند. این تخفیف‌ها به لطف همکاری طولانی مدت ما با این پیج ها اعمال شده و به ما اجازه می‌دهند خدماتی با سرویس مناسب را به شما ارائه دهیم.

بعد از ثبت تبلیغ و پرداخت هزینه، راه اندازی کمپین من چقدر زمان می‌برد؟

راه اندازی یک کمپین ویدئویی خوب در اینستاگرام، نیاز به برنامه ریزی و وقت دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنم کمی در این مسیر صبر داشته باشد. البته باید به اطلاع شما برسانم که تیم دیدوگرام به طور مرتب شما را از وضعیت تبلیغات آگاه خواهد کرد و برنامه ریزی ها را با شما به اشتراک می‌گذارد.

میزان تاثیر تبلیغات من به چه عواملی بستگی دارد؟

میزان بازدهی یک کمپین تبلیغات ویدئویی به موارد بسیاری بستگی دارد. از جمله اینکه هدف شما از تبلیغ چیست، چقدر محصول یا خدمات شما محبوبیت دارد، چقدر خوب خود را معرفی می‌کنید، چقدر تیزر تبلیغاتی شما جذاب است، از چه کپشنی استفاده می‌کنید، پیشنهاد شما به مخاطبان چیست و ...

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر