موضوعات وبسایت : تبلیغ
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ویرایش لینک کانال تلگرام

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 09 آذر 1399 ساعت 23:50

آموزش تغییر لینک کانال تلگرام به عمومی و خصوصی و برعکس تغییر لینک کانال تلگرام به عمومی و خصوصی و برعکس ، شاید برای بسیاری از مدیران کانال های تلگرامی پیش آمده باشد که کدام یک از حالت های لینک برای کانال بهتر است ؟ لینک عمومی یا لینک خصوصی ؟ جواب سوال ها در مطلب آموزش تغییر لینک عمومی به خصوصی و برعکس در کانال تلگرام قرار دارد . در ادامه با ما همراه باشید. آموزش تغییر لینک عمومی به خصوصی نکته : برای به دست آوردن لینک عمومی و یا خصوصی باید سازنده ی کانال باشید (مدیرهای دیگر قادر به انجام  این کار نخواهند بود)

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

    ابتدا کانال مورد نظر خود را انتخاب کنید.

    سپس وارد پروفایل کانال شوید.

photo_2017-04-10_00-12-25-compressor.jpg

    در پروفایل کانال ۳ نقطه بالا را انتخاب کرده و روی گزینه ی Edit (ویرایش) بزنید.

photo_2017-04-10_00-12-26-1-compressor.jpg

    سپس گزینه ی Channel type (نوع کانال) را انتخاب کنید.

photo_2017-04-10_00-12-31-compressor1.jpg

    در این بخش شما میتوانید کانال خود را روی یکی از حالت های عمومی یا خصوصی قرار دهید :

        Channel public : با استفاده از حالت عمومی میتوانید همانند یک شخص که قادر به انتخاب یک نام کاربری میباشد ، یک نام کاربری برای کانال خود انتخاب کنید . (نکته : نام کاربری انتخاب شده نباید قبلا توسط کسی انتخاب شده باشد)

    بعد از انتخاب حالت عمومی ، لینک کانال به شکل زیر نمایش داده خواهد شد :

    که میتوانید در تلگرام همانند آیدی یک شخص از آن استفاده کنید : (استفاده برای افزایش ممبر جوین مستقیم)

نکته : در صورتی که لینک عمومی را در اختیار دوستان خود قرار دهید مطالب کانال قابل مشاهده خواهد بود و عبارت join در پایین صفحه قرار دارد که با انتخاب آن وارد کانال خواهند شد.

photo_2017-04-10_00-12-33-compressor1.jpg    Channel Private : با استفاده از حالت خصوصی میتوانید یک لینک منحصر به فرد برای کانال خود انتخاب کنید . نام دیگر لینک خصوصی لینک جوین میباشد.(استفاده از لینک خصوصی برای تبلیغات نوتیفیکیشن)

نکته : در صورتی که لینک خصوصی را در اختیار دوستان خود قرار دهید تا عضو کانال نشوند قادر به مشاهده ی مطالب کانال نخواهند بود.

photo_2017-04-10_00-12-36-compressor.jpgدر صورت استفاده از تلگرام دسکتاپ کافیست بعد از ورود به پروفایل کانال گزینه ی Edit Public link را انتخاب کنید     بعد از انتخاب حالت دلخواه کافیست آیکن تیک بالای صفحه را انتخاب کنید . در صورت انتخاب لینک خصوصی ممکن است لینک عمومی توسط شخص دیگری استفاده شود اما در صورتی که از لینک عمومی استفاده کنید لینک خصوصی همیشه قابل انتخاب است.

آیا می دانید بیش از 50% از کاربران ایرانی روزانه از تلگرام استفاده می کنند؟

شما از این شبکه چند میلیونی جدید و فراگیر چه استفاده ای می توانید داشته باشید؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر